Ik doe dit nooit eigenlijk, zie er het nut niet van in en ik zou het toch telkens vergeten om bij te houden haha.
@Foucher ik zou de witte nemen!
Ben zelf nu in de laatste Nicci French bezig, de dag van de doden. Moet wel weer heel erg wennen aan de schrijfstijl, korte zinnen en hoofdstukken. Weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vind tot nu toe.

Ik denk dat ik toch maar voor alleen het boek ga, haha, want dit heb ik nu echt niet.
) en ik vond dus wel dat ik hem eindelijk eens uit moest lezen. Ik luister hem daarnaast nu op Storytel en het gaat nu vlotter en ik zit weer in het verhaal. Ik verwacht hem vanavond of morgen eindelijk uit te hebben.
Ik hou echt van Game of Thrones, maar in die boeken moet je gewoon echt zin hebben. Ik moet nog iets meer dan 5 uur luisteren (of lezen, maar ben bezig met schoonmaken dus dat wordt hem eerst niet). Heb hem wel op snelheid 1.5 staan, op 1.0 is niet te doen. 
Ik vond het prachtig geschreven, maar tegelijkertijd niet te zwaar, dat zie je niet vaak. Vond het verhaal mooi en verdrietig tegelijk. Hij gaat op m’n favorietenlijstje
Ben nu heel benieuwd naar zijn andere boeken, heb je die al gelezen?

voelt echt als een overwinning. Ik vond hem fantastisch.