Fotoooo
Ik ben bezig in Pachinko en erg benieuwd wat er nog gaat komen. Het enige wat ik wel heb is dat het wat traag is, dus dat kan nog de goede of de slechte kant op gaan.
Edit: oh en ik was benieuwd of iemand hier trick mirror heeft gelezen en hoe die was!
Je kan met de Goodreads app boeken scannen en automatisch in je read- of to-read-lijstje zetten! Dat gaat lekker snel!
Ja, echt jammer. Vond wat ik gelezen heb echt zo goed.
Wat treurig.
Ik wou vanmiddag Normal People van Sally Rooney kopen en in alledrie de boekhandels was het uitverkocht. Zeker dankzij de mooie verfilming!
Echt supermooi hoe ze dat in enkele afleveringen hebben gegoten, al helpt het wel als de auteur meeschrijft aan het script.
Nee joh! Wat erg
Oh is dat boek verfilmd?! Is die nu in de bios dan of ergens online? Vond het echt een geweldig boek.
Ik heb wel van wat mensen gehoord dat de serie veel beter is dan het boek, dus hou mijn verwachtingen laag
Ja, het is een serie van 12 afleveringen! Je kan het via Hulu of de website van BBC kijken.
Ja, ik had het boek al eens gelezen en ik vind de serie ook beter. Zeker de laatste aflevering!
Ik heb de laatste tijd zoveel non-fictie gelezen, ik ben er even beetje klaar mee en wil iets lezen voor amusement zonder ervan te hoeven/willen leren.
Wat is jullie favo boek (roman/thriller/fantasy reeks) hiervoor?
Ik vond de serie ,zeven zussen heel fijn om te lezen. Leest ook lekker weg. En natuurlijk Harry Potter
Qua romans vind ik Christina Lauren erg leuk (Vooral Josh and Hazel’s Guide to not Dating en The Unhoneymooners). Verder The Hating Game, Me Before You, Can You Keep a Secret?, Zwaar Verliefd, Seven Husbands of Evelyn Hugo! (maar dat is misschien meer fiction)
De Mistborn serie is een supergoede fantasy serie. Leest ook echt lekker weg, terwijl het wel high fantasy is.
Onee wat verdrietig
Ik mocht pas weer boeken bestellen van mezelf als ik een bepaald aantal ongelezen boeken had en dit was eindelijk het geval Net op tijd om nog gebruik te kunnen maken van de 10% korting bij bookdepository
en The Martian en Josh and Hazel’s Guide to Not Dating, maar die heb ik al gelezen dus komen niet op de tbr.
Jaaaa A Darker Shade of Magic, Vengeful, Daisy Jones, Reaper… goede keuzes
Daisy Jones!
Wat was het aantal ongelezen boeken? Altijd benieuwd hoeveel anderen er hebben, want ik heb er zelf echt te veel .
Ik had er 42 Heb met de black friday sale van Amazon afgelopen jaar iets van 15 boeken gekocht omdat ze toen 3-5 euro waren…
Ik mocht weer wat kopen bij 30, wat nog veel is maar o.a ook classics bevat die ik óóit wil lezen en meerdere delen van series die ik liever niet achter elkaar lees omdat ik ze dan niet meer uit elkaar kan houden (goed excuus, not). De volgende keer dat ik weer iets mag kopen wil ik eigenlijk naar de 25 en dan steeds iets lager.
Hoeveel ongelezen boeken hebben jullie?