Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Jaa what are people wearing in nyšŸ˜

Ik zag deze video voorbij komen in mn yt lijst en wist niet eens waar het over ging, maar had hem sowieso al overgeslagen😜 ong heb ik nu geloa’d dat ik mijzelf dit heb bespaard?!!1!!1!11!

Vind haar soms al best langdradig over een tas of een jurk ofzo, laat staan over dit onderwerp.

Waren iig meer vrienden en werd geen afstand gehouden.
Dacht dat in NL de regel was dat je max. 3 mensen uit verschillende huishoudens mocht ontvangen, verspreid over de dag? Dus niet allemaal in 1 keer. Vandaar mijn verbazing.
Hier in Duitsland mag je vanaf volgende week maar 1 persoon van een ander huishouden thuis ontvangen :sweat:

Ah, wist niet dat je in Duitsland woonde. Wel kut dat je je NL familie niet kan zien :frowning:

Op dit moment is het Max 2 personen per dag.

Vond het vooral raar dat ze 1 bord ā€˜per ongeluk’ te veel had opgedekt. ā€˜Ohja dat moet ik zo even weg halen’ en even later legt ze er toch een nieuwjaarskaartje op en brengt het de rest van de avond niet meer in beeld. Had een beetje het idee dat ze met iets meer waren dan de bedoeling is nu

22 likes

Zoiets had ik ook met Monica. ā€˜We krijgen… 2 eters’ over oudejaarsavond. Vervolgens wordt er niets meer in beeld gebracht (wel opvallend veel eten en drank in huis).
Maar goed, ik weet nu hoe het gaat bij influencers, als ik zelf maar weet dat ik mijn best doe om me aan de regels te houden.

22 likes

Haha ja maar daarna ook gewoon wel 8 cocktailglazen vullen, hmmm. :clown_face: Film het dan gewoon niet, of kom er eerlijk voor uit.

8 likes

Hahah ja zes stukken zalm gemarineerd :face_with_monocle:

12 likes

Ik ging van de week naar de glasbak, met het glaswerk van kerstvakantie in m’n eentje thuis en oud & nieuw met alleen m’n beste vriendin en ik schrok best wel van de hoeveelheid glas moet ik zeggen :") Maar als het echt tientallen flessen zijn dan is dat een ander verhaal natuurlijk

12 likes

Nou durf ik niks te zeggen over de hoeveelheid eten van iemand anders, laat staan Monica (zie de rest van de vlog lol), maar dit was wel echt obvious natuurlijk haha.
Zo uitgekiend gefilmd.

FleurDeForce is naar Dubai gegaan en veel volgers zijn (terecht) teleurgesteld in haar. Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje klaar ben met dat high class gedoe van haar.

20 likes

Oh nee! Dat vind ik ook echt jammer, had haar vroeger best hoog zitten.

Ik denk eerder dat ze het per ongeluk erin gelaten heeft. Aangezien ze verder helemaal niks gefilmd heeft

Fleur vond ik ook een heel lange tijd leuk. Ze is net zo wealthy als bijvoorbeeld Amelia Liana maar Fleur pronkt iets minder met al haar designer spullen etc. Mike is ook nog eens VET RIJK. Echt niet normaal. Ze wonen op een landgoed. Ik dacht ook altijd dat Fleur een goede huwelijkskandidaat zou zijn voor prince Harry of een andere royal. :sweat_smile: Ik denk dat het tijd is om te ontvolgen.

1 like

Had monica niet 4 stukken zalm in de koelkast laten zien en 4 porties chocolade mousse?

Maar het was inderdaad heeel abrupt gestopt. Had ook zo mn twijfels.
Ondertussen half youtube was in Dubai.

Fleur postte op instagram ook oude foto’s, waar ze gewoon in haar tuin liep. Dus ze wist heel goed dat ze gezeik zou krijgen.

Leuk om rijk te zijn en zoveel schijt te hebben aan de rest van de wereld

2 likes

Ja, en ze heeft alle kritische comments verwijderd.

2 likes

Joh ik ben al lang al blij dat al die influencers in ieder geval nog proberen te doen alsof ze zich wel aan de regels houden. Even los van wat er daadwerkelijk achter de voordeur gebeurt vind ik dat nog een stuk beter beeld uitdragen dan wanneer ze zich openlijk niet aan de regels houden.

4 likes

Waarom specifiek Dubai? Het viel mij ook al op dat 2 andere Britse YouTubers die ik volg voor een tijdje in Dubai zaten.

4 likes

Ja idd. Hier in Beieren mag ik iniedergeval mijn zoontje mee nemen (tot 3 jaar), anders kon ik overdag helemaal niemand meer bezoeken

Volgens mij kan je Dubai nog gewoon feesten en uiteten enzo

3 likes