Het algemene boekentopic (Deel 1)

Thanks nog voor de tip! Heb uiteindelijk One of us is lying besteld, en nog Big little lies en House of leaves (maar dat is beide geen YA).

Heb trouwens vanmorgen De moord op commendatore deel 1 uitgelezen. Ik had gehoopt op een iets meer volledig verhaal met een complete spanningsboog, maar dit boek bestaat bijna alleen maar uit opbouw. Vond dat er ook behoorlijk saaie stukken in zaten. Dus niet helemaal mijn type Murakami maar ik ga deel 2 wel nog lezen, denk ik, vooral omdat deel 1 eigenlijk nog geen compleet boek is.

Ik heb zo’n boekenstress. :scream:

Eerst The Last Wish lezen (The Witcher), eerst Rosie Walsh lezen, eerst het tweede boek in de Lacey Flint-reeks van Sharon Bolton lezen, eerst Sapiens lezen, of toch Sing, Unburied, Sing, of Sadie, of… Zoveel boeken, zo weinig tijd!

Ik ben bezig in The Handmaid’s Tale (kan echt geen genoeg krijgen van de serie), en ondanks dat ik alle seizoenen al heb gezien geniet ik echt van het boek! Aanrader!

1 like

Is dit een serieuze vraag? :sunglasses:

Ben je nou helemaal gaan inloggen om dit te posten? :joy: Ik heb de tweede Lacey Flint wel al op mijn eReader. :ok_hand:t3: Heb jij de hele reeks al uit?

Ja!!! Vandaar ook dat ik niet meer precies weet hoe 1 in elkaar zat… joh.

1 like

Ik kreeg de tip van iemand hier om storytell te downloaden en dan weer opzeggen, maar ik lees nu dat je boeken niet via hun website kunt lezen. Ik heb verder ook geen tablet. Dan zou ik de app moeten installeren op mijn telefoon maar hoe krijg ik de boeken vanuit die app op mijn ereader? Het is een iPhone en ik heb nog nooit iTunes oid geïnstalleerd

Waarom wil je overstappen naar kobo? :slight_smile: Ik ben overigens van Kobo naar Kindle gegaan en geen spijt gehad.

Ik vond die laatste van John Green persoonlijk echt niet goed. Oké, die over de Katherines en Paper Towns waren nog minder, maar vond Turtles all the way down ook echt matig.

Oh ik vind ze wel heel goed, zowel papertowns als turtles all the way down. Ik kon bij beide echt niet stoppen met lezen. Maar ja, wie ben ik :yum:

1 like

Welke vond jij z’n beste dan (of het minst slecht, haha)?

Hm dus alleen mogelijk op een tablet en niet op een ereader

The Fault in Our Stars juist, haha. En Looking for Alaska wil ik eens herlezen in het Engels.

@boemboem Ik kwam echt niet door Papertowns heen. Vond de film wel erg tof.

1 like

Ik vind turtles all the wat down ook niet zo’n aanrader. Heb me wel vermaakt, maar ik denk dat er wel betere boeken zijn.

Haha nou ik dacht dat Kobo beter was, maar aan de reacties hier valt het dus mee. :stuck_out_tongue:

Heb net Sadie van Courtney Summers gelezen, wat een ontzettend rauw en heftig boek. Moet even een pauze houden nu voordat ik verder kan met een ander boek.

1 like

Nou ja, mijn kobo was in elk geval binnen een jaar stuk :stuck_out_tongue: Maar volgens mij zijn er meer van dat model (Glo HD) veel snel stuk gegaan. Die is nu ook niet meer te koop overigens.

1 like

Dat boek wil ik ook lezen! Ik had het er toevallig over een paar posts hiervoor. Heb je ook de podcast geluisterd?

En love my Kobo. :heart: Ik heb ook nul van de problemen die hier genoemd worden.

1 like

Nee, maar het luisteren lijkt me wel echt een toevoeging!

Ik heb nu sinds een paar weken een Kobo (Aura H2O), en ik ben er zo blij mee! Eén van de beste aankopen van dit jaar.

Ik ben nu Concept M van Aafke Romeijn aan het lezen, heeft iemand die al uit? Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind het wel een interessant verhaal, maar kom er maar moeilijk in ofzo. Maar ik ga hem wel uitlezen hoor.

Aaaah ik ben echt zo enorm benieuwd! Ik denk dat ik de box deze week ook wel krijg. :smile:

Ik heb een Kobo en helemaal geen last van flikkeren of traagheid. Ligt misschien ook aan het type?