FF Laagdrempelige Reading Challenge 
En de laatste poll:
Heb jij op dag 7 (woensdag) een kwartier of meer gelezen?
Bedankt iedereen die mee deed!
Ik begon deze challenge omdat ik graag lees maar het de afgelopen tijd zelden doe (ik denk er niet aan en ga eerder op mijn telefoon/laptop als ik vrije tijd heb). Ik dacht, als ik nou een tijdje elke dag lees, dan kom ik er hopelijk weer terug in, en als ik maar naar een paar minuten streef dan is het ook geen grote drempel.
En ik denk dat dat doel om er weer in te komen wel gehaald is. Ik heb 6 dagen bewust een momentje genomen om te lezen, soms echt ‘maar’ 15 minuten en soms langer. Ik was een fijn boek aan het lezen, waardoor het lezen ook inderdaad echt leuk is. En door elke dag een kort momentje te lezen maak je toch best voortgang. Ik heb me voorgenomen om te proberen het vol te houden om regelmatig een boek erbij te pakken, al is het maar eventjes! Weet alleen nog niet hoe ik ga voorkomen dat het weer wegzakt haha. Misschien als dat gebeurt weer een challenge 
Hoe vonden jullie het? Een paar mensen hebben het al gepost (leuk om te lezen!), maar ik ben benieuwd: als je met een doel meedeed: ben je er tevreden mee, los van of je de challenge formeel elke dag ‘gehaald’ hebt? Als je meer hebt gelezen deze week: wil je daarmee doorgaan en hoe?
Ik heb Circe gelezen. Doordat ik een paar keer langer heb gelezen heb ik die zelfs uit gekregen in een week! Ik vond het een goed boek, niet geweldig maar wel interessant en leuk om te lezen.
Als de resultaten van deze poll binnen zijn post ik een weekoverzicht!