Ohh ik wist niet dat er vervolgen zijnš
Hahaha, okƩ, slow pacing is helaas wel een ergernis van mij, maar ik ga een poging doen
Ja, ik een paar weken geleden.
Brandon denkt dat Nowhere in de lente van dit jaar uitkomt, maar er is nog geen datum. Fingers crossed!
Wat vond je ervan?
Ik vond hem matig. Bij vlagen ook heel saai. Heb er ook best een tijd over gedaan om hem uit te lezen.
Ohh wat jammer!
Ja, ik vond het echt een tegenvaller, want ik vind Schwab normaal altijd erg goed, maar dit boek lag me gewoon niet.
Ik vind de eerste drie covers gewoon prima, maar die vierde vind ik echt er uit springen en zo mooi! Ga je ze bestellen?
Ik twijfel, de laatste tijd lees ik steeds minder YA en heb het idee dat dit vrij jonge YA is? Heb jij ze gelezen?
Nee helaas, weet wel dat ze populair zijn maar ik neig ook steeds meer naar adult. Ik ben ook nog in twijfel haha.
āEen lied voor Achillesā van Madeline Miller had ik nog niet gelezen, maar dit boek is net zo goed als āCirceā. Ik vond het ook wel leuk om het nu vanuit die Patroclus te lezen. Apart dat zijn perspectief in een bepaald opzicht heel anders was dan die van BriseĆÆs. (zoals die dan door Pat Braker werd beschreven in āDe stilte van de vrouwenā)
Verder nog niet zo heel veel bijzonders gelezen. Ik vind de afhaalservices van de bibliotheek wel chill, maar mis het rond kijken en iets kiezen gewoon omdat het leuk lijkt, wel heel erg. Iemand nog een paar leuke aanraders die niet al te fantasy zijn?
The housekeeper and the professor al gelezen? Is niet zo bekend volgens mij. Heel leuk klein Japans verhaal.
Bedankt voor de tip, klinkt leuk! Klopt het dat die niet vertaald is? (kan me echt te slecht concentreren steeds dus Engels lezen wil helemaal niet. Lees dus liever Nederlands)
Haha toen ik dit las dacht ik dat het een lente/zomer release zou worden, maar november/december staat in de Reddit. Heb ik nog mooi de tijd om Stormlight Archive te lezen
Oh geen idee, dat zou best kunnen.
Oke even naar mān goodreads gekeken waarbij ik dacht ohja die is mooi/leuk en waarschijnlijk ook in het Nederlands:
- Een Klein Leven
- Memoirs Of A Geisha? (Volgens mij Dagboek Van Een Geisha)
- The Help
- Strange Weather in Tokyo
en natuurlijk The Rosie Project of, omdat de meesten die al gelezen hebben, Eleanor Oliphant Is Completely Fine
Ik had Reddit nog niet eens gelezen, ging ook uit van lente gezien de Goodreads beschrijving dat ook zegt (hij ging uit van lente in ieder geval). Maar net wat je zegt, dan eerst maar verder met TSA, zit bijna op 70% van Oathbringer dus schiet mooi op. Oh en moet ook maar eens aan Mistborn era II beginnen haha.
Ik heb de eerste twee boeken van de boeken van de zieners van Robin Hobb gereserveerd. Gemengde gevoelens over want dit lijkt me echt zoān serie waarvan je later wil dat je hem nog weer voor het eerst kan lezen plus het is gelijk zoān commitment. En mān suffe bieb heeft de boeken van de nar niet compleet. Vind het zo suf dat je dan een deel van een trilogie niet hebt.
Heb āheer van het woudā en āde eigenzinnige prinses en de bonte prinsā van haar al eens gelezen en die vond ik beiden erg fijn.