Het Amsterdamtopic

Omg Ben net toch maar naar m’n ouders gegaan :sob:. Ik wil wel voorstellen om die mega ~ party ~ meet een keer echt te organiseren !!!

Jammerrr! Maar wat? Een mega party meet? Gelukkig is die nog niet geweest want dan kan ik daar nog van de party zijn!:grin:

Haha ja we hadden het erover gehad in dit topic!! Moet je ff 2 maanden terug scrollen denk ik :biggrin:

1 like

Ik lees dit te laat en morgen werken etc maar ik vind het echt leuk dat je hier een oproep doet, en was als ik een lege avond had gehad waarschijnlijk wel met je meegegaan!

Ja, ik ook @eitje!

Waar in Amsterdam eet je een echt goede hamburger?

The Beef Chief of Smokin’ Barrels. Misschien Geflipt. The Butcher is ook wel oké, evenals Cannibale Royale.

2 likes

Yes deze allemaal! En Braai!

Burgermeester is mijn lievelings! Aanrader is sowieso de meester burger en als je niet kan kiezen drie kleine :hamburger: :hamburger: :hamburger:
Grote plus is dat het ook niet duur is.

1 like

Wat is jullie favo vega(n) tent in Amsterdam?

1 like

Mr & Mrs Watson denk ik! Maar hangt er vanaf waar je precies naar op zoek bent

Weten jullie een leuk restaurant waar je met je familie kunt eten voor een verjaardag? Het hoeft niet heel chique, maar wel iets specialer dan sate met frietjes. Lekkere wijn is een pre.

De tulp! Was ik maandag. Super lekkere merlot wijn en plankjes als eten.

1 like

Café binnevisser, bar centraal, Rijsel, boca’s

1 like

Ja binnenvisser is heel leuk!

2 likes

De Tulp is superleuk! Maar zou ik niet zo snel gaan eten met familie voor een verjaardag, want je verstaat elkaar amper.
Ik zou Fisk (mits je van vis houdt ;)) of Pekelhaaring aanraden!

1 like

Weet iemand een plek om af te huren voor een feestje voor ca. 100/150 man? Ik wil volgend jaar met twee vriendinnen een feest geven want we worden alledrie 30. We zoeken een plek met een deel om te borrelen, maar dansruimte is belangrijker. Voor het beeld: heb zoiets als Roest in m’n hoofd maar dat is wel wat te groot.

Roest is volgend jaar dicht! Pllek of noorderlicht?

2 likes

Ja, ik moest ook meteen aan Noorderlicht denken.
(net zoals @Okapi)

2 likes

Wat dacht je van een Swapfiets voor een paar maanden? 15 euro per maand, inclusief onderhoud! En als hij gestolen wordt, 40 euro eigen risico en je krijgt een nieuwe. www.swapfiets.nl