Ik wil ook graag actiever zijn in dit topic! Ik heb op goodreads een challenge gemaakt van 100 boeken, en de eerste (Killing Commendatore - Haruki Murakami) is afgevinkt, yay! Beetje valsspelen, want ik was er al een paar dagen in 2018 in bezig, maarja
Inmiddels begonnen in Perfume (Patrick Suskind, voor de vierde keer denk ik) en ik ben ook bezig in Nice girls dont get the corner office. Oh, ik bedenk nu dat ik ook net het boekZin kun je maken` uit heb gelezen, over hoe je zingeving kan begeleiden dus ik ben al op 2/100. Gaat lekker 
Ik vind de boekengrabbelton van @Booklover echt fantastisch en ook een heel goed idee, dat ga ik misschien ook wel doen! Al heb ik vaak zin in een bepaald genre, schrijver, of boek en ik vind het ook wel heel fijn om dat daar dan aan te kunnen beantwoorden.
Is het misschien een idee om een rolling list te maken met lievelingsboeken? Ik zie dat de vraag al wel een paar keer is gesteld, maar het lijkt me superleuk om het in een lijst te zien! Die kunnen we dan weer voor onze challenges gebruiken. Dus zoiets als username + lievelingsboek.
Edit: oke ik begin maar gewoon en zie wel of jullie het ook leuk vinden 
- Kauai - 1Q84 - Haruki Murakami

Ben benieuwd waar het naartoe gaat en ik ga het tweede deel ook preorderen denk ik! (The Dragon Republic geloof ik)