Ik ben op zich wel fan van Claudia Geduld (zit in de Rivierenbuurt), kan alleen wel wat prijzig zijn soms
Klopt
Zeker! Alleen maar handig!
Dit wil ik ook wel weten!
Ben wel benieuwd, wat zijn hier de gedachtes over Femke Halsema als burgemeester?
Ik ben een beetje in two minds. Ik was vroeger altijd erg fan van haar, maar ik kon me niet zo vinden in dat pamflet over vluchtelingen van twee (?) jaar terug en hoop niet dat ze op ide toon doorgaat. Aan de andere kant denk ik wel dat ze uiteindelijk voor veel verbinding kan zorgen en ben ik blij met een vrouw.
Ik denk dat ze heel geschikt is maar heb wel het idee dat de publieke opinie over haar inmiddels zo biased is dat ik me afvraag of men haar nog kan zien als “neutrale” burgemeester die boven de partijen staan.
Desalniettemin zou ik het haar enorm gunnen en ook wel heel leuk vinden eerlijk gezegd!
Oh oeps zie nu het nieuws pas haha!
Anyway ik vind het leuk!
Een goede kapper in Amsterdam?
Ik wil graag mijn haar balayage laten verven
Ik wil heel graag weer op toneel na het vroeger echt 7 jaar gedaan te hebben. Ik heb vorig jaar een semester toneel gedaan op de universiteit hier, maar vond dat toch niet helemaal leuk. Weet iemand een leuke toneelvereniging?
Er is dacht ik een studenten toneelvereniging, STA of iets dergelijks?
Ja meeste van mijn vrienden die toneel doen doen dat bij STA inderdaad. Over CREA hoor ik wisselende verhalen, maar daar kun je ook wel toneel dingen doen geloof ik.
Doet hier iemand OneFit en hoe bevalt het? (omgeving Amsterdam West)
Is noorderschip leuk? Hoor er nu veel over en zie vaak posters hangen.
Ik heb je een pb gestuurd ! Heb je die gelezen?
Ok het blijft de komende tijd lekker weer… Ik ben hier de slechtste ooit in (qua nieuwe random contacten op doen) maar: is het leuk om de komende week een keer een terrasje te pakken na werk ergens in amsterdam? Woensdag bijvoorbeeld?
Ben daar in de buurt geweest, denk dezelfde tent! Was lekker
Ik heb vakantie deze week en woensdag nog geen plannen dus lijkt mij leuk!
Het lijkt mij heel leuk! Deze week kan ik alleen niet op woensdag, maar een andere keer haak ik graag aan!
Ik wil volgend jaar naar Amsterdam verhuizen en ben hier ook benieuwd naar haha. Ik studeer ook niet meer