Het is Marieke Lucas, niet Maria!
? hahah ok
Volgens mij kom ik deze eitjes in de Kruidvat/Turkse supermarkt tegen, ik zal de volgende x extra goed opletten
Klopt, kwam door het typen van het lijstje
Mijn vader wordt eind juni 65 en, mochten de maatregelen het toelaten, leek het mijn moeder en mij leuk om hem te trakteren op een fancy hotel in Amsterdam en lekker uit eten etc, aangezien het buitenland er wss niet in zit. Heeft iemand tips voor mooie, luxe hotels? Of mss een heel leuk boutique hotel kan ook! Als de locatie maar fijn is en wel beetje luxe is.
Ga voor restauranttips hier ook even neuzen, ben echt helemaaal niet bekend.
Ah wat leuk! Zelf vind ik Pulitzer, conservatorium, Morgan & mees, twenty seven, the dylan, de l’europe, Lloyd en andaz erg mooie hotels
Is tuincentrum Osdorp leuk voor kamerplanten en potten etc.?
Jaa, zeker leuk!
Ja vind ik ook
Bedankt! Ik ga een uur boeken, nu al zin in
Jaa! Maar Intratuin ook
Jakarta hotel, het eten schijnt ook heel goed te zijn
Ja! Daar ben ik laatst geweest maar die doen maar een halfuur en ik zou graag wat langer willen.
Ah ik was daar anderhalve week geleden en heb bijna een uur rondgelopen. Ze waren toen echt niet aan het opletten. Misschien heb ik het net getroffen die dag
Ja joh, mijn favo, zoveel mooie planten en spullen daar. Ben benieuwd of je wat gaat vinden.
Was je al geweest?
Ja het eten bij Taiko is heel erg goed! Heeft geen ster maar doet niet onder voor de sterrenrestaurants waar ik ook geweest ben @Bunnyslippers
Kijk ook eens naar het Seven Bridges hotel.
En qua eten, zoveel mogelijkheden, als het open is. Lastage is echt een heel fijn en niet zo’n bekend sterrenrestaurant. En Yamazotto in het Okura is echt een buitenaardse ervaring als je van Japans houdt.