Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Was zij niet eerst 1 of andere fit influencer? Ze lijkt zo op iemand die ik vroeger volgde, zij heette ook Lisa maar weet niet meer hoe ze zichzelf destijds noemde.

De regels gelden niet voor influencers!

8 likes

Ze sport buiten. Maar @Karl_Lagerfeld waar zie jij haar squaten? Ik moet altijd aan jou denken als ik squat omdat je dit ook eens over je bloedeigen moeder gezegd hebt en sindsdien ben ik onzeker over m’n squat :sob:

Op haar Instagram verhaal. Daar is ze in een sportschool/ruimte(?) met twee of drie anderen aan het squatten en boxen.

Edit: oh ik zie hieronder dat het wel buiten is. Was me helemaal niet opgevallen.

Ohja zie het. Wel open dus wellicht mag het daarom. Anyway ik zie wel dat die squat niet helemaal goeie form heeft

1 like

Ja, inlovewithhealth!

1 like

Het is in een parkeergarage volgens mij! Ofja het is iig overdekt maar wel buiten-ish.

1 like

Ja sorry wat squatten betreft kan ik niet veel hebben… als je niet ass to the grass gaat telt het voor mij niet.

15 likes

Maar ik kan dat niet karlllll (ik ben serieus bij de fysio geweest wegens te korte achillespezen hahaha #nerd) ik doe m’n best :sob:

1 like

Ik ging speciaal even haar story’s opzoeken om te kijken hoe ze die squat dan doet. Omg, ze mag wel wat begeleiding gebruiken. Net of ze bijna voorover valt ofzo.
Maar wel cool in die ruimte zo te kunnen blijven sporten :hugs:

1 like

Moet je je hielen iets hoger zetten op een schijf ofzo

Voor een mooie kont

:heart:

1 like

Vroeger? Vroeger moesten mensen squatten als ze in een gat moesten poepen. Het is een heel natuurlijke beweging maar omdat we hedendaags het nooit meer (hoeven) doen voor allerlei dingen zijn we het verleerd. Kleine kinderen squatten ook nog heel veel.

9 likes

Vind het heel verfrissend van zijdienietgenoemdmagworden Jamie Li dat ze zo blij is dat ze naar Almere gaat verhuizen vanuit Amsterdam. En dan ons Wout die blij stories post over zn eerste rondje Vondelpark en het uitzicht vanuit de nieuwe slaapkamer op de binnentuin van een appartementenblok :grimacing:

13 likes

LOL ze zetten de tv 10min terug om een programma te kijken, en missen vervolgens het aftelmoment :joy: “Op mijn telefoon is het al 12 uur” * iedereen stil * :astonished:

42 likes

Ik keek de nieuwe vlog, maar mijn moeder hoorde haar stemmetjes en ik schaamde me gewoon voor wat ik keek

1 like

Precies dat overkwam mij ook. Ineens veel vuurwerk. Man keek op z’n telefoon en toen bleek het al 12 uur terwijl wij nog het einde van een programma aan het kijken waren.

3 likes

Ooh noo doet ze daar aan. Ik vond haar juist so down to earth altijd.

1 like

Samenvatting?
Nevermind titel zegt alles