Oh, en Circe!
Wat vind je er tot nu toe van? Ik heb 'm ook gelezen vorig jaar haha!
@Lorem voordat de koffie koud wordt staat ook op mijn vakantie TBR!
@nightlife Ik vind de ADSOM-trilogie echt veel leuker dan Addie LaRue. Ik vond Addie zoân teleurstelling Vond de schrijfstijl ook best anders ofzo. Maar Kell, Rhy, Lila, Holland vond ik veel leukere personages.
TBR heb ik niet echt, ik kijk per keer waar ik zin in heb. Wil eerst een aantal boeken op Kobo Plus lezen (Liefs uit Londen, Bij Kennis, Het museum van gevonden voorwerpen) en ik denk dat ik dan voor Het smelt (of hoe heet dat boek?) ga
Wat een mooie boeken staan hier tussen! Heb er een heleboel op mijn to read lijstje gezet. Voordat de koffie koud wordt ligt hier ook al klaar, zin in.
Wat superleuk trouwens dat dit topic zo actief is ineens
Ik ben klaar met Orakel van Thomas Olde Heuvelt! Echt van begin tot eind genoten. Super spannend, fijn geschreven (oke af en toe cringe om het popi taalgebruik, maar ik weet ook niet meer hoe tieners praten tegenwoordig hehe), en echt een heerlijk maritiem sfeertje door het hele boek heen. Leuke link met Hex ook!
Ik blijf ook achter met het gevoel alsof er nog veel meer gaat komen uit een van de hoofdpersonages. Ben benieuwd wat hij ermee gaat doen!
Super, dan zet ik hem op mijn âwant to readâ
Addie LaRue was overigens verder prachtig, alleen soms wat te langdradig
Ben weer een beetje aan het in komen met lezen dus kies nu express âmakkelijkeâ boeken. Ik las paar jaar terug zo minimaal 70 boeken en vorig jaar 2 haha. Dus ben mijn spanningsboog aan het trainen.
Leuke challenge dus, ben nu met de boeken bezig van Maurice Leblanc. Momenteel ArsĂšne Lupin 813.
Ik ben bezig in âBevroren Dromenâ van Anthony Doerr. Zelfde auteur als âAls je het licht niet kunt zienâ
Heb vandaag al een uurtje gelezen
Haha wow, ik heb van dit stapeltje op twee boeken na alles gelezen en ik vond alles ontzettend goed! Je gaat een hele chille leeszomer tegemoet met deze TBR! Heb jij toevallig nog tips of aanraders? Ik denk dat we dus van dezelfde soort boeken houden
Superleuk idee! Ik ga meedoen. Ben op vakantie dus dan gaat lezen altijd stuk makkelijker. Ga nu beginnen aan âeen noorse winternachtâ van Karen Swann. Lekker contrast zo op het strand nu te gaan lezen haha.
Oehh hoe vind je deze? Ik vind de serie echt geweldig dus zat er laatst al naar te kijken, maar ben niet perse een thriller fan dus twijfel
Haha wat leuk zeg!
Ja zeker:
- Het einde van de eenzaamheid - Benedict Wells
- Augustus - John Williams
- De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano
- Drift - Bregje Hofstede
- De engelenmaker - Stefan Brijs
- boekenserie van Het vergeten kerkhof van Carlos Ruiz ZafĂłn
En ik heb deze al vaak genoemd hier: De verborgen geschiedenis van Donna Tarttđ
Maar hier heb je er dan vast ook al veel van gelezen, want ze zijn redelijk bekend allemaalđ
Thanks! Ik heb uit dit lijstje Drift, de Engelenmaker en de vergeten kerkhof-serie gelezen en dat vond ik ook allemaal fijne boeken, dus ik ga de andere ook proberen! De verborgen geschiedenis heb ik vorig jaar gelezen maar dat vond ik, in tegenstelling tot veel mensen hier, dan weer helemaal niets.
Ik heb een beetje dezelfde smaak als jou en @anon55799045, leuk!
Zijn jullie (ook) actief op Goodreads?
Ah oké! Heb jij nog aanraders voor mij?
Ja, ik dm je even mijn account
Ja, best wel
Ik vind het heel fijn om alles daar bij te houden!
Ik vond hem ook erg leuk, dus je bent zeker niet alleen! Niet mân favoriete boek ofzo, maar wel echt een fijn boek, heerlijke sfeer, met ook een mooi verhaal (en tranen). Altijd grappig hoe smaken zo kunnen verschillen.