Ik heb PAAZ gelezen, ik vond het een heel indrukwekkend boek!
Ik heb nu de Kobo Glow H20 gekocht. Binnenkort een bad hier thuis dus het lijkt me heel relaxed om ermee in bad te kunnen zitten. Had hiervoor ook een Kobo (geen idee welke versie, een van de allereerste) en was daar ook heel tevreden over. Ik vind het ook heel handig dat je boeken via bol kan kopen en dan staan ze direct op je erader. Heb nog even getwijdeld over Kindle maar ik koop nog weleens boeken samen met mijn vader en dan is het makkelijker met ruilen.
Ik ben nu Leven en laten leven aan het lezen, en ik vind hem tot nu toe (ben op 1/3e) tegenvallen
Nou waren de verwachtingen hoog, maar toch.
Samenvatting
Ik had niet verwacht dat het weer dagboekachtig zou zijn? Dat maakt me niet zoveel uit maar wel een observatie
Wat tegenvalt is dat ik om zijn andere boeken echt vaak moest lachen, en deze vind ik niet grappig.
En ik vind de hoofdpersoon een vervelende man. Doe niet zo egoistisch en verlaat je vrouw op een normale manier in plaats van haar verdriet aan te doen?
Leven en laten leven
Ik snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik heb daarentegen wel meerdere keren gelachen haha, moet maar net je smaak zijn denk ik. Ik snap wel wat je zegt over die man, ik vond 'm ook een beetje vervelend en de manier waarop hij Afra verlaat is ook niet echt een geweldig.
Het einde vond ik wel een hoop goedmaken en past ook wel bij het verhaal.
Ik lees nu Royals van Rachel Hawkins (naast Allerzielen nog steeds), maar vind het een beetje een matig boek. Heel cliche en het is echt zoân âdit is al 10 keer uitgevoerdâ concept. Misschien wel leuk voor aan het zwembad, maar meer dan 3.5 ster gaat het niet worden, denk ik.
Mijn Kinsellaboekje (My Not So Perfect Life) is uit, was ook best wel matig.
Nu begonnen in The Hitchhikerâs Guide to the Galaxy!
Wat is jullie lievelingsboek en waarom? Ik heb echt inspiratie nodig.
Het Oneindige Verhaal. Omdat het heel erg fantasierijk is, er prachtig uitziet (het is in twee kleuren gedrukt en elk hoofdstuk opent met een supermooie tekening) en het me altijd weer dingen blijft leren. Ik las het voor het eerst toen ik 7 was en elke keer dat ik het lees ontdek ik weer nieuwe toffe dingen (ook over mezelf).
Ik heb Leven en laten leven uit. Eindoordeel: meh. Jammer
Over het einde
Ik vond het einde dat Afra kwam wel leuk, maar daar had ik dan nou juist graag meer van willen weten⊠Maar toen was het afgelopen.
Ja, echt geweldig. De reden waarom ik hem toen voor het eerst wilde lezen.
Jaa het is zo mooi. Ik ben echt verliefd op dat boek. Ik wil ook eigenlijk mân dochter Auryn noemen haha (als die ooit krijg. Anders noem ik wel een huisdier Auryn).
Oei heb veel favorieten. Van wat ik afgelopen jaar heb gelezen zijn dit denk ik de boeken die mij het meest zijn bijgebleven.
Sashenka
1000 schitterende zonnen
Kafka op het strand
Het huis van de moskee
Ik lees nu Het Labyrint der geesten van Carlos Ruiz ZafĂłn. <333 Meer fans van hem hier?
Oh dat reisboekje wil ik ook!
Maar shit⊠ik ben nu bezig in het laatste boek en vind het tot nu toe nog superleuk, maar het einde gaat tegenvallen dus?
Super fan van de eerste uit de serie! Die daarna vond ik ook leuk, maar evenaarde deel een niet
Ik laat het weten als ik hem uit heb!
Ik heb pas dat Ikigai boek uitgelezen, vond het echt een stom boek. Het onderwerp is zo interessant maar de schrijver lijkt er zelf geeneens in geĂŻnteresseerdâŠ
Edit: onvoorstelbaar ook dat hij zoveel goede reviews krijgt, dat zegt dus ook echt weinig