Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Weet iemand welke app Bonnie gebruikt om die tellingen bij te houden van hoe vaak ze dingen doet? Zag het laatst op dr stories maar kan het niet meer terugvinden…

Dank je!!

Ik las op de story van een britse fitness influencer dat je in Dubai niet 14 dagen in quarantaine hoeft! Dus ik denk vandaar.

2 likes

Het leek mij vroeger altijd zo leuk om bij Buzzfeed te werken, maar iedereen die daar weggaat heeft alleen maar negatieve verhalen :sweat_smile: volgens mij is het helemaal geen lekkere plek

9 likes

Je hoort zoveel horror verhalen over grote merken / namen. Vraag me soms echt af hoe ze die toko’s draaiende houden :joy:

1 like

Bonnie gaat nog maar 1 vlog per week uploaden. Die andere twee video’s worden een huisvlog en een zondagvideo.

Dus 3 vlogs per week alsnog. Die huisvlogs zijn alsnog vlogs. Hoop voor d’r dat ze zich beter gaat voelen, had t idee al dat ze wat meer down was de laatste tijd.

3 likes

Ik denk dat allllllllllle reacties er ook iets mee te maken hebben, ik kan niet geloven dat negatieve reacties (of kritische reacties al) je op den duur niet zullen nekken. Als acteur kun je er nog voor kiezen gewoon niks over jezelf te lezen, er niet naar te googlen bijv, maar als influencer is interactie met je volgers ook een deel van je werk dus geen reacties lezen is geen optie.

24 likes

Denk dat het ook te maken heeft met de coronaperiode. Ikzelf en om me heen merk dat het voor sommige steeds zwaarder en moeilijker wordt.

9 likes

Bonnie krijgt volgens mij niet zoveel haat hoor (behalve hier dan :crazy_face: ). Echt heeel veel positieve reacties juist.

Wel een goed besluit van dr en tof dat ze er gewoon open over isl

Lijkt me mega moeilijk om in deze tijd 4 happy de peppie video’s te moeten uploaden per week. Moet er niet eens aan denken pff. En als ze in al die vlogs alleen loopt te chagrijnen krijgt ze daar ook gezeur op. Wat een vreselijke baan lijkt me het eigenlijk ook :rofl:

7 likes

Vlogs of videos, ze gaat in ieder geval van vier naar drie uploads. Denk ook wel dat als je leven filmen je werk is covid daar wel invloed op heeft. Geen vakanties om te filmen, of uitjes, feestjes enz. En wat je filmt ligt onder een vergrootglas met hoeveel mensen er tegelijk in beeld komen en hoeveel afstand ze houden. Dus zij liever als ik :sweat_smile:

Heb de docu van boos gekeken over euthanasie. Meerdere keren op pauze en huilen. Goede docu wel. Fijn dat er aandacht voor komt.

9 likes

Ik kijk een Q&A van Mascha en ze beantwoordt een vraag over de verhuizing, dan zegt ze dat ze dat wel lastig vindt ook ivm privacy en ze wil niet dat mensen weten waar ze wonen ivm veiligheid. Enzo Knol daarentegen laat de voorkant van zijn nieuwe woning zien, geeft nog net niet het adres maar zegt wel dat het bij Milan in de straat is blabla. Welke manier zou dan beter zijn? Of zou er een middenweg zijn?

Hoezo een middenweg. Ze delen wat ze willen delen.

18 likes

Bedoel je dat wanneer ze er zo geheimzinnig over doet, dat mensen dan meer de neiging hebben om te achterhalen waar ze gaan wonen?

Het boeit mij geen fuck waar ze gaan wonen, ik weet alleen dat al hun meuk er niet in gaat passen hahahaha

5 likes

Ja dat bedoel ik idd, had het beter moeten formuleren haha.

Ja vast, maar ik denk dat ze 90% positiviteit krijgt en 10% negatief

Lijkt me echt heerlijk om naar een YouTuber te kijken die gewoon teringdroog en chagrijnig video’s opneemt.

20 likes

Ik denk dat het inherent is aan dit beroep dat er een moment is dat je slecht in je vel zit en je daardoor minder video’s maakt. Voor mij is werk afleiding van mezelf als het kut met me gaat, maar deze mensen moeten juist de camera op zich richten als het slecht met ze gaat, waardoor ze daar weer reacties over krijgen, etc. Je bent de hele tijd het middelpunt van je eigen leven, waardoor je denk ik super moeilijk kan relativeren.

6 likes