Super, dan zet ik hem op mijn ‘want to read’
Addie LaRue was overigens verder prachtig, alleen soms wat te langdradig
Ben weer een beetje aan het in komen met lezen dus kies nu express ‘makkelijke’ boeken. Ik las paar jaar terug zo minimaal 70 boeken en vorig jaar 2 haha. Dus ben mijn spanningsboog aan het trainen.
Leuke challenge dus, ben nu met de boeken bezig van Maurice Leblanc. Momenteel Arsène Lupin 813.
Ik ben bezig in ‘Bevroren Dromen’ van Anthony Doerr. Zelfde auteur als ‘Als je het licht niet kunt zien’
Heb vandaag al een uurtje gelezen 
Haha wow, ik heb van dit stapeltje op twee boeken na alles gelezen en ik vond alles ontzettend goed! Je gaat een hele chille leeszomer tegemoet met deze TBR! Heb jij toevallig nog tips of aanraders? Ik denk dat we dus van dezelfde soort boeken houden 
Superleuk idee! Ik ga meedoen. Ben op vakantie dus dan gaat lezen altijd stuk makkelijker. Ga nu beginnen aan “een noorse winternacht” van Karen Swann. Lekker contrast zo op het strand nu te gaan lezen haha.
Oehh hoe vind je deze? Ik vind de serie echt geweldig dus zat er laatst al naar te kijken, maar ben niet perse een thriller fan dus twijfel
Haha wat leuk zeg!
Ja zeker:
- Het einde van de eenzaamheid - Benedict Wells
- Augustus - John Williams
- De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano
- Drift - Bregje Hofstede
- De engelenmaker - Stefan Brijs
- boekenserie van Het vergeten kerkhof van Carlos Ruiz Zafón
En ik heb deze al vaak genoemd hier: De verborgen geschiedenis van Donna Tartt😍
Maar hier heb je er dan vast ook al veel van gelezen, want ze zijn redelijk bekend allemaal🙂
Thanks! Ik heb uit dit lijstje Drift, de Engelenmaker en de vergeten kerkhof-serie gelezen en dat vond ik ook allemaal fijne boeken, dus ik ga de andere ook proberen! De verborgen geschiedenis heb ik vorig jaar gelezen maar dat vond ik, in tegenstelling tot veel mensen hier, dan weer helemaal niets.
Ik heb een beetje dezelfde smaak als jou en @anon55799045, leuk!
Zijn jullie (ook) actief op Goodreads?
Ah oké! Heb jij nog aanraders voor mij?
Ja, ik dm je even mijn account 
Ja, best wel 
Ik vind het heel fijn om alles daar bij te houden!
Ik vond hem ook erg leuk, dus je bent zeker niet alleen! Niet m’n favoriete boek ofzo, maar wel echt een fijn boek, heerlijke sfeer, met ook een mooi verhaal (en tranen). Altijd grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.
Ja, Rosie! Ik heb precies t zelfde. Echt jaren geleden maar denk er nog regelmatig aan terug.
Naast Max, Mischa en het tet-offensief vond ik Buzz Aldrin ook heel goed, van dezelfde auteur. Verder:
Homegoing - Yaa Gyasi
the NIX - Nathan Hill
de ondraaglijke lichtheid van het bestaan - Milan Kundera
I.M. - Connie Palmen
Shadow King - Maaza Mengiste
@Salmiak ik zit helaas niet op Goodreads, vergat het altijd te updaten en nu voelt het alsof ik te laat ben om er nog aan te beginnen omdat ik dan eigenlijk alle boeken die ik gelezen heb er ook in wil zetten, maar dat is zoveel werk dat ik er maar gewoon niet aan begin haha
Het mysterie van kamer 622
wtf dit boek was zo slecht? Ik was compleet de kluts kwijt en vond het ook totaal niet meer boeiend en wat was het hele punt van dat verhaal in het verhaal? Zo vaag. En iedere halve bladzijde: 5 jaar eerder!!! 10 jaar later! 15 jaar daarvoor! een uur voor de moord! Dat vind ik echt niet lekker lezen haha
en @Kahlo Ja voor mij is het inderdaad ook de sfeer van het boek vooral. Ik hou heel erg van het theater(wereldje) dus dat vond ik echt heerlijk om te lezen. Vond het ook een mooi boek over keuzes maken/je hart volgen, wat dat betreft wel heel typisch in de Gilbert stijl
Ah thanks voor je tips! Buzz Aldrin vond ik niet echt bijzonder, maar I.M. en De ondraaglijke lichtheid van het bestaan wilde ik ook al lezen 
Ja dit vond ik ook echt; die sfeer, zo mooi. Ik had ook helemaal beelden in mijn hoofd van hoe het eruit zou zien. Vond het ook een heel mooi boek.