Weet je dat zeker? Ik heb dit jaar alle boeken van de zeven zussen via Kobo Plus geluisterd, alleen het nieuwste boek was nog niet beschikbaar.
Ik had dit ook echt heel erg met Druks. Ik herkende er ook echt zoveel in. Ik heb overigens aan mijn psycholoog gevraagd of ik een test kan doen voor ADD/ADHD. Heb ook autisme, dus dat zit in hetzelfde deel van de hersenen.
O, en ik ben dol op boeken luisteren.
Ik ben zo blij haha. Mijn moeder werkt bij de bieb en daar is een van de vestigingen gesloten. Alle boeken worden vernietigd maar de medewerkers mogen wel boeken mee naar huis nemen.
Dus vandaag was ik mee en heb ik al deze boeken gratis mee kunnen krijgen. Sommige zijn zelfs nog zo goed als nieuw!
Wel top dat je deze boeken nog hebt kunnen redden!
Ja zonde he! Er stond zoveel wat allemaal weg wordt gegooid. Echt pijn in mn hart 🥲. Gelukkig hebben haar collega’s ook al heel veel mee naar huis genomen.
Dit vind ik echt best wel bizar? Ik snap dat het een logistieke onderneming is, maar zoveel mensen/instanties kunnen hier blij gemaakt mee worden? Denk aan gevangenissen, azc’s, scholen, vrouwenopvang noem het maar op. Kon dat echt niet anders?
@nello ik ben het helemaal met jullie eens en mijn moeder ook. Zelfde geopperd als wat jij (MJDLH) nu zegt maar het is beleid. Ook niet iets waar de medewerkers invloed op hebben helaas.
En een klein deel wordt inderdaad verkocht maar het grootste deel wordt dus vernietigd.
Deze vier boeken van mijn zus gekregen, alvast voor mijn verjaardag later deze maand. Er is nog een vijfde onderweg, maar die zou pas geleverd worden in oktober.
Ik ben iets over de helft en vind hem wel heel tof tot nu toe! Een beetje vreemd, maar daar hou ik wel van haha.
Ik herkende je bijna niet door je nieuwe avatar.
Ik heb zelf mijn ASS-diagnose al zo’n 20 jaar, maar pas de laatste 2 jaar heb ik veel meer ontdekt dat er ook mee te maken heeft.
En ik luister via Storytel!
Wow, ik kom een week niet op Goodreads en de site is anders? Ik was helemaal in de war net, haha. Anyway, ik heb One last stop van Casey McQuiston gelezen. Vond het een tof boek, las lekker weg voor tussendoor en niet super diepgaand, maar wel leuk!
Ja inderdaad wel een beetje vreemd maar daar hou ik inderdaad ook wel van! Heb hem 5 sterren gegeven en denk er regelmatig nog aan haha. Je leest snel trouwens!
Haha was tijd voor iets nieuws! (En ook nieuwe naam, maar die verschilt niet van in discord)
Natuurlijk! Het is denk ik wel het meest onsamenhangende lijstje ooit, erg divers wat betreft genre en hoe makkelijk het wegleest denk ik.
Ik heb bij verschillende boeken die ik hier in het topic tegenkwam de beschrijving erbij gepakt en aan de hand daarvan is dit lijstje ontstaan.
To Read:
- The midnight library - Matt Haig
- The Southern Book Club’s Guide to Slaying Vampires
- De avond is ongemak - Marieke Lucas Rijneveld
- Exciting times - Naoise Dolan
- The Flatshare - Beth O’Leary
- The Invisible Life of Addie LaRue
- Het huis van de moskee - Kader Abdollah
- The Grace Year - Kim Liggett
- De nachtegaal - Kristin Hannah
- Against the Loveless World - Susan Abulhawa
- Sharp Objects - Gillian Flynn
- Gone Girl - Gillian Flynn
- Big Magic - Elizabeth Gilbert
- The Power of Habit - Charles Duhigg
- Het labyrint der geesten
- Het huis met de geesten - Isabel Allende
- Malibu Rising - Taylor Jenkins Reid
- The Seven Husbands of Evelyn Hugo - Taylor Jenkins Reid
- The Soulmate Equation
- My Dark Vanessa - Kate Elizabeth Russell
- Circe - Madline Miller
- Piranesi - Susanna Clarke
- Max, Mischa & het Tet-offensief - Johan Harstad
Ik zie nu dat ik hem niet eens echt netjes gemaakt heb, bij sommige boeken mist de auteur.
@nello en @Kaastosti Gezien jullie reacties en het lijstje dat ik net plaatste, denk ik inderdaad dat ik tussendoor gewoon wat anders moet/wil lezen!
Wat leuk! Welke uit dit lijstje vond jij echt een aanrader? Dan wordt dat mijn volgende boek
Thanks voor het benoemen van de Haunting of Ashburn House!! Ik heb m bijna uit (vet spannend!) En kwam er achter dat de auteur nog veeeel meer van dit soort boeken heeft geschreven dus ik weet wat ik te doen heb de komende tijd
perfect nu de avonden steeds donkerder worden!
Wat leuk! Ja, vet is ie he! Deel jij de volgende aanrader die je van deze auteur leest weer met mij? Ook heel erg zin om wat meer horror/thriller te lezen, lekkere herfst vibesss
Ga ik doen! Ja ik ben ook weer helemaal in de gloomy mood ondanks deze 25 graden
Dit boek las zo vlot en was echt leuk om te lezen! Zo’n typisch alle personages zijn verbonden door 1 item-verhaal, beetje zoals die film Paris Je T’aime. Qua schrijfstijl deed het me denken aan Elizabeth Gilbert, heel vlot en niet gekunsteld woordgebruik! Ik vind het een ideaal herfstboek omdat de sfeer in Fulham en de setting van Monica’s café zo goed werd beschreven en herfstig overkwam. Blij dat ik deze meenam.
Toevallig, ik ben er ook eindelijk in begonnen recent. Bij The Night Circus zat ik er meteen helemaal in, bij deze kostte het me wel wat meer moeite. Maar ik heb doorgezet en nu heeft het me wel echt gegrepen. Moet nog ongeveer een vijfde en denk dat ik dat vanavond voor het slapen nog wel ga redden.