Het algemene boekentopic (Deel 1)

Bedankt voor de tip! Ik heb de eerste twee boeken van de serie op m’n ereader gezet.

@Quinn: Ja bij mij duurde het ook even voordat ik erin kwam. Het tweede boek vond ik beter (de stalker in de nacht). Ik wil graag deel 3 lezen maar dat is (nog?) niet verkrijgbaar met Kobo.

Ik ga morgen op vakantie en kom erachter dat ik helemaal niet zulke leuke boeken op mijn ereader heb :frowning: Wil graag nog wat boeken erop zetten, tips? Donna Tartt en John Irving houd ik van!

Er is een derde boek van Samuel Björk: Jongen in de sneeuw!

Die is helaas ook (nog?) niet gratis verkrijgbaar met een Kobo abonnement. Ik mag van mezelf voorlopig geen boeken kopen.

Een blogger gaat helemaal los over mijn boek door mijn Gouden Strop-nominatie. :joy: Ik hoor er nu wel helemaal bij. (Dit gebeurt praktisch ieder jaar bij een ander vanuit dezelfde blogger namelijk, een andere auteur zei gister tegen me dat ik het als compliment moet zien haha.)

Anyway, ik heb deze week Het weeskind van Pam Jenoff ontvangen. Enorm benieuwd naar! https://www.goodreads.com/book/show/29239940-the-orphan-s-tale

Maar ik lees nu eerst nog Kind van de rekening van Jordan Harper.

1 like

Misschien vind je de boeken van Andreas Pflüger ook wel iets.
Deel 1: https://www.bol.com/nl/p/voor-eens-en-altijd/9200000074920404/
Deel 2: https://www.bol.com/nl/p/nooit-en-te-nimmer/9200000089517881/

Allebei op Kobo Plus. Gaat over een agent die blind is geworden tijdens een misgelopen zaak en natuurlijk wordt ze alsnog betrokken in allerlei moordzaken.

Next! Iemand dit boek al gelezen?

Oh volgens mij heb ik dat blog gelezen. Is er ook een facebookgroep van die blog? Daar kwam ik namelijk een link tegen van dat blogbericht. Als het gaat over degene waarover ik denk dat het gaat moet je je er echt niks van aantrekken. Deze houdt ervan om even lekker te rellen.

Ja! Ik knal mijn antwoord even in een spoiler verder hoor, want ik zie haar al met een hooivork naar dit forum komen. :joy:

Samenvatting

En klopt, [verwijderd]

Ik! Ik ging naar IJsland op vakantie en wilde een boek lezen dat zich daar afspeelt. :blush: Hoe vind je het tot nu toe?

Haha ik zie haar daar idd ook voor aan. Ach weet je, er zullen altijd mensen zijn die negatief zijn. En deze persoon is zo vaak negatief dat je het gewoon niet meer serieus kan nemen.

1 like

Ik heb net Nachttrein naar Lissabon uit. Vond het echt een mooi boek maar ik kwam er toch moeilijk doorheen. Moest steeds na 10 blz ofzo even ‘bijkomen’. Geen boek wat je in 1 ruk uitleest.

Ben nu bezig in Wild van Cheryl Strayed. Leest lekker weg en is wel fijn na een wat zwaarder boek vind ik.

Ik ben nog niet zo ver, maar ik vind het wel al erg pakkend! :smile:

2 likes

Heb net Eleanor Oliphant is completely fine uitgelezen en vond het een mooi boek! Leest ook lekker weg

Heb het boek vandaag ook uitgelezen. Moest af en toe wel lachen om Eleanor. Vond het ook makkelijk lezen.

Ik vond Nachttrein naar Lissabon ook prachtig :heart_eyes_cat:

En ik ben wel benieuwd over welke blogger het gaat.

Volgende maand doe ik een boekenruil met mijn leesclub. Kan ik hopelijk eindelijk wat boekjes kwijt en wie weet wat ik vind :muscle:

1 like

Bedoel je ‘mijn’ blogger? Ik denk niet dat je haar kent, want er worden alleen thrillers gerecenseerd op haar blog (ironisch genoeg werd die van mij gewoon goed beoordeeld daar), maar ik kan je wel een PB sturen als je het wilt weten.

Ik ben al halverwege Het kind van de rekening, gaat hard! Ik weet nog niet zo goed wat ik vind. Een deel wordt vanuit en 11-jarig meisje geschreven dus het is logisch dat de taalgebruik daar wat meer kinds en simpel is, maar ik vind dat de volwassenen-PoV’s ook heel korte zinnen hebben. Tot het ‘hakkerige’ aan toe, zeg maar.

:slight_smile: Doe maar. Ik lees ook blogs met thrillers als ik ze tegenkom. En 't boekenblogwereldje is behoorlijk klein natuurlijk :wink:

Ik heb net camino gelezen van die schrijver van die rosie serie. Lekkere doorlezer als eerste boek op Mn ereader. Dat kobo abonnement valt wel tegen qua aanbod vind ik.

Ja, ik vond het een heel goed boek! Werden me best veel dingen duidelijk waar ik als ‘slank’ persoon nog nooit over had gedacht en gaat ook niet alleen maar over dik zijn maar ook best wel over hoe belangrijk uiterlijk tegenwoordig is in de maatschappij.

2 likes