Ik zou niet weten hoe want ik zie haar pagina niet.
Maar ga er ook niet veel moeite voor doen
So fluffy Iām gonna die maar dan so cute Iām gonna die?
Ik weet het ook niet
Ahh vind het wel heel knap van Bonnie dat ze zich zo open durft opstellen. Had echt niet gedacht dat zij zich onzeker zou voelen over haar uiterlijk, leek me altijd dat ze daar niet zo mee bezig was. Wel fijn voor haar dat er al meer dan 800 (!) reacties zijn, echt MEGA veel.
Ik zit al vijf minuten op t kanaal van alwin te kijken, maar heb nog niets nieuws geüpload gezien. Als je je hele insta aanpast, dan verwacht je toch wel dat de video gewoon klaar staat om 17u zoals aangekondigd?
Edit: het staat erop
hij heeft een boek geschreven
Fara van de Bellingaās is weer zwanger. Ben benieuwd of de naam van dit kind ook begint met āLuā.
Hahahaha en Nick is zo lief ahh
Jaa! De jongste begint nu ook al zelfstandig tegen de camera te praten
Ze maken zich ook enorm druk, omdat de tik tok accounts van de Kids steeds worden verwijderd.
100% zeker van wel! Die eerste drie zijn geen toeval wel echt verschrikkelijke namen (= mijn mening) heel geforceerd beginnen met dat Lu
Dus ik vroeg Charlotte Blitzblum of zij als lerares niet meer rekening moet houden met de Corona-maatregelen. Ze is regelmatig met mensen die geen deel uitmaken van haar huishouden zonder de 1,5m afstand te hanteren en als ze met H. in de auto zit heeft ze ook geen mondkapje op. Maar blijkbaar mag je geen kritische vragen stellen, want ze heeft mijn reactie verwijderd Heel flauw!
Je kan het in een dm sturen op insta dan krijg je een voiceclip terug.
Aah ik wil ook een Nick En ik snap Bonnie wel, ik heb nu al met al dat videobellen dat ik steeds mezelf zit te bestuderen, moet je nagaan als je 5 jaar lang vlogt. Wel rot dat ze zich zo voelt, maar wel realistisch, denk dat letterlijk iedereen wel eens zo onzeker is
Ik vind het ook wel wat ver gaan om haar af te rekenen op het feit dat ze geen mondkapje draagt bij haar eigen vriend eerlijk gezegd.
Haha inderdaad. Het rare is dat ik door alles op dit forum haar videoās ben gaan kijken uit ramptoerisme en ik ben haar ongemerkt juist leuk gaan vinden Ze heeft eigenlijk zoiets aandoenlijks. En volgens mij bedoeld ze het allemaal wel goed, ook al zijn sommige keuzes die ze maakt(e) (online) gewoon niet handig of overbodig.
Je hebt nu vier berichten gepost op dit forum, alle vier in dit topic, alle vier over Charlotte. Kijk je als irritainment (geweldige term overigens) of erger je je alleen maar aan haar? Want dan kan je misschien beter niet meer kijken voor je eigen gemoedsrust
Offffffff ze IS Charlotte
oh nee niet weer
Of een kennis (/collega /ouder van school) van Charlotte, die haar bewust zwart probeert te maken. Ruzie o.i.d.
Omg sticker pack voor WhatsApp van Alice Olsthoorn in haar stories love it
Dit zou ook echt zoān comment zijn die ik zou verwijderen. positive vibes only
nee maar serieus, ga je hier even je gelijk halen met een betweterige comment?
Door de podcast van Kaj gorgels ben ik terecht gekomen op het profiel van Dutch performante. Hij heeft 4 jonge kinderen en ze hebben allemaal een eigen insta account. Heel bijzonder hoe deze kids een online leven hebben en daar eigenlijk helmaal niet bewust van zijn. En wat gaat er gebeuren als ze pubers zijn? Misschien komen deze beelden opeens weer boven drijven? Ik vraag me af hoe dat gaat op de basisschool en hoe andere kinderen daar dan op gaan reageren met betrekking tot pesten en dat soort dingen.