Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik ga ook vaak vooruit door op de rechterkant te drukken. Zeker bij spon gedeeltes of nu de laatste twee vlogs van bonnie waarin de halve video gepraat word over haar kanaal, vakantie nemen, uploaden enz. Lekker boeiend ik wil vlogmas zien. Maar goed ik was gisteravond snel klaar :sweat_smile:

2 likes

Ik doe dit op mijn telefoon en iPad altijd maar is er ook een manier om dit op de computer te doen?

1 like

Geen idee eigenlijk, ik kijk YouTube ook altijd op m’n iPhone…

1 like

Volgens mij als je de J en L toetsen gebruikt (voor- en achteruit)

1 like

Deze truc kende ik dan weer niet, maar ik ga het wel gelijk gebruiken. Ik skip heel vaak dingen die ik saai vind (adventkalenders bijvoorbeeld) maar gewoon door in het balkje verder te klikken.

De poll plaatste ik trouwens omdat ik bijna alles op 1.25 kijk en benieuwd was of meer mensen dat doen. Sommigen nog sneller dus :joy:

1 like

Hauls kijk ik altijd op 2.0 x.

1 like

Ik verschuif gewoon onderin dat balkje. Spon duurt meestal langer dan 10 sec. En meestal kijk ik de vlog ook maar om een ding. En als je dat balkje verschuift zie je ook een mini schermpje met waar t in de vlog op dat moment over gaat

4 likes

Vlogs maar om één reden kijken doe ik vaak als ik iets wil zien waar het hier over gaat, maar ik die vlogs normaal niet zou kijken. Lotte bijvoorbeeld kijk ik nooit naar, maar ik wil wel de shots van haar interieur zien als het hier wordt besproken.

Jaa ik doe het vaak bij Romane en Aimee als ze een vlog vol saai gepraat hebben maar wel naar de kringloop gaan. Ik wil alleen de kringloop zien.

5 likes

Volgens mij kunnen ze zien hoeveel minuten er gemiddelt naar die vlog word gekeken.

Hahaha, ja! Deel 1: gepraat over kanaal. Deel 2: adventkalenders uitpakken. Deel 3: gepraat met Lisa. Einde.

1 like

Die Yara Michels post ook alleen nog maar video’s als ze er een spon in kan verwerken. En ook nog even #Vlogmas in de titel zodat ze lekker kan teren op die extra views.

7 likes

Ik wil wel die Nespresso machine winnen.

Op insta bij Joey zie je een kerstdiner. Tafel gedekt met 6 borden. Op de foto’s zie je enkel 4 personen (o.a. Co die lak heeft aan alle regels).
Ik word daar achterdochtig van :smirk:

10 likes

Ik vraag me ook altijd af of het voor de inkomsten uitmaakt dat je een reclame doorklikt, sommige reclames hebben toch dat je na 5? seconden kan doorgaan met kijken ipv de reclame uit te kijken.

Heb die video niet gekeken, maar vond het wel bijzonder dat ze ineens over de helft van december nog met een vlogmas komt aanzetten.

3 likes

Haha ja precies wat ik bedoel

1 like

Ja, youtubers worden betaald voor de tijd dat je een advertentie bekijkt. Als je de advertentie niet overslaat en hem helemaal bekijkt, krijgen ze dus meer betaalt (en ook als je er op klikt dacht ik).

1 like

Als je binnen X aantal seconden wegklikt hoeft de adverteerder niet te betalen en krijgt de youtuber geen geld.

1 like

Wow zin in! Dit lijkt me een super mooie en emotionele documentaire. Hij is van ver gekomen en is nu volgens mij op zo’n punt dat hij echt gelukkig is. Hij wordt ook steeds volwassener.

26 likes