Het algemene boekentopic (Deel 1)

Ik vind de Nederlandse cover vooral heel erg anders, maar niet op de goede manier. Het past vooral ook niet bij de Caravalsfeer, vind ik.

Vraagje over goodreads, ik zie dat sommigen bijhouden op welke pagina ze zijn. Vullen jullie dat telkens in? Hebben jullie het gekoppeld aan je e-reader of iets dergelijks? Ik vind goodreads soms best ingewikkeld haha.

Ik hou dat eigenlijk zelden bij… Tenzij ik echt langer dan een week over een boek doe, dan vind ik het nog wel eens leuk om even een update te geven.

1 like

Ik houd het meestal wel bij, vind ik leuk. Maar niet altijd even actief :slight_smile:

1 like

Je vult dat zelf in, Goodreads kun je zover ik weet niet aan een ereader koppelen. Ik hou het wel goed bij, het werkt voor mij motiverend als de voortgangsbalk een flink stuk vooruit schiet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pfff ik weet niet welke nieuwe editie ik moet aanschaffen. Ik vind beide wel mooi. Rechtsboven is een collector’s edition.

Heb jij dan die rechtsboven? Dan zou ik rechtsonder nemen, vind ik daar mooi bij passen. En linksonder juist weer bij linksboven. :slight_smile:

Nee ik heb de oude:

Het tweede boek komt dit jaar uit en daarom zijn er nieuwe covers gekomen. Matcht dus niet met bovenstaande en daar kan ik niet tegen hahaha.

1 like

O ja grrrr… ga je dan deel 1 en 2 in nieuwe editie kopen?

Dat is de bedoeling, maar ja… Welke edities… :joy:

Ik stem wit! Maar ik hou van cleane covers.

1 like

Ik stem ook wit!

1 like

Weet niet of hier al op geantwoord is, maar ik heb mijn kindle aan mijn goodreads account gekoppeld en als je kindle dan op WiFi is kan je het automatisch updaten.

1 like

Gewoon allemaal nemen. Ik vind ze allemaal echt prachtig. Ik denk dat die die rechtsboven beste bij mijn editie past, al is het allemaal net niet (dus ik zou die ook nemen).

Ik wil trouwens echt de hardcovers hiervan ook, net als van ADSOM.

Dit had ik mogelijk ook gedaan als ik de ruimte had, maar ik heb al aardig ruimtetekort. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, herkenbaar. Heb daarom ook die hardcovers van ADSOM nog niet (en geldgebrek, haha).

De covers van de US ADSOM zijn echt prachtig en het geld dubbel en dwars waard! Zeker doen zodra het kan haha. :heart:

Zijn dat deze? Die wil ik inderdaad ook echt, vind ze zo gaaf.

Ja dat zijn de US covers, die heb ik! Deze is van de UK, maar volgens mij zijn daar alleen paperbacks van (op de collector’s edition na):

Ja hier zijn alleen paperbacks van, voor zover ik weet. Deze heb ik (ook van Vicious).