Het algemene boekentopic (Deel 1)

@Enthusiasm Jij was toch groot fan van de serie The Killing? Of heb ik dat verkeerd onthouden?

2 likes

Wat lief van je dat je aan me denkt! Zeker groot fan, dankjewel!!!

Ja, een van mijn lievelingsboeken.

1 like

:stuck_out_tongue: Gewoon bij Kindle blijven. Voor mij geen Kobo meer, alleen al om het simpele feit dat ik boeken naar mijn Kindle kan mailen en mijn Kobo aan moet sluiten om er iets op te zetten. Mijn Kobo sloeg trouwens amper de bladzijdes om, was ook traag (zoveel trager dan Kindles) en bleef heel vaak op zwarte pagina’s hangen.

Ik heb net Liefde & Geluk uit van Jenna Evans Welsh en ben ook bijna klaar met Harry Potter herlezen :slight_smile: HP herlezen ging verrassend snel eigenlijk.

Ik ben ook super benieuwd naar de nieuwe Cormoran Strike. Maar ik heb de vorige allemaal in het Nederlands gelezen dus nu wil ik dat perse ook doen. Dus moet ik nu nog wachten tot de vertaling uit komt, hopelijk komt die snel!

2 likes

Ik heb mijn Kobo al een paar jaar en nog nooit problemen mee gehad. Vind fysieke boeken nog steeds fijner en heb nog een aardig volle boekenkast, maar voor op vakantie is het toch wel heel erg handig…

Ben begonnen in The Wheel of Time serie van Robert Jordan, echt zo’n serie om helemaal in te verdwijnen, heerlijk.

Aaaah ik heb mijn boekenbox binnen, love it! Ga nu eerst naar huis, maar zal straks even foto’s in spoiler zetten.

Wat zijn poëzieboeken die jullie zouden aanraden? Ben op zoek naar dingen die me echt gaan pakken

Begin februari, begreep ik van mijn uitgever. :slight_smile: (Rowlings thrillers worden bij mijn uitgeverij gepubliceerd, vandaar. Ik heb helaas nergens een exemplaar kunnen vinden/stelen tijdens de borrel! :joy:) Ze heeft het ook op Twitter staan dus ik kan dat wel zeggen, haha.

Ah dankjewel voor de info! Nog even wachten dus en dan is het net op tijd voor mijn verjaardag

Ik heb nu bijna twee jaar een Kobo Aura 2, heel blij mee en nooit problemen mee gehad. Af en toe heb ik een Kobo abonnement, maar ik koop ook losse ebooks. M’n vriend heeft een Kindle die ik ook af en toe gebruik en die is ook fijn. Ik vind er zelf niet superveel verschil tussen zitten, maar die Kindle is al een jaar of 5 oud dus dat is sowieso goede kwaliteit. Die heeft ook nog nooit problemen gegeven.

Ik heb net The story of you van Katy Regan uit. Mooi boek, beetje voorspelbaar maar leest wel lekker weg.

Ben hier heel benieuwd naar!

En ik moet Rowlings vorige thriller nog steeds lezen, haha. Ligt al maanden op mijn nachtkastje. Ik lees nu nog steeds vooral boeken voor RARE :slight_smile:

Ik heb even de foto’s uit een Facebookgroep geleend, mijn camera heeft kuren:

Illumicrate Magic & Mayhem inhoud

2 likes

Huh, heb ik toch ook?? :sweat_smile:

Op mijn telefoon wel, hoop dus dat het voor de anderen ook gewoon in spoiler staat, pffff!

Op mijn telefoon staat hij ook in spoiler!

@Foucher Ziet er goed uit! Al ben ik wel blij dat ik het toch niet gedaan heb, want heb niet zoveel met goodies haha :stuck_out_tongue:

Ik ga zaterdag naar Zwolle en sowieso dat ik dan naar Waanders in de Broere ga :grin:. Ben er nog nooit geweest, hoop dat ze wat boeken in het dystopie/sci-fi genre voor volwassenen hebben (ipv alleen YA)

2 likes

Ik ben nu Reisverslag van een kat aan het lezen van Hiro Arikawa. Tot nu toe erg leuk! Maar je moet denk wel van katten houden haha

Hebben jullie nog tips voor echt een goed e-book dat meteen spannend is en niet zo’n dun flut verhaaltje?
Ik had de tip van storytel gekregen maar ik heb geen tablet oid dus ik kan die ebooks daarvan niet op mijn ereader krijgen. Hebben jullie daar nog tips voor?