Oh nog nooit gezien! Enige wat ik weet dat in de kinker nieuw zit is een couscous tent. Ik moet vandaag in de kinkerstraat zijn kan wel even kijken of ik een ontbijt/ bowl achtig tentje zie.
Ja ik ga zo zelf ook door de Kinkerstraat lopen maar wilde alvast het menu bekijken hahah
Hahah snap ik! Enige wat ik kan bedenken is op de hoek tegenover de legerdump winkel.
Maar volgens mij zijn ze daar nog niet open/ nog aan het verbouwen.
Heb je er toevallig een keer op geklikt als het een verhaal was? Je kunt onder instellingen bij advertenties -> advertentieactiviteit verhalen vinden waar je op hebt geklikt en gewone posts waar je langs bent gescrolld.
Jaaaaa hoor gevonden!! Het heet Oliver Green
Oliver Green zit ook in Oost, zit tegenover mān vorige huis. Eten daar is echt heel erg lekker! Fijn dat het nu ook op de Kinkerstraat zit!
Ziet er goed uit
We hadden de avo toast en pindakaas havermout. Mega lekker! Havermout was echt heel veel, goeie prijs kwaliteit verhouding. Aanrader hoor!
Iemand een idee waar ik paarse spitskool kan kopen? Ik kan het maar niet vinden in de supermarkten/groenteboeren.
Kent iemand een fijne rijschool in Amsterdam (West)? Heb mijn rijbewijs al, maar wil graag een aantal rijlessen volgen om wat meer zelfvertrouwen te kweken
Edit: oeps, zie dat er ook een rijlessentopic is, past misschien beter daar.
Bij Crisp zie ik!
Oeps, had even niet door dat ik in het Amsterdamtopic zat ha ha.
Volgens mij ooit eerder geplaatst hier, maar ik heb goede ervaringen met Overtoom en het nemen van extra rijlessen voor meer zelfvertrouwen
@Aloha Ik heb ook bij Overtoom gelest en mān man ook. Ik zou Jan niet aanraden, maar het evengoed snel gehaald. Mijn man was super tevreden met Fatima.
Ik heb vandaag de stadswandeling noord gedaan, echt een aanrader! Mega leuk en lekkere happen en dranken. Maar je doet er langer dan 1,5 uur over als je een beetje rustig aan doet
Ja, was die leuk? Dan ga ik die onthouden, vind het een leuk concept! Heb vorige week die in zuid gedaan.
Is dit via een organisatie?
Het lijkt mij ook heel leuk om zoān stadswandeling, maar ik moet Ć”ltijd plassen (vooral als het niet kan) en dat is zo onhandig nu⦠of zijn er wel opties? Die in noord lijkt me ook wel leuk @Banananana wat voor route is dat?
We mochten bij elke kroeg naar de wc. Heet destadswandeling020 op insta
Heeft er iemand wel eens zān haren laten verven bij de kappersacademie op de Weteringschans?
Ik wil iets nieuws met mān haar doen, maar niet meteen 200 euro kwijt zijnš
Kent iemand een leuke kinderkledingwinkel om een leuk jurkje te kopen in Amsterdam? (dus geen zara of H&M of prenatal ofzo).