Volgens mij Lotte
Ik dacht even dat dit de oude slaapkamer van Lotte was maar is gewoon de nieuwe? Vind echt dat zij geen gevoel heeft voor interieur net als Sarah Rebecca zo lelijk maar ja ieder zân ding
volgens mij was die kast ook vrij goedkoop dus kun je niet echt topkwaliteit verwachten, verbaast me meer dat ze dat zelf blijkbaar wel had verwacht
Ja ik denk dat zij voor een bepaalde landelijk/moderne stijl willen gaan, en dan kom je dus ongeveer op dit soort keuzes uit. Veel hout (ook in huiskamer) massieve meubels, veel geel/beige
Ja veel van dat nephout, net als deze kast is iets van mdf met een laagje houtlook erop. Dat bed lijkt dan wel weer echt hout maar dat vloekt daardoor wel.
Maargoed slaat ook nergens op dat ik me hieraan erger als zij er blij mee zijn haha.
Ja precies allerlei soorten finish, tinten. Dat is wat het nu zo druk maakt.
Denk dat met die zwarte afwerking overal nog best mooi was geworden als ze ook meer met staal hadden gecombineerd. Maar idd - iedereen zijn ding
Ik zag net de nieuwste video van Molly Burke en in deze video vertelt ze over het feit dat haar blindengeleidehond met pensioen gaat en hoe dit haar leven beĂŻnvloedt. Dat door corona haar hond, Gallop, niet langer in staat is om fulltime haar âjobâ uit te oefenen en dat door dezelfde crisis het nog wel anderhalf jaar kan duren voordat er een nieuwe blindengeleidehond is. Heftig als je weet dat je voor langere tijd een deel van je mobiliteit kwijtraakt.
De kleuren comboâs in Lotte haar huis zijn ook niet mijn ding. Denk dat het los van elkaar wel mooie kleuren zijn die van de woonkamer.
De eettafel en de stoelen zijn ook niet zo mijn ding in combinatie met elkaar. Los zijn ze wel oké maar samen maakt het heel robust.
Verder zou ik ook gestresst raken van deze verhuizing. Ze sliepen al in het nieuwe huis maar moesten nog spullen inpakken in het oude huis. En nog best wel veel.
En ze heeft weer een nieuwe video.
Lijkt Jaclyn Hill wel. Alleen online wanneer er wat te verkopen valt.
Hahaha, precies dat idd. Of dat het de hele maand rond de 0 graden is en dan met kerst uiteindelijk een soort mislukt lente klimaat. (wat ook dit jaar weer het geval is).
Oh nee wat erg! Ik ken haar alleen van TikTok en wist niet dat ze ook een YouTube kanaal had. Ik ga de video even kijken.
Ze pakt ook elke keer maar 1 of 2 dozen in en heeft dan weer genoeg gedaan voor die dag, ook helemaal met tape en folie enzo. Als je toch zelf de doos naar het nieuwe huis brengt dan pleur je toch gewoon alles uit 1 kastje in een doos, en laad je dat meteen weer uit. Dan heb je in een uurtje de hele keuken verhuist. Ik snap het niet.
Vind het best goed van bonnie dat ze zich nu toch een beetje realiseert dat al die spullen die ze heeft gekregen etc best veel is ook voor haar doen. en ze wilt minder gaan aannemen. en ze wilt weer meer tweedehands gaan doen, ben benieuwd aankomend jaar hoe dat uit pakt.
Misschien moet ze ook minder voor zichzelf willen houden en sneller dingen doneren en weggeven. Ze kan bij wijze van iedere maand een shoplog opnemen van Monki. En tevens haar âoudeâ kleding wegbrengen? Ik snap haar probleem daarin niet zo.
Ja snap dat ook niet zo maar ik denk ook niet dat ze iedere maand een nieuwe stapel kleding van monki wil laten zien en daarmee showen dat ze het dus allemaal krijgt? idk. Dat snap ik dan wel weer, als het die gedachte is, dan zit je dadelijk alleen maar in je monki kleding. Vind het wel knap dat ze dan gewoon nee zegt tegen een bedrijf, zou ik denk ik niet de ballen voor hebben.
Doet mij denken aan de doos-per-doos-in-auto-verhuizing van de foefjes. Dat was echt zo frustrerend om te zien.
Ik vind dat je niet moet speculeren over zwangerschappen, maar snap niet dat sommige youtubers hier voortdurend zelf op hinten? Nu queen of yetlags weeer als titel: âZusje of broetje voor Olivia?â.
En die vreselijke hoek links boven. Ik had de kast âeromheenâ laten zagen/plaatsen.
Bizar inderdaad! Ik had ook geen idee dat het in Nederland blijkbaar legaal is om werkweken van gemiddeld 55 uur te hebben. Had verwacht dat er betere regelgeving zou zijn m.b.t. arbeidsomstandigheden en werktijden.
Mijn partner wil over een tijdje ook uit het buitenland naar Nederland komen. Ik merk dat ik, altijd als we werkomstandigheden hier en daar vergelijken, Nederland verkoop als een top land waar we gaan naar een 36 urige werkweek, waar je makkelijk 4 dagen kunt werken etc⊠Maar door haar video werd ik even met mijn neus op de feiten gedrukt dat dit zeker niet overal geldt
Lotte haar stijl is ook totaaal niet mijn stijl maar vind het wel tof om te zien hoe blij ze met alles is. En het echt de smaak van Lotte en Joey is en niet een 12 in een dozijn vt wonen huis.