Het Amsterdamtopic

Waar eten jullie de lekkerste kaasplank? Ik heb zo’n zin maar weet niet waar ik heen moet

omg! ziet er goed uit :astonished:
Moet je altijd zo’n proeverij doen? En je kunt wel meer wijn bijbestellen toch?

1 like

sowieso voor alle kaas-festiviteiten: kef!

Omg hier ga ik dus vrijdag naar toe. Had het random op internet gevonden, heb er nu nog meer zin in!!

Heerlijk!! Dank voor de suggestie heb t gelijk naar m’n vriendin doorgestuurd

2 likes

Hangt ook een beetje van je prijsklasse af? Cecconi’s staat al lang op m’n lijstje want hoor er veel goede verhalen over. Daar vlakbij zitten de Dutchess en Mr Porter met super lekker eten maar ook een stukkie duurder. Bij het Amstel hotel heb je een supermooi uitzicht en een goede high tea. Bij het Amstel en Waldorf heb je in november trouwens iets extra’s bij je high tea, misschien ook leuk om te kijken!

Ik heb jullie hulp nodig, het weekend van 7 november gaan wij (man en ik) een weekendje naar Amsterdam. Iemand slaaptips, of andere leuke dingen die we zeker moeten doen?

Ja zo mee eens. Ik denk dat de hemel eruit ziet als KEF.

@MadameMignon
Als je een proeverij doet kun je voor bijpassende speciaalbieren of wijnen kiezen (als arrangement) maar ik neem aan dat je ook los drank kunt bestellen.

ik heb gereserveerd! Nu al zin in :biggrin:

Het is maar net waar je zin in hebt: geiten knuffelen in het Amsterdamse bos, pondje pakken naar Noord of naar de Bananenbar. :grin:

Lekker op tijd, maar hebben mensen ervaring met drukte van museumnacht? Kan ik het beste beginnen met rijksmuseum of juist later op de avond daarheen?

Danku voor deze tip. Mede namens mijn vriend die nu ongeveer al een liter kwijl is verloren door de kaasplank

1 like

Deer Mama misschien?

1 like

Heeft er iemand weleens haar nagels laten doen bij lakwerk?

Ik niet maar een vriendin is afgelopen weekend geweest en het is echt fantastisch mooi geworden, ik denk dat ik binnenkort ook langs ga haha

1 like

Yes, ik! Vond het heel prettig maar mijn referentiekader is niet zo groot want het was de eerste en enige keer dat ik ooit mijn nagels heb laten doen. Heb een pedicure en manicure gehad en ze waren erg aardig en professioneel. Ik had normale nagellak en het heeft er 2 volle weken opgezeten zonder af te bladeren, was echt onder de indruk. Zou het zo nog een keer doen maar ik vind het niet cheap.

1 like

Weet iemand een goede rijschool? Eventueel eentje die spoed-cursussen aanbiedt.
Ik zoek iemand die veel geduld heeft en gestructureerd te werk gaat.
An.w,b. was geen match, dus die valt sowieso af.

Ligt er aan waar je woont. Ik zit bij een chille maar die is wel in A.veen. Heb je daar wat aan?

1 like

Het liefst eigenlijk eentje die naar mijn huis toe komt. Maar anders ben ik Oost, en oud west georiënteerd.
Als eentje echt heel goed is, ben ik eventueel ook wel bereidt verder te reizen. Het punt is dat ik nu vele rijscholen versleten hebt en nooit echt een goede match heb kunnen vinden in combinatie met mijn faalangstige klachten.

Ohja nee dan heb je er niets aan. Als je bijv. in zuid woont komen ze namelijk nog wel naar je huis maar anders niet helaas.
Ik denk ook dat als je faalangstige klachten hebt mijn rijleraar niet echt geschikt voor je is misschien. Hij is erg hard en direct en dat vind ik juist fijn, maar misschien wil je dan liever een zachtaardiger iemand. Is de ANWB niet iets voor je?