O jammer! Ik was inderdaad ook van plan om Zand aan te schaffen, de tekst op de achterflap sprak me echt aan.
Ik vind het echt jammer dat er weinig echt goede boeken zijn in dit genre. Als je in een random boekenwinkel naar de Fantasy/SF sectie loopt is die ook altijd zo klein. En wat er dan staat gaat voornamelijk over draken of buitenaardse wezens, wat mij dan weer wat minder aanspreekt.
Bij Young Adult zijn er wel meer boeken te vinden in dit genre, maar ik vind YA vaak ook minder leuk omdat ik me niet (goed) kan identificeren met de hoofdpersonen die vaak rond de 17 jaar zijn.
Maar ja, sowieso fan van Amazon.

Maar als jullie beiden alsnog Kindle beter vonden zegt dat wel iets denk ik. ^^
Pfff⊠sorry, ik heb er twee weken geleden bij Bol 92⏠voor betaald
Misschien in de gaten houden? Geen idee waarom het nu zo extreem duur is geworden namelijk.
Maar ben al best wel lang weg uit NL, dus ik krijg dat niet zo meer mee, toen ik wegging was bol echt alleen voor (papieren) boeken, maar nu is het meer een soort amazon ook, toch? Verschil is dan wel weer dat Kindl echt een amazon product is natuurlijk, terwijl Kobo/Sony eigen merken zijn? En non-Kindl ebooks kun je natuurlijk op veel meer plekken dan bol krijgen. Dus ik denk dat Kobo/Sony dan uiteindelijk toch net wat beter is.