Ik had echt een fantasy kick deze maand en ben dus meerdere series begonnen. Ik weet dat voor anderen oktober de maand is voor thrillers, voor mij is het dus fantasy. Niet allemaal even geslaagd, maar ik ben sowieso wel vrij kritisch. Twee sterren is voor mij ‘het was oké’, maar betekent wel dat ik de serie niet verder oppak (een nieuw boek in het Grisha-verse daargelaten). Drie sterren is “I liked it”.
The One and Only Crystal Druid (The Guild Codex: Unveiled, #1) - Annette Marie. Drie sterren. (Las ik nog eind september.)
De Nieuwe Koloniale Leeslijst - samengesteld door Rasit Elibol. Drie sterren. Essaybundel.
Harry Potter and the Goblet of Fire - Geïllustreerde editie door Jim Kay. Vijf sterren. Helemaal awesome.
White Stag (Permafrost, #1) - Kara Barbieri. Twee sterren.
A Fate of Wrath & Flame (Fate of Flame, #1) - K.A. Tucker. Drie sterren.
Kingdom of the Wicked (Kingdom of the Wicked, #1) - Kerri Maniscalco. Drie sterren.
The Bird and the Sword (The Bird and the Sword Chronicles, #1) - Amy Harmon. Twee sterren.
Rule of Wolves (King of Scars, #2) - Leigh Bardugo. Twee teleurgestelde sterren.
Habitus - Radna Fabias. Drie sterren. Poëzie. Lees dit genre bijna nooit dus vond het moeilijk om de bundel te beoordelen, recensies zijn vrijwel allemaal lovend.