Het algemene boekentopic (Deel 1)

Weer gezwicht hoor… :woman_facepalming:

2 likes

Oeh nice. Ik mag nu niets kopen, dus helaas haha. Ik wil deze uitvoering nog wel, dan past 'ie bij de hardcover die ik al heb.

De rode? Ik had die Illumicrate box, maar na 48 uur kunnen mensen die die box niet hebben gekocht hem alsnog kopen. :slight_smile: Of bedoel je de witte haha.

Van deel 2 heb ik de witte, maar van Vicious heb ik de paperback en een hele andere voorkant :slight_smile:

1 like

Ik denk dat je het verkeerde ‘deel’ hebt gedownload. Dit is het goede ebook: https://www.bol.com/nl/p/de-witte-kamer/9200000091781731/

Mijn uitgeverij heeft het boek in tien delen geknipt zodat mensen het sneller willen proberen (want: lagere prijs), maar dat zorgt soms voor verwarring. :grimacing: Jij hebt denk ik deel 1 van het opgeknipte boek gedownload.

(En tof dat je 'm aan het lezen bent!)

Ik zal altijd Engels aanraden, gezien ik überhaupt geen Nederlandse vertalingen lees haha en alleen maar Engelstalig lees.

Voor die prijs trouwens sowieso, wat een verschil… :face_with_raised_eyebrow:

Engelse boeken zijn eigenlijk altijd goedkoper, maar denk dat dit gewoon een fout is. Of is het een hardcover?

Ik heb hem in het Nederlands gelezen en was juist onder de indruk van hoe goed het boek vertaald was, goede zinsconstructies en mooie woorden. Wel mega duur trouwens, ik heb hem destijds geleend bij de bieb!

Waarom 2/3 euro verzending betalen bij Bol, terwijl ik er ook gewoon een box van 25 euro bij kan gooien om verzendkosten te vermijden… :joy:

Doos beetje lelijk, maar gelukkig aan de achterkant en zijn de boeken dus als het goed is in orde. Eindelijk de eerste drie van Mistborn. :heart:

4 likes

Ik zie de Nederlandse versie gewoon voor 10 euro! https://www.bol.com/nl/f/eleanor-oliphant/9200000076110536/

1 like

Deze versie is zo mooi :heart_eyes: Mijn vriend had de lelijke Amerikaanse versies gekocht en vind het zonde om een nieuwe set te kopen dus ben jaloers op dit haha

1 like

Priory of the Orange Tree binnen gekregen en hij is zooo mooi! En echt dik, ben er enorm benieuwd naar!

En ik vond in Groningen een signed first edition van On The Come Up van Angie Thomas (van The Hate U Give). :smile:

Ik heb een kobo en ben daar erg blij mee! Vind het fijn dat het format epub is en inderdaad boeken van bol die je er makkelijk op kan zetten.

1 like

Ik heb geen ervaring met pocketbook maar heb op aanraden van veel mensen hier een kobo gekocht en die bevalt heel goed!

2 likes

Ik heb een kobo, en vind hem echt heel fijn.
Had er hiervoor 1 van Sony.

Lees nu het meisje in de trein, en weet niet wat ik ervan moet vinden

1 like

Enkel ervaring met Kobo, maar ik zou voor Kobo of Kindle gaan!

1 like
  1. King of Scars - Leigh Bardugo :open_book::+1:t2: (Al had ik wel andere verwachtingen)
  2. Crown of Feathers - Nicki Pau Preto :open_book::speaker::+1:t2: (Combi van fysiek gelezen en audio)
  3. The Martian - Andy Weir :open_book::+1:t2:
  4. Echoes - Alice Reeds :open_book::-1:t2:
  5. The Last Magician - Lisa Maxwell :open_book::speaker::+1:t2:

Zo, update haha. Volgende: The Devil’s Thief (vervolg The Last Magician) :blush:

Ik zou ook voor een Kindle gaan en anders een Kobo.

1 like

Mensen met een kindle: waar kopen jullie je ebooks?

Thanks voor deze tip! Ben nu bij deel 3, verslavend! Nog een heel boekentopic te gaan haha