Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Geloof je het volledige verhaal dan niet, of alleen bepaalde delen ervan? Voel me vet naïef nu maar ik kan niet zo goed bedenken hoe dat dan gegaan moet zijn als het niet echt is?

Ik vind het vergeleken met wat boos normaal maakt heel raar, die politie, advocaat, geheime tip.
Vind het niks voor Tim maar zou niet gek opkijken als het een soort campagne is eigenlijk. En ook die voorgelezen statements bij Lieke en Lorenzo

4 likes

Ja vooral die Dennis was zo vreemd? Waarom ging hij niet gewoon weg? En dat meisje deed ook heel geacteerd zo van ‘kijk me aan’. Maargoed zou het wel dom vinden als het echt zo is

1 like

Ik vond het ook heel vreemd over komen. Maar ben stiekem nu wel benieuwd naar volgende week

1 like

Wat voor soort campagne zou het moeten zijn dan volgens jou? Kan me niet voorstellen dat je daarvoor je reputatie op ‘t spel zet

2 likes

Het is al een week erg stil op de insta van Sanne. Valt wel op omdat ze altijd wel enige stories heeft.

Ja geen idee, ik denk t ook maar gewoon, heb nog geen bewijs gevonden, heb die eugene ook gestalkt op linkedin en die werkt daar wel gewoon, die penningmeester kon ik niet vinden

Haha, ik lig dubbel om de vlog van Bonnie😂 dat muziekje in het IKEA magazijn lol.

7 likes

Maar onder die video staat bijvoorbeeld ook deze reactie;

Thomas Cox
18 uur geleden

YES!! KARMA!! Ik heb lang samengewerkt met Eugene in de tijd van Zomaer. Hij doet dit soort fratsen al jaren. Zo fijn dat deze mensen gepakt worden. Ben benieuwd naar volgende week! Thanks Team Boos!

En op instagram zag ik oook nog wat van dat soort reacties voorbij komen.

4 likes

Ik vond het net een slechte acteur? Die Lorenzo leek ook haast te acteren.

De vibe was zó raar.

1 like

Ik vroeg me sinds die post ook af of hij het nou photoshopt of niet. Maar ik keek de video gisteren en moest hem een paar keer pauzeren, en dat hoofd lijkt dus ook zo groot als je de video gewoon stilzet op een willekeurig moment. Geen photoshop dus denk ik :stuck_out_tongue:

image

image

31 likes

Haha ik kan het ook niet meer niet zien. Denk de hele tijd aan zo’n knikkend hondje wat mensen in de auto op het dashboard hebben staan.

30 likes

Haha ja het werkt! En echt bizar ja, als je had gezegd dat het verschillende personen waren dan had ik dat ook zo geloofd.

3 likes

Hahaha ik heb ook echt in een deuk gelegen

Nou ik heb hem weleens in het echt gezien, en hij heeft ook best smalle schouders. Dus denk combinatie van lichaamsbouw en lens ofzo?

1 like

Co die klaagt in haar stories dat ze het pre-corona tijdperk mist wanneer ze vliegt. :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

Tja, in dit geval moet ze zich wel aan de regels houden he.

3 likes

Ik erger me er gewoon aan om bij haar te zien dat ze ook dagelijks met de Peepeetje-Vita-Joey-crew omhangt. :roll_eyes: Binnen de 1,5 meter.

3 likes

Waarom zou je dit willen? Of mis ik iets?

6 likes

Maar met een mondkapje op en als bestemming niets… :frowning: en voor minimaal 500

2 likes

Mijn God, dat is pas nutteloze milieuvervuiling

113 likes