Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Volgens mij is er geen verband haha sowieso een beetje een puberaal bericht

Ja dat boek bedoel ik! Is als antwoord geschreven op dat idiote boek van haar. Dat gedrocht heet Sexy but tired, but sexy :nauseated_face:

Ok Amsterdam Zuidoost :yum:

Nog even quoten omdat ik het zo met je eens ben. Precies dit vind ik zo walgelijk en verwerpelijk aan haar. Hoe kun je zo ignorant zijn, besef gewoon hoe geprivilegieerd je bent.

En dit zeg ik niet uit jaloezie want ik ben net zo geprivilegieerd als zij, maar zou nooit doen alsof ik daar zo kei hard voor gewerkt heb? Ik snap niet dat zij daar niet meer kritiek over krijgt (of wordt dat verwijderd?)

21 likes

Damn ik ga echt weer slecht op KingAlert over Gio. Hoezo laat je zijn nieuwe huis zo in beeld zien en dan aangeven dat je niet de exacte straatnaam wil laten zien. :expressionless:
Vind ik echt wel een privacy dingetje…

Kingalert is hypocriet en doet alles voor de views :woman_shrugging:.

2 likes

Ben weer afgehaakt toen ze weer begon met wekelijks vloggen, ik trek die accentjes echt niet… jammer, want buiten dat vind ik het een leuke meid en leuk gezin. Was haar eigenlijk een beetje vergeten haha, maar ben nu op zich wel benieuwd naar de verhuizing e.d.!

Ik weet niet hoe het nu is, want ik heb haar ontvolgd toen ze zei dat de aarde werd opgefrist door corona, maar voorheen zag ik nooit negatieve reacties bij haar. Of ze die dan verwijdert - zou me niet verbazen, zelden iemand zo passief agressief ‘POSITIVE VIBES ONLY’ zien posten - of dat iedereen haar geweldig vindt, dat weet ik niet.

Het is jammer, want vroeger vond ik haar best leuk. Toen ze nog mensen interviewde over geluk (en dan niet alleen types als gekke Loutje, maar ook psychologen enzo) en daar open maar nuchter in stond. Ik denk dat het mis is gegaan toen ze zichzelf als expert ging zien en een echte YouTuber werd, in plaats van een tv-presentator die haar programmaformat op YouTube uitvoert.

8 likes

Ja ik heb precies hetzelfde. Wat @Oenkie (haha zo droog deze naam in een serieuze discussie) ook zegt; dat hele manifesteren etc is gewoon haar verdienmodel geworden. Dus als ze gewoon eens zou toegeven dat ze ook gewoon veel geluk heeft gehad zou ze zichzelf ondermijnen.

5 likes

Wel een goede nieuwe naam: Sanny heeft geluk :joy:

32 likes

Ja precies! Het mag nu geen toeval meer zijn, want ja, waarom zou je dan haar programma volgen. Of haar video’s kijken. Ik vind het ook zonde dat ze er zo’n alles of niets ding van maakt, omdat een optimistische levenshouding an sich een mooi iets is. Maar het is niet verantwoordelijk voor alles, hou toch op!

2 likes

Zo dan, Lotte en Joey gaan echt keihard gewoon. heeerlijk. stopcontacten op een andere plek? oke gaan we doen. hots hots hots. lekker.

13 likes

Wacht ik ben in de war, gaan ze niet de stopcontacten spuiten?

48 likes

Ik moest hier veel te hard om lachen :joy:

1 like

Wat niet is, kan nog komen!!!

1 like

Het gaat daar in het ff boulevaard topic over.

1 like

Haha okay dan heb ik een grap die ze weleens herhaalde verkeerd ingevuld zelf

Wat is de grap?

1 like

Oh zo! Ik dacht dat je bedoelde dat haar boek Damn Honey heette :sweat_smile: Ik las het verkeerd

2 likes

Waar? Videoland? :raised_hands:t2: