Haha dit vond ik ook zo misplaatst. “Heerlijk een borrel met mijn vrienden, ik hou er zo van!” Lekkere timing wel
Ik word helemaal onrustig ban dat huis van Lotte. Zoveel spulletjes overal en ook de muren en meubels voelen op de een of andere manier heel druk.
Ja😂 Vooral die gele kleur in de woonkamer? Dat zwart en blauw/grijs is toch meer dan genoeg? Nu lijkt het alsof er 929484 jaar is gerookt en dat de muren daarom lekker gelig geworden zijn. Haar bureau lijkt me ook zo laag? Lijkt wel alsof het een kinderbureau is. Wel heel fijn voor haar dat ze een eigen plek heeft. Vond het ook wel sneu dat Joey de eerste avond dat ze beneden konden bankhangen meteen de deur uit ging?
Ik vind het liedje in het begin van Lotte’s vlog echt heel gek?
Edit: niet het liedje zelf natuurlijk, maar wel dat ze die gebruikt voor haar vlog.
Nog een edit: Jill gebruikt hem ook al…
De blauwe kleur komt helemaal niet tot zijn recht door dat geel, echt zonde want als basis kan dat wel mooi zijn.
Misschien komen die kleuren ook anders over op camera. Toen ik een foto maakte van mijn muren zag het er op beeld ook zooo anders uit dan in het echt
Kijken jullie de video’s van life of Yvonne? Ik vond de video die ze vandaag plaatste met een advies voor Bridget Maasland zo raar… hele gekke vibes krijg ik er van.
Ah die meid die haar verhaal over een gekke ex heeft uitgemolken incl cliffhangers
Dit gevoel heb ik ook bij Duitse kerstmarkten. Heb je de hele tijd zo’n leuke kerstmarkt staan en dan is het daadwerkelijk kerst en dan staat alles er vet treurig bij.
Misschien vond Lotte het wel leuk om eens een avondje alleen te zijn?
Eens over die kleuren. Komen zo raar over op beeld. Al dat gele/beige. Wel schattig hoe enthousiast ze waren over die zwevende tv en tv meubel.
In Laura Brijde’s vlog gaan ze vandaag in op het werk van haar vriend (Spanjaard, spreekt geen Nederlands). Hij moet volgens mij tomaten inpakken (?), zoiets, maar wat een arbeidsomstandigheden… Nu van 06:00 tot 15:00, maar ze willen dus werkdagen van 06:00 tot 18:00. Ik ben me ervan bewust dat dit in bepaalde branches/ landen ‘normaal’ is maar man man man, dan emigreer je naar NL en moet je dit 6 dagen per week doen. Ik snap dat Laura een oproepje doet aan het eind van haar vlog.
Er was ook eens zo’n artikel van de Volkskrant (???) over hoe het bij Bol.com(??) in het magazijn gaat, dat is ook echt onmenselijk. Waardeer ik m’n baan even 20 x zo hard
Ja ik vond dit ook ontzettend schrijnend om te horen. Dat dat mag joh. En vooral ook omdat hij niet zoveel keuze heeft in banen omdat hij niet goed Engels spreekt en ook geen Nederlands. Vind 't wel knap dat 'ie het al zolang volhoud, hoop dat 'ie snel wat anders kan vinden.
Ja dat gun ik hem (hen allebei) ook heel erg inderdaad!
Ik gun het ze dat dit tijdelijk is en dat hij hiermee goed kan sparen voor als deze pandemie voorbij is. Nu kunnen ze toch feitelijk niks hier in NL. Als dan alle ellende voorbij is kan hij misschien zoeken naar een andere baan en kunnen ze samen genieten van NL voordat ze terugkeren naar Spanje en hopelijk daar samen iets kunnen kopen! Dat is Laura’s droom geloof ik.
Hoe erg vloekt die kast ook met de kleuren van de muur? Yikes. En het blijkt ook een miskoop, super zonde. Slechte kwaliteit, super smal ook waardoor ze allemaal nieuwe hangers moet kopen. Zo op beeld lijkt ze niet extreem weinig ruimte tussen haar bed over te houden dus ik snap niet dat ze niet voor een gewone PAX kast heeft gekozen.
Wie is dit?
Volgens mij Lotte
Ik dacht even dat dit de oude slaapkamer van Lotte was maar is gewoon de nieuwe? Vind echt dat zij geen gevoel heeft voor interieur net als Sarah Rebecca zo lelijk maar ja ieder z’n ding
volgens mij was die kast ook vrij goedkoop dus kun je niet echt topkwaliteit verwachten, verbaast me meer dat ze dat zelf blijkbaar wel had verwacht
Ja ik denk dat zij voor een bepaalde landelijk/moderne stijl willen gaan, en dan kom je dus ongeveer op dit soort keuzes uit. Veel hout (ook in huiskamer) massieve meubels, veel geel/beige