Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Wat zijn high end klanten? Ik snap hier echt he-le-maal niks van

1 like

Dotan 2.0

33 likes

Zeg dat maar niet tegen Debbie

13 likes

Ze is er maaaaanden mee bezig geweest maar ik snap nog steeds niet waar het over gaat. Een platform voor wat? Om elkaar te steunen ofzo?

1 like

Ik zag op insta ook een story van Delia (skin master = huid therapeute) die open mag blijven omdat ze met declaraties werkt (?) dus medisch (ik denk nota’s ivm de verzekeraar). Daarna belde de gemeente dat ze toch dicht
moest maar omdat ze al schriftelijke toezegging had gehad, en men het niet zeker wist, mag ze “tot nader order” openblijven totdat de gemeente het goed heeft uitgezocht.

1 like

Jaa dat snap ik wel. Maar vita gaat gewoon voor cosmetisch, dus vind ik wel idioot

@floreales Haha ja denk om samen te vibreren, lekker vrouwen onder elkaar mmmmmm

5 likes

Pfff Vita zoekt ook maar continu de grenzen van de regels op he… is hier eigenlijk al genoemd dat ze corona heeft gehad? Vond het best gek hoe ze dat even tussen neus en lippen noemde in de video van Co, heeft ze op haar eigen socials volgens mij nooit gezegd. Verbaast me overigens niks gezien hoe goed (not) ze zich aan de regels hield/houdt.

8 likes

In de nieuwe vlog van Josh zegt ze wel 4 keer “dat ze niet haar mening zal geven over de nieuwe maatregels, want anders wordt het zo’n politieke vlog”, maar vervolgens geeft ze eindeloos haar mening. Rutte gebruikte namelijk de “kindjes” om de ouders thuis te houden, maar nu konden ze niet werken. En mocht zij het oplossen. En nog meer bagger.

Maar als mensen zoals Josh zich nou even aan de eerdere maatregels had gehouden, en met haar personeel veel meer thuis had gewerkt, en de anderhalve meter had gehouden, en zo voort, dan was dit allemaal niet nodig geweest.

11 likes

Zij zou toch moeten weten hoe belangrijk deze maatregelen nu zijn zou je denken… (ik schat influencers duidelijk niet goed in :joy:)

2 likes

Huuuh meen je! Nee nooit gehoord in haar eigen vlogs! Tjonge

Elise was zo teleurgesteld dat ze het niet had
En Vita heeft het niet eens uitgemolken :joy:

4 likes

Was effe aan het rondkijken op die website

Vincent? Ik dacht dat Lotte je aansprak op een feestje en zij een relatie had met Tom? :roll_eyes: Zogenaamd geschreven door een journalist. Knap staaltje (gewoon compleet verzonnen) journalistiek

17 likes

Wat een bagger

1 like

Lol wat een humblebrag. “Journalist”

4 likes

Ik snap bij Bonnie nooit zo goed dat ze Vlogmas elk jaar weer zo ophyped en dan heel de maand december vlogt maar dan stopt als het daadwerkelijk kerst is. Die dagen wil je toch JUIST als climax van het hele concept erbij hebben?

22 likes

Er is al een maand niks online gekomen op YT van de Verbon zusjes?
Ik vraag me echt af waar ze hun geld mee verdienen (Ok Tara werkt sinds kort bij rocycle)
Ik denk niet van die 3 scruncies die ze verkopen ?
Vond ze vroeger wel leuk om te volgen eigenlijk.

En lifeofyvonne vind ik ook wat vreemd, ook altijd zo’n random stoere praatvideo met een of ander vaag verhaal. En ze heeft een soort bult op haar lip, van de injecties dan denk ik. Ze is wel een mooie meid, vind ik zonde.

1 like

Kwam speciaal naar dit topic om te kijken of het iemand anders al was opgevallen… maar idd wtf ga je naar een laser kliniek én ga je er ook nog eens mee lopen promoten?!

Dat ze Corona heeft gehad wist ik ook helemaal niet! Heb die video met Co niet gekeken…

3 likes

Die drumsolo van nick in de nieuwe vlog van Bonnie, moest echt lachen :laughing:

2 likes

Haha wordt in het mommybloggerstopic uitgebreid besproken!

Gelukkig heeft het andere tiger zusje vandaag een heeeeeeeeeeeerlukke borrrrrrel met vrienDEN en een waaaaaaaaaaaahnzinnige jalopeno dip uit de MAGnetronn met de goedkoopste cheddar uit de ah.

40 likes

Gelukkig kreeg ze ervoor betaald

1 like