Die video’s van Diana vind ik nou echt een samenwerking done right. Het past bij haar, het is leuk om naar te kijken ondanks dat het duidelijk reclame is. En ik kan me voorstellen dat kijkers ook daadwerkelijk zin krijgen om te gaan kringlopen.
Ja echt een goed voorbeeld voor hoe het moet, net zoals die serie die ze een paar jaar geleden had, Hostel Hoppen.
Ik vind het wel jammer dat ze niet zeggen hoe duur het allemaal was (al zijn dit misschien dingen die nooit in de winkel hebben gestaan maar er al eerder uitgevist zijn omdat ze mooi voor deze serie zijn), dan zou ik het nog beter vinden!
Beetje Britt Dekker accentje tôch
Ja echt!! Eigenlijk wel zonde dat het accent aan het uitsterven is. Het accent wat je tegenwoordig hoort in Amsterdam is echt zo’n studentikoos accent. Zoals dit:
Hahahahhaa wou exact t zelfde zeggen
Inmiddels heeft Jade, dat meisje dat werd gedeeld dat na haar Coronatest de stad in ging, een filmpje opgenomen waarin ze sorry zegt. 1.54 min maar liefst!
Zit ze zonder make-up in een bijna lege kamer, of voor de bank op de grond, terwijl ze haar excuses aanbiedt? Anders is het geen youtube “i’M sorry” video hoor.
bingo!! vrijwel geen make up en lijkt erop dat ze op de grond voor de bank zit
Heb je een linkje?
Maar wacht even? Haar vader heeft het heel heftig gehad en dan nog denk je dat het een goed idee is niet in quarantaine te gaan tot de testuitslag? Want ik ben al positief getest op antistoffen? Dus de kans is klein. Wtf.
Edit: En dan die reacties “het is niet erg iedereen maakt fouten kan gebeuren”.
Ik ken deze hele meid niet maar woont ze in een mansion ofzo? Jeetje wat een ruimte waar ze in zit… lekker domme video ook, onnozel maar ‘wel goed’ dat ze toegeeft dat ze fout zat.
Beste Mark,
Stop de corona gewoon ja.
De horeca is het beu en de studenten vinden het dus echt súper arelaxed dat ze maar tot 1 uur de stad inkunnen want hállo ze zijn maar 1 keer student en je ontneemt ze gewoon die studentenervaring
Haha hoe vaak mijn moeder wel niet heeft gezegd ik snap dat niet, wij gingen gewoon om 8u en dan was je om 1u thuis en tenminste niet zo brak de dag erna. Had je gewoon een normale nacht qua uren
Zouden we eindelijk terug gaan naar die tijd?
Dat lijkt me echt fantastisch
Ehh halloo, weet je wel niet wat die studenten doormaken. Alles wordt hen ontnomen. Ze zitten continue in huis opgesloten en nu gaan ook nog eens de kroegen eerder dicht. Kunnen ze echt niet maken.
Hahaha hallo ons Vira heeft het echt zwaar hoor, ze heeft haar vliegvakantie wel 48292x moeten verzetten ja.
Die meit heeft nooit Corona erkend geloof ik. Als een horeca ondernemer dit zou posten, oké. Maar zij heeft nooit iets gelaten icm Corona geloof ik. Dit is puur egoïsme van een verwend meisje die wil stappen.
Dit is echt mijn droom. Ik mis het dat het sociale leven plat ligt. Mensen verwachten nu weer allerlei dingen van me, blegh
Ik heb nu voor t eerst met een meisje afgesproken sinds kan ik me niet eens herinneren en de vorige periode was zo heerlijk rustig