Thanks die heb ik opgeschreven! Binnenkort even een dagje plannen, nu al zin in. Zelf ben ik fan van Time Machine Vintage, vanwege het Amerikaanse assortiment, maar wel prijzig.
Ben helemaal fan van de videos van Roosmarijn Koster, maar niet van wat ze koopt!
Fietsslotpech.nl moet je absoluut vermijden. De kerel die daar werkt is gestoord. Hij werkte eerst voor een ander bedrijf en ik had daar eens een aanvraag ingediend voor bandplakken. Maar kreeg geen reactie dus andere mobiele fietsenmaker gebeld. Toen sāavonds laat (echt half elf ofzo) belde hij ineens drie keer. En smsāen. Dus ik reageerde met dat ik al een ander had ingeschakeld. Belde hij nog twee x en smsāen. En midden in de nacht ook nog een x. Steeds met waarom ik een ander had ingeschakeld enzo. En toen paar maanden later kreeg ik ineens een sms van hem, dat hij zān eigen bedrijf was begonnen. Dus hij had alle telefoonnummers gestolen van zān oude werk. Heb melding gemaakt bij meldpunt AVG.
Hebben mensen hier ervaring met een musicalgroep of iets dergelijks? Ik zou graag weer eens een musicalproductie willen doen met een groep, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken. Ik ben 23 en student. Heb wel al bij de VU en UVA gekeken, maar misschien hebben jullie tips?
Heeft Crea niet iets? Volgens mij heb ik weleens zoiets bij hun zien langskomen!
Ja, daar heb ik gekeken maar het lijkt vooral gefocust op zang. En ik wil dan eigenlijk ook het spel erbij⦠Maar ik ga wel even mailen hoe het precies zit!
O wat jammer! Ik kan me herinneren dat ze dat weleens hebben gehad, maar nu begin ik te twijfelen Ik zou ze mailen, misschien weten zij anders nog een andere plek!
Waar in Amsterdam kan je de lekkerste bonbons kopen die ze ook nog bezorgen? Of anders een mooie bloemenwinkel?
Puccini!
Bonbons: Tout
Bloemen: āt Lievertje!
Late reactie maar deze man is echt heel goed. Heb hier regelmatig jasjes, vestjes, etc. voor mijn vereniging laten vermaken en hij deed eigenlijk een āte goede jobā voor kleding waar daarna toch weer bier over heen komt.
Zouden jullie het aanraden om zondag naar Amsterdam te gaan of is dat echt geen doen?
Waarom geen doen? Is er iets te doen?
Is het gelukt?
Zondag is de Dam tot Damloop dacht ik, dus dacht dat het dan misschien druk zou zijn
O jezus echt? Ik weet dat soort dingen nooit . Nou ja, totdat ik naar de andere kant van de stad wil en dat niet lukt door al die hardlopers.
In het centrum zal het mega druk zijn, maar als je bijvoorbeeld meer naar de 9 straatjes etc. gaat is het volgens mij prima te doen.
@Moet
Ik zou er ook rekening mee houden dat sommige trams misschien niet/anders rijden dus goed plannen waar je heen wil, maar ik denk verder niet dat het een mega probleem is. (Ik zou trouwens sowieso voor een OV fiets gaan.)
Fietsconsult in een zijstraat bij de Utrechtsestraat! Echt een aanrader, want snel (vaak binnen een uur) en ze zetten je niet af
Bij Crea gaan ze vanaf februari weer een musicalproductie doen, is dat niet wat? De musicallessen zijn inderdaad het meest gefocust op zang.
@Flamoes @lijnewiets dank jullie wel! Ik moet precies bij de Bijenkorf zijn dus waar ze starten⦠ik kan alleen nog niet echt wat vinden over welke trams/bussen niet of anders rijden.
Ik weet niet waar je woont maar kun je dan niet beter naar de Bijenkorf in Amstelveen gaan? Die is wel wat kleiner.