Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Deel 14 alweer. Dat betekent dus dat we al 65.000 berichten over youtubers hebben gepost. Lekker bezig.

10 likes

Ik vind het bed wel prima staan eigenlijk van Bonnie en Nick, kleur beetje twijfelachtig maar denk met beddengoed erop dat het al heel anders is.

Ik vraag me af of het niet mooier en vooral logischer is om het bed om te draaien?

3 likes

En degene die aan die kant slaapt heeft nu geen nachtkastje, ik hoop dat die een plankje boven het bed krijgt precies op die hoogte

1 like

Ja, dat zou ik ook doen. Iets lager zelfs, dat het een soort bakje wordt en niet alles alsnog van het plankje op je hoofd valt.

9 likes

Het lijkt op deze foto net alsof Bonnie haar lichaam achter het hoofdeinde van het bed staat en een stel random benen voor het hoofdeinde. Kan het nu niet meer anders zien :sweat_smile:

132 likes

Ik denk dat Bonnie en Nick hartstikke blij zijn met hun huis en de gemaakte keuzes, en ik weet dat mijn mening er totaal niet toe doet maar hallelujahhhhh it’s awful! Te veel kleuren. Te veel lelijke, grote, lompe kasten, onhandig dat ze via de badkamer naar het balkon moeten, oubollige keuken. Gewoon alles aan het huis vind ik lelijk. :joy: Sorry Bonnie en Nick. Verder vind ik jullie geweldig. :heart_eyes:

8 likes

Als ik t typ bedoel ik t niet van geez ik ben alwetend maar: waarom zetten ze die kaptafel niet tegen de muur, rechts van waar ie nu staat? Ik dacht dat daar niks was, dan kan je leuk een spiegel ophangen ook ofzo. Ik heb t idee dat ze echt goed zijn begonnen met er over nadenken maar dat het enthousiasme en de spanning het toen een beetje hebben overgenomen.

1 like

Ik vind de nieuwe serie van Jesse leuk gedaan.

3 likes

Jeetje heb het echt met haar te doen zeg pff. Vgm speelt er zooo veel in dr leven.

9 likes

Dat stuk dat ze niet haarzelf filmt is ook heftig. Ze lijkt in de problemen te zitten met haar management, maar daar werkte ze ook voor toch. Dat was haar fulltime baan toch?

3 likes

Is dat hetzelfde management ja? Hmm wat heftig zeg

Kan iemand de video van Aimee samenvatten?

1 like

Rechtzaak , en andere vervelende dingen achter de schermen

1 like

Ja pff en ook nog aan het wachten tot ze naar een revalidatiecentrum kan. Echt veel dingen.

2 likes

Ja dat hebben ze hier vandaan :joy: In hun stories hebben ze een screenshot van dat bericht van gister.

4 likes

:scream::scream::scream:
@Lula houd de stats maar weer in de gaten :sweat_smile:

66 likes

Ik ben dan vast te makkelijk als ik denk ‘dan draai je voor je make up een kwartslag?’ :joy:

1 like

Mommy i made it!!!
(zonder credits dat wel)

Edit: ik ga wel stuk het is maar gewoon een theorie :joy: goede bron

81 likes

Dus de suicidale wijven hadden gewoon gelijk.

10 likes