Het Amsterdamtopic

Amsterdammers, verenigt u!

1 like

:raising_hand_woman:t3:

1 like

Joehoe!

1 like

:raising_hand_woman:t3:‍♀️

3 likes

Present! :raising_hand_woman:
(Import Amsterdammer)

1 like

:raised_back_of_hand::beers:

1 like

OMG GEZEL

Heeft een van jullie goede one fit tips? Wat is een chille gym in het centrum? En iemand nog beginners yoga en pilates aanraders?

Leuks! Geboren en getogen!

1 like

yes same hier!

:raising_hand_woman:

Holaa! Hier ook een (import-)Amsterdammer!

Hai

Ik heb ook een sportvraag! Heeft iemand enig idee waar je als vrouw goed kan leren kickboksen (en ik ben uh boven de 25)? Ik wil het heel graag eindelijk eens leren maar het liefst in een vrouwen clubje want ik vind de meeste mannen eng. Iemand enig idee?
En het liefst voor een studentenprijs maar ben bang dat dat te veel gevraagd is?

Waar gaan jullie uit? Ik ga bijna nooit meer uit maar soms heb ik zin om te dansen. Alleen vind het in bijvoorbeeld De School zo extreem zien en gezien worden en in andere gelegenheden vind ik het publiek vaak zo jong. Of ben ik gewoon een zure oma en moet ik het laten bij cocktails ergens?

4 likes

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Jaren lang bij een vereniging gezeten en daar altijd ‘uit geweest’ dus als mensen me nu vragen waar we uit zullen gaan heb ik nooit een idee. De School is ook niet echt wat voor mij. Ik houd meer van hitjes. :sweat_smile:

*oh en als iemand er dan meteen kan vertellen welke dagen het er leuk is en wat je aan moet trekken zou dat helemaal top zijn. Zo erg ben ik eruit.

3 likes

Hahaha, ik ga tegenwoordig alleen nog naar festivals en af en toe een trance feestje. Op trance feestje ben ik meestal een van de jongste daar is de gemiddelde leeftijd 45 plus. Onbegrijpelijk dat zo weinig jonge mensen naar trance luisteren🤔

Was vannacht nog in de school en vind t wel meevallen met zien en gezien worden, ben zelf echt helemaal niet zo. Maar voor de rest ga ik ook veel naar chin chin, daar komt over t algemeen wel wat ouder publiek vind ik en ga ook weleens naar shelter en claire. Was laatst naar nova maar dat vond ik echt helemaal niks haha

3 likes

Ik ga altijd naar de Marktkantine.

2 likes

@flamoes ik heb echt precies hetzelfde, mensen die denken ‘oh jij woont hier en weet wel waar we heen moeten’. Ehhh nee heb 1 keer per week borrel en kan uitgaan de rest van de week niet meer aan dus kom nergens.

@oversized ja die nova is toch echt zo’n plek met van die fashion chicks die graag gezien willen worden?

1 like

Lijkt het jullie misschien leuk om een keer uit te gaan met z’n alle? Of misschien picknicken in het park ofzo als we er niet uit komen waar we uit kunnen gaan :joy:
Lijkt mij iig heel gezellig :slight_smile:

5 likes

Aah is de Chin Chin leuk? Heb er veel over gehoord maar nog steeds niet geweest. Ik ben btw 26, weet niet of dat beetje de leeftijd is wat daar komt?

1 like