Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ze is 'm hier wel aan het wegjagen, toch? Ik heb de vlog niet gezien, puur gebaseerd op het fragment hierboven.

Ja nadat hij drie rondjes om het eten had gemaakt. GOORRR

9 likes

Haha ja ik dacht ook tijdens het kijken: halloooooo haal die kat daar weg! Duurde erg lang.

Ik ben een grote kattenliefhebber, maar ik vind katten op tafel echt te goor. Lekker met die natte pispoten met restjes grit overal overheen lopen. Yummmm.

13 likes

Ik wil wel betaald vlogs kijken en sluikreclame doorgeven hoor :sunglasses:

7 likes

Ah, dat is wel vies ja. Ik heb ook een kat en als die wel eens op de tafel springt om aan het eten te snuffelen (komt zelden voor gelukkig) wapper ik haar er meteen vanaf zoals Bonnie dat doet, maar dan dus zonder die drie rondjes.

Ja bij die food bars wel maar ik vind het alsnog vies, ik kon niet zien of die kat het met zijn natte neus heeft aangeraakt.

Nou gelukkig hoeven wij het allemaal niet te eten heā€¦ :crazy_face:

10 likes

Het is niet zo dat omdat er wet- of regelgeving is er ook gehandhaafd gaat worden. Er wordt juist veel ingezet op zelfregulering. Ik zou niet perse verwachten dat er daadwerkelijk mensen actief op zoek gaan naar overtredingen en achter hun computer gaan zitten om dat te observeren, dus actief handhaven. Niet omdat ze dat niet kunnen inrichten, maar omdat het veel te veel geld kost. Ik denk eerder dat ze zullen werken met een meldingssysteem en vanuit die meldingen gaan handhaven (maar ook dan zal er nooit genoeg capaciteit zijn om op alle meldingen te handhaven denk ik).

1 like

Vlogs monitoren klinkt als mijn ideale baan.

43 likes

In het oude huis lieten ze de katten altijd op tafel lopen en zitten. Vond dat ook altijd echt vreemdā€¦

2 likes

Volgt iemand hier Rachel John? Ik keek gisteren voor het eerst een van haar videos en heb een paar keer hardop gelachen om haar editing. Vond het ook wel verfrissend dat zij nog niet zoā€™n typisch ā€˜influencer-levenā€™ heeft:

5 likes

Ze stond een paar maanden geleden tussen mijn aanbevelingen en ik vind haar ook heel leuk! Die edits zijn inderdaad echt grappig, vind dat ze het echt op haar eigen manier doet.

1 like

Omg ja! Kom we starten een bureau.

1 like

Nu nog steeds toch?
Ze jaagt hem hier even weg omdat hij anders aan het eten zit

Oh, ik bedoelde ook niet per se te zeggen dat ze dat nu niet meer doen, ik heb er de laatste tijd niet zo op gelet.

Ik vind daar wat van, maar ik hoef verder gelukkig niet aan die tafel te zitten, haha.

Ik kijk net de vlog van Nina Warink waarin ze een werkplek inrichten om thuis te kunnen werken (goh, 8 maanden thuiswerken en zij bedenken eindelijk dat het handig is om dan niet op kantoor te werken) maar dat lijkt me toch super onpraktisch om aan dat bureau (1,40 breed) met twee personen te werken?

2 likes

Opbiecht: Als mijn kat uit mijn glas water drinkt, drink ik het daarna gewoon nog op :stuck_out_tongue_closed_eyes: Goed voor de weerstand.

23 likes

Jakkes, straks heeft je kat een parasiet ofzo

1 like

Bij huisdieren heb je in elk gerecht wel een hapje dier. Haren overal, dat hou je niet tegen.

2 likes

Dan verandert er in feite toch niks, denk ik zo? Dan kunnen ze nog steeds in ruil voor geld een product aanprijzen. Vind het maar weer een vaag verhaal.

2 likes