Oh als iemand die graag zelfhulpboeken leest, heb je leuke tips?
Grip - Rick Pastoor (over slim werken)
De boeken van BrenƩ Brown
The Happiness Project (Gretchen Rubin)
A whole new mind (Daniel H Pink)
De 7 eigenschappen van effectief leiderschap (Stephen Covey).
Happiness project is een van mn eigen favorieten haha. Misschien niet super self help maar meer non fictie (voor zover ik me nu herinner) maar krijg daarvan altijd helemaal zin om zelf allerlei projecten op te pakken om een leuker mens te worden.
Elizabeth Gilbert - Big Magic (af en toe wat te zweverig vond ik, maar best fijn om te lezen)
Charles Duhigg - The Power of Habit
Tim Harford - Adapt
Ariana Huffington - Thrive (een van mijn favorieten!)
Sherry Turkle - Alone Together
Crescent City
Op terugweg van vakantie uitgerekend hoeveel boeken ik heb gelezen in 2 weken: 11 boeken met een totaal van 3.164 paginaās
Ben nog bezig in eentje en heb Allās Well van Mona Awad niet uitgelezen, daar werd ik echt te depressief van (allebei niet meegeteld).
Ik heb afgelopen weekend eindelijk As good as dead uitgelezen, het laatste deel in de serie A good girlās guide to murder van Holly Jackson. Het was weer rijkelijk vergezocht uiteindelijk, maar het was wel een goede afsluiting van de serie (of trilogie eigenlijk). Ik denk dat het goed is dat het niet verder gerekt/uitgemolken wordt. Ik zag op goodreads wel dat er nog een prequel is, als ik die eens tegenkom zal ik hem vast meenemen want het leest lekker weg.
Al met al 3 sterren. Ik vond deel 2 (good girl, bad blood) het best.
Ik ben met She Who Became The Sun bezig van Shelley Parker-Chan. Tot nu toe erg tof!
Oeffff, ik ben al lid van Illumicrate (book only) en GSFF, maar heb me voor nu maar wel op de lijst gezet.
Hopelijk gauw meer info en dan zie ik wel wat te doen haha
Ik had mijn vriend verteld dat ik niet teveel boeken zou kopen als ik een kleine billy erbij nam omdat we binnen een jaar gaan verhuizen, maar ik heb vandaag het salaris van mijn eerste grote mensen baan gekregen en het is toch heel verleidelijkā¦
In my defence: Met alle boeken opnieuw in de kasten verdelen heb ik 24 boeken gevonden die ik weg doe, dus het is niet perse dat er meer boeken in komen dan eerst.
In his defence: Ik heb nog 30 ongelezen boeken en al 4 boeken gekocht sinds de nieuwe boekenkast (+ 2 die ik al in pre-oder had staan, waarvan eentje pas eind dit jaar komt).
Ben echt aan het twijfelen haha, want als ik wat ga bestellen blijft het natuurlijk niet bij 1 boek
Die paar extra boeken maken op zich niet zo veel uit met de verhuizing. Het verhuizen van boeken is sowieso kut, dan maken die twintig extra toch niet meer uit.
Oh, ik ben benieuwd of ik er hetzelfde ga over denken als jij. Ik heb het boek gereserveerd bij de bib en ga het morgen ophalen!
Jammer zeg! Ik heb dat boek dus ook net gekocht vanwege de hype haha. Ben alsnog wel benieuwd.
Nee dat is waar, maar dat zei ik ook al de afgelopen 20 boeken tegen mezelf en op een gegeven moment gaat het toch wel een verschil maken haha
@Kaastosti true, maar het zijn vaak wel erg zware dozen waardoor je ze toch beter half met kleding kan vullen ofzo haha. Goed dat jij het wel volhoudt! Ik denk dat ik nog wel ga zwichten, maar eerst maar wat van die 24 boeken ook echt het huis uitdoen. Heb er nu 5 verkocht en voor de rest gemaild naar de boekwinkel of ze interesse hebben
Je kunt ze ook in het verkooptopic hier zetten
Na The mist begonnen in deze, ben benieuwd! Veel goede verhalen over gehoord.
Ik heb The Shades of Magic trilogie van V.E. Schwab gelezen, en opzich heb ik me prima vermaakt, maar het viel toch een beetje tegen. Er was niet per se iets mis mee, maar door al het goeds wat ik erover gehoord had, had ik er toch meer van verwacht ofzo.
Jongens ik heb net het onzichtbare leven van Addie LaRue uitgelezen en ik moest gewoon keihard janken bij het einde. Dit heb ik nog nooit gehad . Misschien ook omdat ik ongesteld ben. Maar de sluizen gingen echt open bij āik herinner me jeā.
Ooh een vriendin las dit boek ook en die zei ook al dat het een vrij zielig verhaal is. Gewoon als je door niemand herinnert word, wat een hel. En juist tof dat je eens een hele janksessie hebt gehad bij een boek. Dat boek zal je echt nu nooit meer vergeten!
Ja haha ik heb nog nooit zo gejankt om een boek. Wel eens gehad dat ik een brok in mijn keel kreeg of een traantje moest wegpinken maar niet zo erg.
Heb ook meteen de Engelse Special edition op bol besteld die in oktober uitkomt.
Ik ben Whereād you go, Bernadette aan het lezen en ik vind het leuk! Was even inkomen omdat het verhaal bijna alleen maar uit correspondentie bestaat, maar zit er nu lekker in. Of nouja, bijna uit ook al