Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Enzo mag toch gewoon besproken worden? Ik kreeg op mijn laatste berichtje gisteren ofzo meer likes dan ik had verwacht dus toch wel mensen die naast mij ook nieuwsgierig zijn naar zijn verhuizing.

6 likes

Waarom krijgt hij dan pas in maart de sleutel? Ik heb nog nooit een huis gekocht dus misschien is dat wel normaal hoor haha.

Kan met heel veel dingen te maken hhebben… vrienden van ons hebben ook een keer een halfjaar gewacht op hun koophuis. De mensen die er in zaten moesten wachten op de oplevering van hun nieuwbouw.

1 like

Maar in principe is wat Cynthia zegt voor de meeste mensen met kantoorbaan wel haalbaar. Ze wandelt 50 min voor werktijd en zet hierin 5000 stappen, dan 25 minuten minuten in de pauze en zet hierin 3000 stappen zegt ze, en dan doet ze s avonds de rest.

In principe kan iedereen dat toch ook met een kantoorbaan? Maar de meeste mensen hebben geen zin om super vroeg op te staan om s ochtends een wandeling te doen bijvoorbeeld, terwijl Cynthia wel echt vroeg op staat.

4 likes

In de vlogs kon hij het wel echt goed buiten beeld laten dat er fans bij zijn huis kwamen. Dus ik hoop voor hem dat het enigszins meevalt. Het feit dat hij er totaal geen aandacht aan schenkt in de vlogs en irl ontmoedigt misschien ook om langs te komen.

Maar ik zou wel lekker een hoge schutting om het huis laten plaatsen zodat niemand naar binnen kan gluren of in je tuin kan gaan staan. :crazy_face:

1 like
4 likes

Nou dit dus. Ik heb ook besloten meer te willen wandelen, voor de beweging, maar ook omdat er anders dagen zijn dat ik niet buiten kom.
Zo ben ik vanochtend wat eerder mijn bed uitgekomen en ben ik naar de supermarkt gelopen, waar ik normaal fiets of auto voor zou pakken. Ook wil ik wat vaker tijd inplannen om te lopen. Eerlijk, waar een wil is, is echt een weg. Ook met tijden die ik hier voorbij zie komen, ik werk ook rare tijden en het is gewoon te doen, je moet je er alleen even toe zetten en een beetje omdenken.

Best een huis wat potentie heeft. Mja dan gaat er zon jonge knul inwonen die sws een boring ass game kamer gaat maken en verder ook weinig smaak heeft haha.

23 likes

Ik moet video nog bekijken zo maar ik denk dat Enzo het wel beter gaat aanpakken dan zijn broer haha. Milan zijn huis vind ik toch wel zo lelijk van binnen, alleen de eetkamer is wel oke. Enzo zijn huidige appartement is ook niet lelijk vind ik alleen heel chaotisch door de hoeveelheid spullen.

Oh en Enzo heeft Myron natuurlijk haha.

6 likes

Playstation en een plant die je dan van je moeder hebt gekregen.

17 likes

Ik geef aan dat ik er zelf makkelijk aan kom, met mijn kantoorbaan van 9 uur werken. Maar dat ik er ook bewust op dat ik wat vaker loop, buiten werk om, auto wat verder weg zetten, tramhalte eerder uitstappen, tijdens lunchpauze. maar ook zelf koffie haal ipv mijn collega wat mee te laten nemen, vaker de trap ipv lift nemen.

En nu met thuiswerken door om de twee uur even een kwartiertje te lopen.

2 likes

poosje terug kwam ik er achter dat mijn buurmeisje en overbuurmeisje ook samen praten via een walkietalkie, voelde me zelf ook gelijk weer jong :joy:

9 likes

Willemijn is that you?

52 likes

Wat een leuke collecturs ijtems

9 likes

Kijkt iemand de vlogs van Sara Verwoerd? Ik vond het altijd best leuk om te kijken omdat ze een stuk jonger is en me een beetje aan mezelf deed denken vroeger. Maar ze houdt zich echt totaaaaal niet aan de regels. Is met oud&nieuw met een stuk of 10 mensen bij elkaar en iedereen knuffelt elkaar :roll_eyes:

2 likes

Letterlijk nog nooit van deze persoon gehoord

43 likes

Oke top

10 likes

besef even dat er nu iemand is die tussen milan en enzo in woont.

18 likes

Moge god hen beschermen :heart:

32 likes

Ik geef toch geen letterlijke privacygevoelige informatie?