In de comments zeggen ze dat het 1 huis naast Milan is, lijkt me echt gezellig om zo dicht bij je broer/zus te wonen. Wel sneu voor de buren die er dan tussen wonen
Me nachtmerrie
Ja is het inderdaad! Ze wonen naast elkaar, heel leuk die band die ze hebben en wat een huis😍
Ziet er wel tof uit, maar ik hoop dat er nu niet allemaal kinderen aan z’n voordeur gaan staan
Haha ja ik heb een hele goede band met mijn zus dus lijkt me leuk, maar snap ook heel goed dat mensen denken wtf de hel
Hoofd, schouders, knie en teen!
Vast een heel mooi huis idd
Verklaard waarom ik het zo bekend eruit vind zien hahaha. Comments nog niet gecheckt.
Handig voor Milan wel haha. Kunnen Enzo en Myron nog makkelijker op de hond passen.
Ik vond dit een leuk concept en zou het best leuk vinden als een Nederlandse YouTuber even dit concept overneemt. Ik vind Mia alleen meh.
Valt bij Milan volgens mij ook wel mee. Wonen wel aan een drukke weg.
Zijn doelgroep is wel anders dan die van Enzo toch
Zo erg dat het zelfs over Enzo en co gaat
Dat Enzo een huis koopt is toch meer nieuws dan de zoveelste keer de uitspraak van Elise oid af te kraken
Wie is Elise? Hier kraken we alleen Bonnie af
Ik vind dit wel wat voor Dionne om te doen. Die doet vaker kleding challenges en vind die best leuk om te kijken meestal.
Ja ik vind op zich de boodschap die ze uitdraagt dat wandelen goed is en je dit in kan passen in je dagelijkse leven prima. Ik erger me soms alleen aan de manier waarop ze de boodschap uitdraagt: ‘Ik kan het met mijn kantoorbaan, dus jij kan het ook!’. Ze heeft weliswaar een kantoorbaan, maar haar kantoor is wel thuis (oke dat voordeel hebben sinds corona meer mensen), ze is volledig flexibel in hoe ze haar dagen indeelt qua uren en ze werkt ook niet fulltime. Krijg altijd zo’n gevoel van ‘ja jij hebt makkelijk praten’. En natuurlijk kan je zoveel wandelen als zij doet inpassen in je schema als je dat echt zou willen. Alleen doet zij altijd voorkomen alsof dat easy-peasy-lemon-squeezy is en dat is het in haar omstandigheden misschien, maar niet voor iedereen.
Ja totdat al die koters 24/7 voor de deur staan bij allebei hun buren De gebroeders Knol kopen straks gewoon heel die straat op
Ging Dee haar zus ook niet naast haar wonen? Staat me iets van mij.
Moet er zelf nite aan denken dat mijn broer naast mij komt wonen, denk dat het echt afhankelijk is van de band die je hebt. als ze er zelf maar blij mee zijn!
Ik had eerder een kantoorbaan en stapte altijd 2 haltes eerder uit (ik ging meestal met de bus) zo kwam ik al snel aan redelijk wat stappen naast gewoon een stukje wandelen per dag.