Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik vind zijn opa en oma zo schattig.

7 likes

Wow, dit belooft echt een mooie docu te worden!

Na het bekijken van deze trailer kreeg ik een video te zien van de dochter van Debbie waarin ze vertelde dat ze een huis (appartement) heeft gekocht in het centrum van Rotterdam! Kijk haar video’s niet (ze heeft wel 337K subs :dizzy_face:), maar wel echt super tof voor haar!

Alleen echt wel weer een besefmomentje: zij is begin twintig en kan een appartement in de randstad kopen, terwijl ik dat op mijn dertigste waarschijnlijk nog steeds niet kan, maar goed, that’s life.

1 like

Ik vind dit ook goed, maar ik hoop wel dat ze er ook echt iets mee doet en het niet alleen ā€œik denk erover na voordat ik iets aanneemā€ blijft en er eigenlijk niets verandert. Bij eerdere challenges rondom dit onderwerp (bv een no-buy challenge of een tijd geen kleding kopen) was dat nooit zo succesvol omdat ze dan zelf vond dat ze het goed deed maar dan allerlei excuses zocht om toch dingen te kopen. En dan zei ze dat ze veel geleerd had, maar ging ze daarna gewoon door zoals ze daarvoor deed.
Maar dit is natuurlijk geen challenge, en ze wil zelf ook echt dat er iets verandert. Ik hoop dat dat haar ook echt lukt!

Het lijkt me trouwens ook supermoeilijk hoor, zeker omdat het voor een deel ook haar inkomsten zijn. Bij bijvoorbeeld die Made video kreeg ze echt belachelijk veel spullen, maar ze werd er letterlijk voor betaald om die video te maken en die spullen in ontvangst te nemen. Het gaat niet alleen om de spullen zelf maar ook om het geld dat ze ervoor krijgt. Logisch dat je dan niet (altijd) nee zegt.

4 likes

Bokado (dochter van Debbie) heeft een huis/appartement gekocht! T moet nog gebouwd worden maar ziet er echt al gaaf uit op de impressiefoto’s. Beetje pent house achtig. Ik volg haar vaak voor de sims video’s :).

1 like

je verwoord dit een stuk beter dan dat ik doe. maar inderdaad, ik hoop ook echt dat ze er wat mee gaat doen!

1 like

Hahha serieus. Mss had zij mods gebruikt bij het bouwen en dan ziet het er voor ons oog er goed uit, maar voor de sims niet :sweat_smile:. Had bv in de oude sims gwn gras onder het bed gedaan en de rest een normale houten vloer(speelde een x zonder codes en dan heb je weinig geld). Zag je niks van, maar de sims vonden mn huis toch lelijk​:joy:.

Leonie ter Veld heeft een hele post over dat ze een carbonator (een soort sodastream maar dan duurder) cadeau deed aan haar vriend en oh mijn god ze kon niet wachten en hij wilde het zoooo graag en normaal doen ze niet aan kerstcadeaus en vind ze het onzin MAAR dit jaar had ze zin om helemƔƔl los te gaan met cadeaus blablabla.

En dan in de hashtags eronder: #barter

En niks mis mee hoor. Maar jezus hang dan niet zo’n stom verhaal erbij op lol

26 likes

Zijn opa en oma lijken mij echt geweldige mensen, kan wel zeggen zijn maar ken ze natuurlijk niet in het echt. Ik ga ook altijd stuk om oma knol als ze een cadeautje krijgt, wat @baron ook zegt idd haha. Maar tegelijk is ze ook wel heel dankbaar voor de dingen die ze krijgt.

2 likes

Word vriendinnen met Debbie plz

2 likes

Jawel, sowieso dat stel waar Debbie en haar man altijd mee naar die festivals gaan. Misschien word je ook wel eens uitgenodigd mee te gaan.

5 likes

Debbie komt ook wel eens in een plek waar ik heb gewoond , en ook in bepaalde restaurants die ik ken!. Helaas nooit tegengekomen haha. Bo wel op het station.

Is dat dus ook bij de mededeling ā€œje kunt nu wegklikkenā€ dat de Yt-er niks krijgt? Of dan krijgt ze minder tov reclame helemaal uitkijken (en wie kijkt nou alle reclames uit!?)

Ja die andere swingers en ook wel een dr Tanya oid

16 likes

Volgens mij wel! Ik koop met mijn werk dus die rot advertenties in, wij betalen pas als een kijker een minimaal aantal seconden heeft gezien.

3 likes

Ja dat klopt.
Wij raden bij ons ook de forced YT ads af, dus dat verklaard ook waarom je bij Bonnie steeds dezelfde ads te zien krijgt.
Die wil cashen, maar er zitten minder adverteerders op die advertenties

3 likes

Ja Bonnie heeft echt ALTIJD die pods. Al een jaar ofzo

5 likes

Ja, ze verdient het meest met de niet weg klik ads.
Volgens mij zet ze er ook zo’n 4 per video in.
Alles voor haar volgers, maar niet heus.
In de comments zie je soms mensen erover beginnen en dan geeft zij altijd aan dat ze niet kan kiezen wat er komt, maar dat kan dus op een manier wel

2 likes

Nou, kijk je uit dat je niet met een witte legging of met een kort rokje en witte ā€˜melkflessen’ (Debbie’s woorden) op pad gaat? Anders word je rustig voor lul gezet in haar stories.

7 likes

Ik irriteer me echt weer als ik die vlog van Co bekijk, ik blijf me eigenljk verbazen hoe erg corona niet bestaat bij haar. Die boeklancering ook weer in dat hotel? Heel irritant dat influencers zo creatief met de regels om gaan. Ja we mogen niet met z’n allen bij elkaar zijn dus boek ik een hotel en gaan we daar met z’n allen dicht op elkaar zitten. Heel vreemd.

10 likes

Ligt eraan welk soort gordijnen je koopt geloof ik. Ik heb wel van de grond tot plafond gemeten (en dan min paar cm), want mijn rails zitten aan het plafond.