Ja!!! Ouders van Bonnie zijn ook geweldig.
Nou ja, ik bedoelde meer dat je naarmate je ouder wordt misschien iets relaxter in het leven gaat staan. Hoop ik voor mezelf tenminste.
Huh die hebben toch geen honden?
Oja je mag natuurlijk niks over looks zeggen hier. Maar laat ik het dan zo zeggen; als je in een boodschappen haul ziet wat ze kopen/eten, dan mag Lotte geluk hebben met haar snelle stofwisseling denk ik.
Sorry maar wat kinderachtig
Edit: oh zie nu dat hij dit over zichzelf zegt. Dan alsnog sneu dat hij de behoefte voelt om zelfspot in te zetten om niet gepest te wordenā¦
Wat een rare opmerking zeg? En zo bizar ongezond eten zij überhaupt toch niet.
Volgens mij is Lotte hier eerder belachelijk gemaakt voor het eten van 3 pepernootjes als tussendoortje
Lekker lulligā¦
En als je niks over looks mag zeggen hier (boehoehoe wat zielig voor je), doe het dan ook gewoon niet.
Een kut opmerking in andere woorden verpakken maakt het echt niet beter hoor.
Sinds wanneer is dit eigenlijk zoān zeik topic geworden?
Tis niet meer wat T was
Nina Warink (de vriendin van Kalvijn) wilt dit jaar een appartement kopen in Groningen oa om een plekje voor zichzelf te hebben aangezien het huis in Ams alleen op Kelvin zijn naam staat en ze geen samenlevingscontract hebben en je weet nooit hoe het loopt in het leven. In de comments opmerkingen van āfansā dat ze zich zorgen maken om hun relatie etc. Blijf dat toch wel gek vinden aan de hele YouTube en influence wereld, dat iedereen iets over je weet en met je meeleeft en zelfs zorgen maakt
Nee is inderdaad niet āeen hele normale moveā. Vind het sowieso wel een goeie investering plus het is wel een stad waar ze verbinding mee heeft.
Nee volgens mij heb ik wel ergere dingen gezegd over grefoefje
Wat is normaal?
Genoeg mensen in relaties met een Pied-Ć -terre (als ze het zich kunnen veroorloven), zie vaak genoeg mensen hier dolblij zijn als ze eindelijk eens per maand een avondje alleen thuis zijn, dus waarom niet?
Plus ze heeft daar familie en vrienden. Zie alleen maar voordelen
Dat was de oude Karl natuurlijk!
De nieuwe Karl zou dat nooit doen.
Klopt ik ben bang voor een perma ban van lula. Maar ik denk die dingen nog steeds
Een samenlevingscontract is wel goedkoper!
Nina is voor mijn gevoel ook echt de helft van de tijd in Groningen bij vrienden en vertelt altijd hoe kut ze Amsterdam vindt, en hoe leuk Groningen is dus snap haar ook wel gezien ze blijkbaar het geld kan missen.
90% van de relaties begonnen voor de 30 eindigt vroegtijdig
Meerderheid van de huwelijken houdt geen stand š„ø
Ik vind het eigenlijk wel heel slim en ook niet raar ofzo. Zeker als ze daar blijkbaar zo vaak is. Volg en ken haar verder niet, maar weet helaas uit eigen ervaring dat mensen van de ƩƩn op de andere dag kunnen veranderen in een relatie. Je weet het inderdaad nooit. En dat is dan misschien geen romantische gedachte, maar wel een realistische. Als ik in haar positie zat en geld genoeg had zou ik altijd een eigen plekje achter de hand willen houden, ook in een relatie. Ik wil het nooit meer meemaken om op straat te worden gezet na een relatie van een decennium omdat er ineens iemand anders is. Ondanks de belofte (in goede tijden) dat hij altijd voor me zou blijven zorgen. Learned the hard way unfortunately. En ze ze zou het ook altijd nog kunnen verhuren trouwens.