Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik vond de serie ,zeven zussen heel fijn om te lezen. Leest ook lekker weg. En natuurlijk Harry Potter

1 like

Qua romans vind ik Christina Lauren erg leuk (Vooral Josh and Hazel’s Guide to not Dating en The Unhoneymooners). Verder The Hating Game, Me Before You, Can You Keep a Secret?, Zwaar Verliefd, Seven Husbands of Evelyn Hugo! (maar dat is misschien meer fiction)

De Mistborn serie is een supergoede fantasy serie. Leest ook echt lekker weg, terwijl het wel high fantasy is.

2 likes

Onee wat verdrietig :sob:

Mijn lijstje voor @anon55799045 is misschien ook wel toepasselijk voor jou!

1 like

Ik mocht pas weer boeken bestellen van mezelf als ik een bepaald aantal ongelezen boeken had en dit was eindelijk het geval :tada: Net op tijd om nog gebruik te kunnen maken van de 10% korting bij bookdepository :grin:

image

en The Martian en Josh and Hazel’s Guide to Not Dating, maar die heb ik al gelezen dus komen niet op de tbr.

9 likes

Jaaaa A Darker Shade of Magic, Vengeful, Daisy Jones, Reaper… goede keuzes :raised_hands:t2:

1 like

Daisy Jones! :heart:

Wat was het aantal ongelezen boeken? Altijd benieuwd hoeveel anderen er hebben, want ik heb er zelf echt te veel :joy:.

1 like

Ik had er 42 :see_no_evil: Heb met de black friday sale van Amazon afgelopen jaar iets van 15 boeken gekocht omdat ze toen 3-5 euro waren…

Ik mocht weer wat kopen bij 30, wat nog veel is maar o.a ook classics bevat die ik óóit wil lezen en meerdere delen van series die ik liever niet achter elkaar lees omdat ik ze dan niet meer uit elkaar kan houden :yum: (goed excuus, not). De volgende keer dat ik weer iets mag kopen wil ik eigenlijk naar de 25 en dan steeds iets lager.

Hoeveel ongelezen boeken hebben jullie?

2 likes

Ik heb een hele Billy boekenkast vol, haha. :face_with_hand_over_mouth: En dan nog heel veel op mijn ereader.

Ik zag hierboven trouwens Daisy Jones: daar ben ik aan begonnen als audiobook, maar daar kwam ik echt totaal niet doorheen. Vond er ook niets aan, dus heb hem geDNF’t.

1 like

Ik heb ze nog nooit geteld, dat wordt te confronterend :see_no_evil:. Maar is misschien wel een goed idee om het zoals jij te doen, om het toch een beetje binnen de perken te houden, haha.

2 likes

Ohhh, dus mijne viel wel mee haha :see_no_evil:

@Hinkje moet toegeven dat ik het zonder mijn vriend niet had volgehouden denk ik :joy: Hij hield me tegen als ik toch iets wou kopen. Maar het helpt wel heel erg! Merk dat ik wanneer ik een boek net nieuw heb er súper enthousiast over ben en dat het afneemt hoe langer dat boek in de kast staat. Wil gewoon aan mijn boeken beginnen wanneer ik er hyped over ben ipv ik ze nog wel wil lezen, maar er toch newer, shinier boeken zijn.

@LastYoungRenegade ah jammer, heb je The Seven Husbands of Evelyn Hugo ook gelezen?

1 like

@nightlife Nee, die niet, maar de titel ken ik wel.

18 mei - 24 juni

• Girl, woman, other - Bernardine Evaristo (prachtig)
  • The woman in the window - A.J. Finn (heel vet!)
  • Hag-seed - Margaret Atwood
  • The Southern Bookclub Guide to Slaying Vampires - Grady Hendrix (was zo weg van dit boek dat ik er daarna nog 2 van hem heb gelezen, deze was wel het beste vond ik)
  • Horrorstör - Grady Hendrix
  • My best friends excorcism - Grady Hendrix
  • Want dit is mijn lichaam - Renate Dorrestein
  • Imperial bedrooms - Bret Easton Ellis

En ben nu met 53 boeken officieel over de helft van mijn doel om 100 boeken te lezen dit jaar :partying_face:

8 likes

Horrorstör! Tell me more! Heb ik op mijn TBR staan, maar hoor er weinig over haha.

2 likes

Jaa tof!! Echt wel een leuk en spannend verhaal, vond vooral de illustraties erbij heel cool maar die waren niet altijd even goed weergegeven op mijn kobo ereader. Vind hem een fijne schrijfstijl hebben, leest makkelijk weg zonder dat het te simpel is.

1 like

EINDELIJK BINNEN

6 likes

Ik ga zo weer voor het eerst in maanden naar de bieb :heart_eyes:

4 likes

Uiteraard 1 boek dat retour moest van huis vergeten :expressionless:

Maaarrrrrr

Zoveel zin om dit allemaal te gaan lezen!
Die onderste heb ik trouwens vanwege jou meegenomen @vitaminwater.

6 likes

Dat boek van Stuart Turton heb ik deze maand ook gelezen.Was erg goed, interessant plot en origineel! :blush: Crazy Rich Asians is ook erg leuk.

@LastYoungRenegade ah oke, anderrs kon je ze misschien vergelijken. Zie nu best wat mensen die dat boek wel leuk vonden en Daisy Jones niet, maar hoop dat ik daar niet bij hoor dan haha

1 like

Jaa tof, benieuwd wat je ervan vindt!

1 like