Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik heb een hele Billy boekenkast vol, haha. :face_with_hand_over_mouth: En dan nog heel veel op mijn ereader.

Ik zag hierboven trouwens Daisy Jones: daar ben ik aan begonnen als audiobook, maar daar kwam ik echt totaal niet doorheen. Vond er ook niets aan, dus heb hem geDNF’t.

1 like

Ik heb ze nog nooit geteld, dat wordt te confronterend :see_no_evil:. Maar is misschien wel een goed idee om het zoals jij te doen, om het toch een beetje binnen de perken te houden, haha.

2 likes

Ohhh, dus mijne viel wel mee haha :see_no_evil:

@Hinkje moet toegeven dat ik het zonder mijn vriend niet had volgehouden denk ik :joy: Hij hield me tegen als ik toch iets wou kopen. Maar het helpt wel heel erg! Merk dat ik wanneer ik een boek net nieuw heb er sĂșper enthousiast over ben en dat het afneemt hoe langer dat boek in de kast staat. Wil gewoon aan mijn boeken beginnen wanneer ik er hyped over ben ipv ik ze nog wel wil lezen, maar er toch newer, shinier boeken zijn.

@LastYoungRenegade ah jammer, heb je The Seven Husbands of Evelyn Hugo ook gelezen?

1 like

@nightlife Nee, die niet, maar de titel ken ik wel.

18 mei - 24 juni

• Girl, woman, other - Bernardine Evaristo (prachtig)
  • The woman in the window - A.J. Finn (heel vet!)
  • Hag-seed - Margaret Atwood
  • The Southern Bookclub Guide to Slaying Vampires - Grady Hendrix (was zo weg van dit boek dat ik er daarna nog 2 van hem heb gelezen, deze was wel het beste vond ik)
  • Horrorstör - Grady Hendrix
  • My best friends excorcism - Grady Hendrix
  • Want dit is mijn lichaam - Renate Dorrestein
  • Imperial bedrooms - Bret Easton Ellis

En ben nu met 53 boeken officieel over de helft van mijn doel om 100 boeken te lezen dit jaar :partying_face:

8 likes

Horrorstör! Tell me more! Heb ik op mijn TBR staan, maar hoor er weinig over haha.

2 likes

Jaa tof!! Echt wel een leuk en spannend verhaal, vond vooral de illustraties erbij heel cool maar die waren niet altijd even goed weergegeven op mijn kobo ereader. Vind hem een fijne schrijfstijl hebben, leest makkelijk weg zonder dat het te simpel is.

1 like

EINDELIJK BINNEN

6 likes

Ik ga zo weer voor het eerst in maanden naar de bieb :heart_eyes:

4 likes

Uiteraard 1 boek dat retour moest van huis vergeten :expressionless:

Maaarrrrrr

Zoveel zin om dit allemaal te gaan lezen!
Die onderste heb ik trouwens vanwege jou meegenomen @vitaminwater.

6 likes

Dat boek van Stuart Turton heb ik deze maand ook gelezen.Was erg goed, interessant plot en origineel! :blush: Crazy Rich Asians is ook erg leuk.

@LastYoungRenegade ah oke, anderrs kon je ze misschien vergelijken. Zie nu best wat mensen die dat boek wel leuk vonden en Daisy Jones niet, maar hoop dat ik daar niet bij hoor dan haha

1 like

Jaa tof, benieuwd wat je ervan vindt!

1 like

Update boek van 1000 pagina’s: ben op een vierde en stop ermee. Niet mijn boek. Wel echt een zonde om een boek weg te leggen, haha.

Tussen drie plagen van Jaan Kross. Jaa zeker, 750 bladzijdes en nog zoveel uur erin steken is too much.

Misschien wellicht een gekke vraag hier, maar heeft iemand de Kobo Libra H20?
Ik heb nu de aura maar wordt een beetje gek van het swipen wat niet helemaal lekker gaat af en toe (Ding is ook alweer 5+ jaar dus misschien is dat niet zo gek). Zag dat de Libra twee knopjes heeft aan de zijkant en ook dat je er mee kan liggen en het scherm dan kantelt. was even benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.

Ik heb even wat video’s zitten kijken aan reviews en het ziet er echt goed uit. Qua bladeren en op zijn zij en alles.

1 like

Mijn oude Kobo heeft het ook recentelijk begeven. Heb al een beetje zitten kijken en was idd ook op die Libra H2O terechtgekomen, die ziet er goed uit. Ben bijna jarig, dus ga geld daarvoor vragen aan mijn ouders denk ik maar :smiley:

1 like

Ik heb hem net besteld. had nog een cadeaubon liggen van de Mediamarkt en ook inderdaad als verjaardagscadeau voor mezelf (Ben ak donderdag jarig). Kobo plus heb ik al. Dus kan niet wachten tot hij binnen is en ik lekker kan chillen.

2 likes

Ja die heb ik ook besteld! Via Bol was die in het zwart 7 euro goedkoper dan bij MediaMarkt

1 like

Oeee heb we nu echt zin in! Ga denk ik met darker shade of magic (nl titel kom ik even niet op) van VE Schwab. Of een lekker luchtige zoals Royals can Erin watt

1 like