Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Nee alleen dat haar moeder ih ziekenhuis werkt (weleens in een vlog voorbij gekomen)

1 like

Haha nou ik wilde ook graag bij iets als degiro beleggen omdat ik het zelf wilde doen. Ten eerste is dat goedkoper maar ik vind het ook leuker om zelf te kunnen doen. Kan nog steeds verstandig hoor!

Maar wat @dombo al zegt, niet lang geleden had ze alles nog via zo’n beheerde app. Dat heeft ze toen opgenomen voor dr huis, maar daar was ze altijd heel positief over :woman_shrugging:

2 likes

Ja zeker!! Ook echt van ‘wow al 20% rendement op m’n beyond meat’, alsof je altijd maar zo makkelijk 20% rendement haalt op een aandeel. Dan ziet het eruit als heel makkelijk geld verdienen inderdaad. Denk niet dat al die mensen beseffen dat als zo’n bedrijf failliet gaat dat je dan al je geld plots kwijt bent

7 likes

Noem je het “boshuisje” nu zomaar een hut??
Zo niet #bosbabe van je :woman_facepalming:

15 likes

Loopt dat forum van Jennie nog een beetje eigenlijk?

Vind het ook belachelijk als ze die troep zou kopen/houden voor alleen een shoplog.

En influencers die allemaal rommel ontvangen van Nakd en loavies en al die andere rotzooi merken, 1 “shoplog” oid maken en er dan toch niets mee doen. Lekker zonde van de kleding en verspilling en het milieu en zo nog maar ff door te gaan.

Zou ook verboden moeten worden.

7 likes

Niks mis met die buurt waar ze woonden.

Ik vond het best een leuk idee van haar, maar ik had de ‘gratis’ inschrijfperiode gemist en moest daarom 3,- betalen en deze tata vond dat het niet meer waard. Sowieso vreemd om entree te betalen voor een forum.

4 likes

Ik denk juist doordat FF gratis is het hier levendig blijft. Ik zou echt nooit willen betalen om mee te lullen op een forum. Pleur dan maar vol met advertenties ofzo.

8 likes

Ja dat tijdschrift. Ik vraag me af wat ze daarmee gaat doen? Er zijn mensen die een abo hadden genomen en dus voor 3 tijdschriften betaald hadden, terwijl ze er maar 2 uitgebracht heeft?

Haar podcast ook: eerst ging het wekelijks zijn, dan de eerste dinsdag van elke maand en nu horen we er niks meer over?

Zij lijkt me echt iemand die zich halsoverkop ergens instort en dan gaandeweg beseft dat het toch niet volledig dat is wat ze verwacht had. Niks mis mee, maar een beetje transparantie of communicatie zou handig zijn :smiley:

1 like

Nou ja, dat dus, daarom begrijp ik dit concept niet zo goed. Omdat ik weet dat ik FF leuk vind en het goed werkt, en ik er iets aan heb, zou ik het geen vreemd idee vinden als er voor betaald zou moeten worden. Maar voor forum dat je niet kunt bekijken kan ik me dat niet voorstellen. Een tijdschrift kun je wel bekijken voordat je een abonnement neemt, of een los nummer kopen. En een tijdschrift heeft elke editie een vaste hoeveelheid content en op een (nieuw) forum is dat compleet afhankelijk van medeforummers.
En dat forum van Jennie is (helaas) ook niet zo drukbezocht en werkt ook niet zo goed, dus daar zou ik niet voor willen betalen.

4 likes

Ik geloof dat ze die mensen (financieel?) zou compenseren als ze geen nummer 3 meer uit zou brengen dus ik ga er vanuit dat dat inderdaad gewoon netjes gebeurd is.

Ze stort zich vooral ook halsoverkop in dingen waar ze niet veel verstand van heeft of ervaring mee heeft

Een beetje zelfvertrouwen en een ‘gewoon doen’ mentaliteit is goed, maar soms werkt dat gewoon niet. Je kunt wel hard roepen dat je hoofdredacteur wil zijn zonder eerst ervaring met tijdschriften op te doen, maar inmiddels blijkt wel hoeveel betekenis zo’n titel dan heeft.
Inderdaad ook met die podcast, voordat je een aflevering gemaakt hebt meteen alle apparatuur aanschaffen en aankondigen dat je het wekelijks gaat doen, en nu hoor je er inderdaad niets over?
Ik vind het een beetje hetzelfde met die weekvlog: ineens is dat haar nieuwe ding. En veel mensen vinden het leuk, maar er is vanuit makersperspectief nog heel veel te verbeteren. En dat is niet zo erg, met dat soort dingen moet je vooral lekker aanklooien en gaandeweg leren, maar ik vind het als volger dan wel weer heel jammer dat er verder ook totaal niets meer op haar blog verschijnt naast die weekvlog, zonder bericht daarover?

Het zijn allemaal leuke ideeën en ze mag doen wat ze wil, maar ik vind het wel jammer dat er vaak van die grootse aankondigen zijn die dan op niets uitdraaien. Bouw het dan langzaam op, dat is toch ook veel beter voor jezelf?

2 likes

Volledig mee eens.

Ik ben wel niet volledig ervan overtuigd dat ze die mensen van het tijdschrift financieel gecompenseerd heeft? Ik denk dat haar trouwe fans misschien gewoon aanvaarden dat er geen derde komt en ze een deel geld kwijt zijn? Getuige hoe massaal veel gekocht/geld gedoneerd werd toen ze haar bos huisje wou kopen. Een heel kritisch publiek lijkt ze niet te hebben.

Ik vind haar ZO raar.

2 likes

Studie.
Ze heeft het op Instagram eens gezegd.

1 like

Nou mensen, REJOICE! Want Marije (van Max
Max van Mascha) gaat een BOEK SCHRIJVEN!
EDIT: OH! En ze gaat nog niet zeggen waar t over gaat, maar het is geĂŻnspireerd door haar haters!!!

41 likes

Waarover? Over challenges die ze niet afmaakt?

9 likes

LOL Lotte zat laatst in een van d’r vlogs uitgebreid te jammeren over haar trage laptop en dat het renderen allemaal erg lang duurt en toen dacht ik al, die is aan t vissen naar een nieuwe, gratis, laptop.
En jawel, in de vlog van vandaag heeft ze van iemand een gratis laptop opgestuurd gekregen!
Ik ga ook echt influencer worden hoor, ik ben er klaar mee.

5 likes

Dit idd, voor FF zou ik betalen omdat ik weet wat ik kan vervwachten, maar met een nieuw forum (wat nu ook niet echt loopt blijkt) zou ik niet zo happig zijn. Puur gevoelskwestie, want wat is €3 nou eigenlijk? Koop koffie’s die duurder zijn :joy:

3 likes

Monica heeft een ad voor Dior. Een voor en na foto van een soort serumpje oid. Zo overduidelijk keihard gephotoshopt
 Kae heeft ook echt precies dezelfde soort bewerkte foto met neppe glow en dezelfde studio achtergrond

2 likes