Na The mist begonnen in deze, ben benieuwd! Veel goede verhalen over gehoord.

Na The mist begonnen in deze, ben benieuwd! Veel goede verhalen over gehoord.

Ik heb The Shades of Magic trilogie van V.E. Schwab gelezen, en opzich heb ik me prima vermaakt, maar het viel toch een beetje tegen. Er was niet per se iets mis mee, maar door al het goeds wat ik erover gehoord had, had ik er toch meer van verwacht ofzo.
Jongens ik heb net het onzichtbare leven van Addie LaRue uitgelezen en ik moest gewoon keihard janken bij het einde. Dit heb ik nog nooit gehad
. Misschien ook omdat ik ongesteld ben. Maar de sluizen gingen echt open bij āik herinner me jeā.
Ooh een vriendin las dit boek ook en die zei ook al dat het een vrij zielig verhaal is. Gewoon als je door niemand herinnert word, wat een hel. En juist tof dat je eens een hele janksessie hebt gehad bij een boek. Dat boek zal je echt nu nooit meer vergeten!
Ja haha ik heb nog nooit zo gejankt om een boek. Wel eens gehad dat ik een brok in mijn keel kreeg of een traantje moest wegpinken maar niet zo erg.
Heb ook meteen de Engelse Special edition op bol besteld die in oktober uitkomt.
Ik ben Whereād you go, Bernadette aan het lezen en ik vind het leuk! Was even inkomen omdat het verhaal bijna alleen maar uit correspondentie bestaat, maar zit er nu lekker in. Of nouja, bijna uit ook al
O goed idee! Misschien dat ik dat nog wel doe als de winkel geen interesse heeft.
@Slakje herkenbaar! Ik heb alleen deel 1 gelezen nog en hoewel ik het echt een leuk boek vond had ik meer verwacht door alle hype
De rest van de serie blijft dus een beetje op hetzelfde niveau?
Vond ik wel! Ik heb volgens mij zelfs deel 1 de hoogste beoordeling gegeven 
Ohhh wat leuk! Die gaat op mān lijstje
Edit: dit doet me denken aan dat ik laatst een boek dat ik aan het lezen was beschreef aan mān vader (Elizabeth is missing, haha vergelijkbare titel) en hij zei āOhja die film heb ik gezienā en toen bijna het hele verhaal aan me vertelde. Wist niet eens dat er een film van was
echt zo toevallig dat hij die dan heeft zitten kijken
Ik was na de reading challenge on fire
met lezen
ā¦voor ongeveer 1 week en daarna weer helemaal niet meer 
Ik denk dat het eraan lag dat ik een roman wilde gaan lezen ipv fantasy of jeugdboek, dus dat het wat meer moeite was? En ik was een boek erbij gaan pakken tijdens pauze van werk maar dat heb ik niet volgehouden.
Ik heb de roman maar weer weggelegd en weer fantasy (een van Leigh Bardugo nav de Shadow&Bone tv serie) erbij gepakt om hopelijk dit weekend in te beginnen.
Ik ben nu halverwege en het is zoo anders dan Acotar enzo, maar ik zit er helemaal in, super leuk!
dit is echt een van mijn favoriete boeken 
Ik ben eindelijk in Een lied voor Achilles begonnen en hij stelt tot nu toe niet teleur. Heel mooi geschreven en je wordt gelijk het verhaal in gesleept. Maar ik heb gehoord dat t een tranentrekker is, dus ben benieuwd!
Ik ben bezig in het labyrint der geesten (deel 4 van het kerkhof der vergeten boeken van Carlos Ruiz Zafón) en ik geniet altijd heel erg van deze boeken want het is zó goed geschreven en superspannend alleen ik vind het zo complex
Kan aan mij liggen maar ik heb echt moeite om te begrijpen wat er allemaal gebeurt en hoe alles met elkaar te maken heeft. Heb het gevoel dat ik alles nog een keer moet lezen om het goed te snappen en de verbanden te kunnen leggen haha, maar ja dat ga ik ook niet doen
Ik heb net They both die at the end uitgelezen. Mwah. Het las makkelijk, maar ik voelde echt geen klik met de karakters en kwam er daarom ook niet in. Voorspelbaar verhaal, saaie karakters. Snap de hype niet. Blij dat ik er doorheen ben, want 22-11-1963 van Stephen King ligt klaar!
Ik ben begonnen in Voordat de koffie koud wordt van Toshikazu Kawaguchi. Tot nu toe wel vermakelijk. Met bijpassende boekenlegger en⦠thee!
@June herkenbaar, had ik ook met die boeken. Ook dat het in elk boek weer vanuit een van de andere personages geschreven wordt vond ik verwarrend.
Ik heb hem net voor de 2e keer gelezen, vind hem nog beter dan al haar andere boeken bij elkaar! 
Ik ben aan de ijzige verloofde begonnen, maar blijkbaar is het een serie en alleen deel 1 en 3 zijn te verkrijgen via kobo.
Also, ik wil de kobo elipsa ereader, waar je ook aantekeningen mee kan maken.
Maar ik heb het zo niet nodig, het enige excuus dat ik heb is dat ik deze ereader al bijna 5 jaar heb en die geen usb c aansluiting heeft š„²
Ik heb de aura 2, maar heeft die van jou ook een pennetje? Deze is vergelijkbaar met de remarkable zoals het er uit zag.
Ik weet niet hoe belangrijk je het vind dat je bijvoorbeeld stukken over 2 paginaās kan verdelen want dat kan met de elipsa niet. En hij is behoorlijk zwaar. Mijn man had hem besteld maar vond het meer een e-reader met een klein plusje dat je er aan tekeningen mee kon maken maar veel minder dan hij graag wilde. Hij heeft nu een andere die een stuk lichter is er meer bedoeld is om ook aantekeningen te maken en ook 2 paginaās tegelijk in beeld. Ik vond de elipsa ook erg zwaar om lekker mee te lezen.
Maar het ligt er dus echt aan wat je primaire doel is met de reader denk ik.