Weet iemand of de laatste paar metro’s vandaag (rond 8 uur) heel druk zijn? Ik wil eigenlijk m’n fiets meenemen namelijk
Iemand die toevallig een oliebollenkraam weet in de buurt van Amsterdam Centraal? Ik wil graag nog wat oliebollen scoren op de terugweg
Kent iemand taartwinkel sea salt & chocolate? Ik twijfel om een toetje te bestellen…
Zelf nooit gehad maar een oud-collega was (of is denk ik) gek op hun red velvet. Beter dan die van de Graefjes.
Oeh dat klinkt goed. Ik vind die van de drie graefjes helemaal niet zo geweldig, misschien moet ik deze dan maar een kans geven
Ben benieuwd naar je review😍
Nou ja zeg ik heb perongeluk besteld. snap er niks van, stond ineens een bezorger voor mn deur. Weet ook niet eens wat.
Huh? En je hebt betaald? Wat is het?!
Een surprisebox. Maar ik heb net ook ineens iets bij dr macdonalds besteld, ik snap niet wat er aan de hand is
Je bent op een logeeradres oid toch? Heeft iemand (van hier?) voor je besteld misschien, zag je in WJEKW over maccie posten?
Ja alles gaat mis gdvrdmm
Op de Albert Cuyp heb ik lekkere gegeten, maar dat zijn tevens de enige die ik in Adam heb gegeten, dus geen vergelijkingsmateriaal helaas.
Jullie hebben vast wel wat van dat lood in de leidingen meegekregen
In o.a. noord zijn er waterpompen geplaatst waar mensen “veilig” water kunnen halen. Nu is er ineens in mijn wijk (centrum) ook een waterpomp geplaatst dus nu denk ik gelijk dat hier ook te veel lood in de leidingen zit
Ik vind het best wel schokkend. Dat mensen met een koophuis blijkbaar het risico voor lief nemen vind ik al vreemd maar dat woningcorporaties er niets aan hebben gedaan is toch echt schandalig.
Er zijn bijv. verbanden tussen loodvergiftiging en miskramen en een daling van het iq.
Als ik het goed begrijp kan het sowieso alleen als je woning ouder is dan 1960? Ik kan niet echt vinden waar je zou kunnen nagaan of het ook voor jou geldt.
*Ik heb wel iets gevonden maar dat zegt dus niets over die onderliggende leidingen waarvan waternet dus zegt dat ze er al niet meer zijn maar dst artikel wel?
Op mijn stageschool in de Rivierenbuurt is het ook een probleem. We mogen niet meer uit de kraan drinken
Het is ook nog zo dat het bij bovenwoningen er soms wel uit is gehaald bij renovatie, maar de leidingen lopen vaak via de benedenwoning en als het daar nog zit krijgen de bovenwoningen het ook mee. Ik denk dat het probleem nog veel en veeeeel groter is dan nu wordt gedacht, hoor ook al dat het in de Baarsjes veel zit.
Ik denk dat dit wel vaker gevraagd is maar miss zijn er nieuwe ontdekkingen: wie weet een leuke, goeie kapper die niet te duur is? Liefst centrum, centrum west. Ik wil alleen knippen dus geen toeters en bellen
Ja daar ben ik nu ook aantal keer geweest en heel tevreden. Maar kost ook weer 40 euro.
Ik woon in een nieuwbouwwijk in Noord maar wij zijn ook helemaal huiverig aan het worden. Ik vind dit zo schandalig naar alle mensen toe die dus al jaren lang hiermee te maken hebben. En inderdaad, overal sociale huur. Bah.
Bij ons in de straat is er nieuwbouw aan de ene kant en oude gebouwen aan de andere kant. Voor ons is het dus niet helemaal duidelijk waar het water doorheen komt.