Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja hij is miljonair dacht ik. Wat een vreselijke man! En ik hoorde van iemand dat hij continu met telefoon in de auto zit waar kinderen bij zitten. Zelfs van een bekeuring leert hij niet, misschien omdat hij heel rijk is? Belachelijk

Weet jij toevallig waarom veel artiesten bij Spec. zijn weggegaan?

Ik weet dat er een aantal voor zichzelf zijn begonnen. Maar verder heb ik geen idee

1 like

Jaja want tuurtje is vandaag 2x25 geworden!

10 likes

Hoeveel weken is dat?

10 likes

3120

3 likes

Ik had hem echt geen 50 gegeven :scream:

1 like

Ik heb gewoon 52x50 gedaan hahaha weet ik veel.

heh mn rekenmachine loopt mij te fucken hahaha. Heb wss iets verkeerds ingetypt oeps. Het is maar goed dat ik mn weken niet bij hou

4 likes

Je hebt 60 ingetoetst haha :grinning:

1 like

Een bekeuring van bijvoorbeeld 300 euro voor rijke mensen is niet echt een straf natuurlijk.

Ik ben voor inkomensfhankelijke boetes. :joy::nerd_face:

18 likes

Ik ook! En het basisinkomen, maar dat is een andere discussie.

8 likes

Ik dacht ook echt dat dit een grapje was?? Hij is toch niet echt 50?!

1 like

Jawel

Trouwens wel bijzonder dat ze gewoon naar een hotel kunnen met lekker eten en zwembad (jaloers wel!)

1 like

Heh, dat mag toch niet volgens de huidige coronaregels? Ontbijt op bed ook echt.

Nee dacht ik ook niet. Maar het eten is afhaal en zwemmen in shifts zodat het een ‘privé’ zwembad is, maar voelt wel een beetje als de mazen van de wet opzoeken.

1 like

Ah zo. Lijkt me ook een rot klus om na elke shift het zwembad volledig te moeten ontsmetten maar dat zal wel niet gebeuren :sweat_smile:

1 like

Besef vooral dat er echt enorm veel filmpjes en foto’s van hem online staan. Als hij naar de basisschool gaat kunnen al zijn klasgenoten filmpjes vinden over hoe hij als twee jarig kind in het zwembad plast, hoe hij huilt, hoe hij eten morst enzovoort. Allemaal normaal voor een twee jarige, maar wat als dit allemaal opduikt over een aantal jaar? Snap niet waarom Chahid daar niet aan denkt

4 likes

Postte iemand hier nou laatst over het kotszakjesmysterie van Titia Hoogendoorn? Het is opgelost! Alleen ze geeft geen details.

6 likes

Nou ja, het was dus een bovenbuur (ergens) die die zakjes de tuinen in gooide. Kon eigenlijk ook niet anders :sweat_smile: