Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik vind dat ook een beetje eng, die tanden zo dicht bij je gezicht.

3 likes

Zijn die bars van Arzu echt lekker? Is het echt massief en dan onder het mom van gezond helemaal vol met dadels?

2 likes

Heel lekker! Maar zeker niet gezond haha

2 likes

Ik vind honden wel echt veel viezer dan katten. Dat gekwijl :tired_face:

12 likes

Elke keer als ik die honden zie, en dat is vaak, denk ik: dat kan toch niet gezond zijn. Ze hijgen zo. En zijn zo opgepropt qua postuur.

19 likes

Oh ja ik heb haar ook pas ontdekt en allemaal oudere video’s gebinged. Vind het leuk hoe ze met fitness bezig is, alleen haar edits vind ik juist heel irritant. Elke keer die korte muziekjes en rare effecten tussendoor? Ik schaam me er een beetje voor dat ik dit kijk, omdat ik daardoor het idee had dat haar doelgroep wat jonger is.

1 like

:nauseated_face:

Ik volg haar al een hele tijd en ze maakt idd hele leuke video’s! Heel fijn om naar te kijken en haal er ook vaak inspiratie uit voor gezonde maaltijden. Ook één van de weinige vloggers die ik echt volg.

1 like

Ik begrijp je hoor, mijn kat (ook een binnenkat) ligt vaak op onze tafel te chillen. We eten meestal op de bank maar als we dan toch eens moeite doen, maken we de tafel gewoon eerst schoon.
Met dieren in huis mag je inderdaad gewoon niet te veel stilstaan bij de viezigheid want zodra je uit huis bent gaan ze toch gewoon op je kopkussen liggen.

9 likes

Dat is zo overtrokken. Je kan er eventueel aan overlijden als een hond wonden likt en dan moet het beest ook nog een specifieke bacterie hebben. Ik krijg ook wel eens een lebber van mn hond in m’n gezicht, dat doe ik niet expres maar God je wast je gezicht en t is weer weg.

3 likes

Haha ik snap wel wat je bedoelt, ook al weet ik natuurlijk niet hoe oud je bent. Rachel is 19, dus dat is ook wel vrij jong. Ik zit zelf wel nog in die levensfase dat ik echt kan lachen om gekke edits en geluidseffecten.

Echt een reden om daar niet meer te komen. Word er onpasselijk van

1 like

Wisten we al dat Noor verloofd is? En ik zag dat Monica dat bericht had geliked, hebben ze geen ruzie meer? Wordt ze uitgenodigd op de bruiloft? Spanning en sensatieeee

11 likes

Ik vind het zo lekker als mijn katten aan mijn armen likken, soort van scrub maar dan liefdevol. Van mijn gezicht blijven ze wel want dat vind ik goor.

10 likes

Ja en een keurmerk voor de “goedgekeurde vlogger” :white_check_mark::moneybag:

1 like

haha wat leuk, zou ze dan ook stiekem meelezen hier ^^

2 likes

Goed idee, misschien kan Debbie dat gaan beheren! Hoe heette dat toen ook alweer?

3 likes

DBB: Dutch beauty bloggers. Helemaal top!

5 likes

Ik ben Bonnie haar vlog van vandaag aan het bekijken maar ik krijg echt beetje de kriebels van die kat die bij het eten loopt als ze laat zien wat er in die tas zit.

(Edit: Oh ik scroll nu naar boven en ik zie dat ik niet de enige ben lol)

3 likes

Heb je nou een printscreen vh forum naar haar gestuurd? Ik begrijp t nieeee

3 likes