Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik had een hele nare vibe bij die man en zijn kanaal. Nu opeens Rolexen weggeven is toch helemaal kut, als ondernemer. Wat is daar nou leuk aan.

Lol hoezo een nare vibe? Ik heb dit nog nooit iemand zien zeggen over Chahid haha. Volgens mij is het een vet relaxte vent. En dat is leuk voor hem omdat hij er vet veel views mee krijgt en nieuwe abonnees.

2 likes

Ja, ik ben natuurlijk mijlenver van zijn doelgroep. Maar filmpjes maken over rolexen weggeven en heel veel geld uitgeven en vissen live slachten op Instragramstories met hele jonge youtubers. Vind het echt niets.

18 likes

Dat van die vissen heb ik zelf niet gezien maar ik geloof je (volg hem wel op Insta). Maar dat hij veel geld uitgeeft kan ik mij bij hem niet zo aan ergeren, hij heeft zelf allemaal even geflikt met zijn bedrijven en dan gun ik hem dat ook zeker wel. Hij is ook nog steeds keihard bezig met zijn bedrijven (bijna?) iedere dag en dat vind ik wel tof.

En met die rolexen weggeven enz dat is omdat hij een beetje de Nederlandse Mr.Beast wil zijn want dat deed nog niemand hier in NL, ik vind het een tikje jammer want ik kijk wel graag naar de echte Mr. Beast maar denk wel dat het slim is van hem.

1 like

Irritainment, geweldig! :joy::+1:t3: Perfect verwoord!

Ik reken haar niet af, maar gezien de Corona-maatregelen viel het me gewoon op. Ik vind het ook onzin dat je als niet samenwonend stelletje in de auto een mondkapje op moet terwijl je net naast elkaar op de bank zat.

Het is geen oordeel, het is gewoon een constatering. Ze laat zelf zien dat ze met H. en 2 van zijn vrienden aan tafel zit (geen 1,5m), een paar dagen later heeft ze 3 vriendinnen op bezoek (in haar stories zag je wederom geen 1,5m), en 2 dagen later staat ze weer voor de klas.
Dan is het toch niet vreemd dat ik haar vraag of zij als lerares niet meer rekening moet houden met de Corona-maatregelen?

Goed idee! :joy: Mag ik het dan naar jou doorsturen, dan kan jij weer een mooie spreekbeurt maken voor op het forum! :rofl::+1::rofl:

2 likes

Ja daag straks werkt het forum weer niet mee en zit ik weer te panieken hahaha.

1 like

Wij zitten ons hier toch wel vaker te irriteren op youtubers en influencers etc.?
Ik kan het persoonlijk niet aanzien hoe zij is, dus kijk het ook niet. Maar het meeste wat hier gepost wordt is toch niet enorm positief en opbouwend ofzo.

3 likes

Door deze foto besef ik me dat de slaapkamers in Monica haar huis helemaal niet boven zijn. Maar dat ze wss een verdieping heeft. Dacht dat haar huis er anders uitzag. Waarom ik dat dacht weet ik ook niet want heb haar ook nog nooit op een trap zien vloggen (behalve de tijgertrap die naar de voordeur leidt dan).

Waarom denk ik uberhaupt over haar huis? Haha idk.

15 likes

En dat zeg jij terwijl je half sterft van ellende door t interieur van een youtuber terwijl je er blijkbaar wel naar blijft kijken. Dat hypocriete gelul soms hier.

4 likes

Huh ja dat dacht ik ook, ik dacht die tijgertrap naar boven ging naar de slaapkamers. Mind = blown

1 like

Je voelt je zeker aangesproken omdat jij in het begin alleen mascha en foefje kwam beschermen

22 likes

Nogal hypocriet om een ander aan te spreken op hypocrisie.

4 likes

Noem je mij nou hypocriet

8 likes

Alleen als jij mij hypocriet noemt!

6 likes

Nee dat zou hypocriet zijn

28 likes

:point_down:t2:

:raised_hands:t2:

Ga je daar weer over beginnen? Voor de 20.000e keer?

1 like

LOL en daar weet jij ook niks van natuurlijk. Wat een gezeik zeg.

Hap hap

7 likes

Hoi ik vind Teske haar Sims filmpjes leuk. Doei

18 likes