Het Amsterdamtopic

Amstelpark! Zo mooi en rustig. En als het lekker weer is kan je lekker langs de Amsteldijk lopen en op een bankje naar het water staren. Echt het stuk tussen het Mirandabad en de van boshuizenstraat zeg maar.

Verder hou ik ervan om lekker basic de weesperzijde af te lopen icm Albert cuyp markt en alle boetiekjes rondom Gerard doustraat. Aan de weesperzijde heb je ook eetcafé ibis. Leuk klein zaakje met Afrikaans eten!

1 like

Ik zat toevallig gisteren bij Kees, naast Ibis! Dank je wel voor je tips verder. Goed idee inderdaad om lekker te wandelen bij de Amsteldijk.

Oh haha grappig. Hoe was kees, daar ben ik nog niet geweest!

Super bedankt voor deze tip! Heb er net lekker gezeten. Ben daarna meteen op de markt om de hoek geweest. Ook leuk dat koffie met havermelk goedkoper is daar dan koffie met koemelk

5 likes

Ik vind het een toptent. Eten en wijnen zijn meer dan goed, ook goed geprijsd voor Amsterdam (4 gangen voor 35 euro, je hebt ook 3 en 5 gangen btw) en wordt gerund door een heel grappig en relaxt stel. Zou er dus zeker eens naartoe gaan!

1 like

Ik woon in de buurt dus ga ik zeker doen!

Hoi! Ik wil morgen ergens ontbijten en ik had laatst op het forum een linkje voorbij zien komen van een bio eettentje geloof ik? Ze hadden onder andere jam van aardbeien uit eigen tuin haha goede uitleg maar het was in amsterdam en iemand had het hier ergens gepost. Heeft iemand een lead wat het zou kunnen zijn?

De Ceuvel? Die tip gaf @grace vorige week volgens mij.

Gartine en Beter en leuk serveren o.a. huisgemaakte jam maar weet niet of je een van die twee bedoelt haha (ik vind ze allebei wel aanraders)

Jaaa gartine!!! Thanks!

1 like

Ik ging altijd elke zondagochtend bij de foodhallen eten met een vriendin maar het is er zo gigantisch druk. We zijn op zoek naar een brunch/lunchplek dichtbij de foodhallen waar het gezellig is, ik vind het niet erg als het druk is als je er maar kan zitten en niet in de rij hoeft te wachten op je zondag ochtend. Hebben jullie tips?

1 like

Meest voor de hang liggende optie:

1 like

De Kanarie Club? Over dichtbij gesproken hehe. Zie wel dat ze van 29 juli t/m maandag 12 augustus gesloten zijn.

1 like

Staring at Jacob?

Ik ben net begonnen met Onefit en ik vroeg me af of jullie nog een leuke tip hebben voor een lesje? Ik sta voor alles open!

Anne en Max?

1 like

Ik wil straks met mijn date ergens eten, niet te ingewikkeld of duur, we zien door de bomen het bos niet meer en ik wil niet eindigen in de febo. Hebben jullie een tip?

Welke buurt zoek je iets?

Brouwerij Troost is leuk, heeft meerdere vestigingen

2 likes

We zijn nu gewoon in het centrum (denk ik haha) maar het maakt niet echt uit! En het mag ook wel iets zijn waar vlees is want hij heet dat wel (maar superlief @parisdarling)

Als je echt in het centrum bent (omgeving Dam zeg maar) zijn Terpentijn of Adam en Siam ook leuk.

1 like