Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik keek na lange tijd weer eens een vlog van Bonnie. Ik snap clickbaittitels al nooit zo goed, maar deze heet ‘IN SHOCK’ oid?, en na het kijken weet ik nog steeds niet waar ze van in shock moet zijn.

Het aantal deuren, de bezorger die niet naar boven wilde, de grote containers in het mileupark (aka het leuke ‘uitje’)? Ik weet echt niet waar ik naar heb zitten kijken net.

10 likes

Ze in shock over de deuren.

1 like

Ik ben wel echt helemaal zat van die verhuisvlogs. In het begin vond ik het nog wel leuk en snap echt wel dat dit nu even haar leven beheerst maar jezus het wordt zooooo uitgemolken en alles is zo veel herhaling.

6 likes

Heb de vlog niet gezien maar wel veel deuren voor een huis! Heb even geteld en heb er 6 (voordeur niet meegerekend)

2 likes

Ik denk het aantal deuren. 23!! Eigenlijk 46!!

Toen ze trouwens begon over dat ze dat die (van zichzelf al zware) kapstok per se aan dat gipswandje wilde hebben dacht ik dat dat helemaal naar beneden was gekomen. Je kunt die kapstok net zo goed aan een stuk peperkoek proberen te bevestigen en dan hopen dat het houdt.
Ik mag hopen dat ze dat trouwens niet doordwingt want dan heeft ze straks zo;n situatie

groetjes, image

51 likes

Huh dat zijn inderdaad echt mega veel deuren, ik heb er 5 (+2 balkondeuren maar daar hoefde niks aan gedaan te worden bij het verhuizen) Hoeveel kamers heeft dat huis wel niet :joy:

Ze telt ook inbouwkasten mee, en van die deuren tussen woon en eetkamer.

Mijn huis is een stuuuuk kleiner maar zit toch ook al op 13 als ik dat mee tel.

1 like

Schuren, schoonmaken, gronden, schuren, schoonmaken, lakken, schuren, schoonmaken en tweede lag lakken

Kom je makkelijk aan 3 a 4 uur.

5 likes

O neee, ik vond zijn oude neus juist heel mooi, die voorfoto is ook wel heel erg onvoordelig haha!
Ik vind het wel leuk dat hij zo open is over de dingen die hij aan zichzelf verandert, zijn haartransplantatie en nu dit, ik heb het idee dat hetero cismannen daar vaak juist geheimzinnig over doen.

Myriam (zijn vrouw, ik volgde haar eerder heel trouw) heeft blijkbaar ook een hele transformatie ondergaan, ik herkende haar profiel op die rechterfoto helemaal niet!

7 likes

Ja is al snel bij dat soort huizen (2-laags, veel kamertjes en ingebouwde kasten). Mijn schilder had ook haat aan de deuren, oud verf, panelen en glas in lood dus ik snap haar geklaag wel

Ik wilde eerder al een reactie geven dat ik vond dat ze enorm zeurde want ik was zo klaar met m’n (niet 23, maar toch nog 10) deuren, maar mijn deuren zijn helemaal glad, zonder randjes of ramen etc. Dus eigenlijk snap ik ook wel dat ze er een tijd mee bezig is geweest en er na 23 (of 46) deuren ook wel klaar mee was.

3 likes

Oh ik gok wij bij sommige nog wel langer, wat een ellende was dat :cry: Wij hebben ook overal massief houten deuren - die we heel graag wilden behouden - met glas in lood, overal van die ‘groeven’ en sierlijsten. Voordat we elke verflaag hadden verwijderd en alles kaal geschuurd hadden, waren we zowaar 2 uur per deur verder en daarna nog het proces van grondverf - licht opschuren - lakken - licht opschuren - lakken. Snap dat gladde paneeldeuren wel stuk sneller gaan.

2 likes

Ah, op die manier had ik er nog niet naar gekeken. Dan ben je inderdaad wel lang bezig ja!

Neeejohhhh dan is ze nog deuren aan het verven! Of stopcontacten zwart aan het spuiten.

3 likes

Bonnie zat laatst te huilen dat het allemaal zoveel werk is. Maar Bonnie is ook de persoon die tig keer stopcontacten gaat schuren en spuiten, om het vervolgens weer opnieuw te doen. Dat zouden nou dingen zijn waar ik niet zoveel tijd aan zou besteden.

11 likes

Ze heeft zichzelf gewoon mee laten slepen in haar enthousiasme. Heel begrijpelijk als je voor het eerst een huis koopt en het meteen zo’n toffe plek is. Als je geen ervaring hebt met verbouwen etc. is het logisch dat je automatisch meer bezig bent met details/teveel vooruit denkt.
Het is een beetje van: Ik ga op pianoles en wil meteen Tori Amos composities spelen en dat je er dan later achter komt dat je de basis niet bezit waardoor dingen lekker werken.
Maar uiteindelijk komt dat huis wel af. Ik heb wel echt respect voor haar doorzettingsvermogen, ik had allang een week niks gedaan omdat ik er klaar mee was denk ik…

7 likes

Ik snap ook goed dat ze op een gegeven moment moest huilen.
Als ze er een heel serieus zielig verhaal van had gemaakt had ik het wel stom gevonden maar ze had op de thumbnail ook "lekker janken’ gezet :stuck_out_tongue: dat maakte dat moment voor mij ook wel sympathiek ondanks dat ze vaak overdrijft.

11 likes

Ja heel herkenbaar gewoon. Als ze nou na dat jankverhaal zo’n “Ik stop ermee, waar zijn de sponsors die me kunnen helpen” verhaal had ofzo dan was t iets heel anders. Ze gaat gewoon weer met goeie moed door en dat vind ik relatable, dan denk je ok: dan kan ik t ook wel. Vind dat veel inspirerender dan die influencers die thuis rondhangen en alles op een dienblad gepresenteerd krijgen en dat ze dan nog zeuren dat het niet gaat zoals ze het willen.

6 likes

Ja over die haartransplantatie idd! Hierover heeft hij niks gedeeld maar denk dat het wel duidelijk is haha. Hij houdt nu steeds z’n hand of telefoon voor zijn gezicht in z’n stories… beetje vaag.

Hahaha ik denk dit dus ook altijd. Dat is toch genant? Dat je straks 2 strakgetrokken ouders hebt en je jezelf daar totaal niet in herkent

3 likes

Als je googled op zijn naam staat bij mij direct neuscorrectie erbij. En zelfs een website met voor en na beelden.

1 like