Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Haha los van dat het niet echt netjes is, is het ook niet zo slim om dat zo online te gooien. Tag dan meteen Stichting Brein even :rofl: Moet wel eerlijk bekennen dat ik het me wel kan voorstellen, sommige films/series zijn hier in NL dan nog niet te kijken (ook niet betaald) en elders wel, dan is de verleiding wel groot

1 like

Ik denk ook dat het is voorbereid misschien? Ik heb de video niet gekeken maar ze zullen het ook wel aangekondigd hebben? Want ze moeten ook wel rekening ermee houden of het uberhaupt mogelijk is om de voorraad weer meteen op orde te hebben. Nu met Covid hebben veel fabrieken ook lang stilgelegen en nu met leveringen is het volgens mij overal drama. Want stel de winkel blijf nu inderdaad 3 weken half leeg staan dan loop je ook omzet mis. :sweat_smile: Lol tot zover mijn hersenspinsels.

1 like

Haha ja zo dacht ik dus ook. Ik heb zelf ook best gedoe gehad met voorraden die er niet zijn of niet op tijd ivm covid. Dus daarom was mijn reactie ook van het is heel mooi (en lekker verdienen voor de winkel) maar ook wel heel dubbel. Maar voor het zelfde geld heeft de winkel al een vrachtwagen vol voorraad staan.

Bij de supermarkt hebben ze wel tijdens her filmen afgesproken om maar de halve winkel te doen en de volgende dag zou er weer worden aangeleverd. Maar de hele winkel werd een beetje tricky ivm dat mensen nog gewoon boodschappen moesten kunnen doen

1 like

Ik hou van accepteer de puncline. Vooral omdat Qucee het hards om zichzelf lacht.

16 likes

Maar het maakt voor de omzet toch geen verschil of de voorraad in één keer wordt opgekocht of je er drie weken over doet om het te verkopen?

Heeft Bonnie ergens verteld waar haar tv kast van is? Ik vind hem mooi

Jongens ik zag vandaag Annemeertje en Tuurtje in het wild lopen. Over een week kom ik even melden dat het 7 dagen geleden is.

129 likes

Er is een vlog waar ze ‘m uitpakt en in elkaar zet. Misschien zegt ze het dan?

Ik dacht Furnified.

Ik zie het, wat is haar huis mooi geworden zeg. Heel retro en gelukkig niet zo influencer achtig

Ik weet vaak niet eens waar het over gaat maar moet alsnog lachen

1 like

Hahaha ik ook niet. Ik ken de helft van die rappers enzo niet eens.

Maison du monde en dan portobello volgens mij!

1 like

Wow vet maar waar the hell haalt zo’n jong persoon zoveel geld vandaan?

Bij niks beginnen en steeds verder gaan. Geld wat hij ontvangt door zijn video’s enz investeert hij voor het grootste gedeelte allemaal weer in video’s. Op deze manier kan hij steeds brutere dingen doen met zijn geld en mensen blij maken want dat is wat hij graag wil, de wereld een beetje mooier maken.

3 likes

Mijn neefje kwam gisteren logeren en wilde vlogs van Don kijken, weet niet of iemand hem kent maar wat is dat kansloos. Hij was met een vriend in de auto, de rijder zat met zijn telefoon in de hand, werd aangehouden door de politie, 2 kinderen op de achterbank (sowieso ben je dom als je met mobiel aan het rijden bent), zat continu te schelden waar 2 kinderen bij waren en klap op de vuurpijl steekt een sigaret op in de auto terwijl de kinderen er in zitten. Wie is deze aso?

2 likes

Ooh ja Don. Is de BEC van mn vriend dus ik heb z’n vlogs wel eens gezien.

2 likes

Ik vind het zooo fijn en leuk dat Teske en Mert niet aan een debiele gender reveal doen met livestreams en idiote toestanden. Gewoon een enveloppie mee naar huis en die aan de keukentafel bij je schoonmoeder openmaken. Zo lekker gewoon gebleven. <3

(Moest echt hardop lachen om die reactie van Mert)

84 likes

Ja klopt! Vind dat ook echt heel erg goed. En Mert is mega leuk. Gilt als een klein meisje om alles haha. Nog nooit iemand zó enthousiast over baby’s (en alles wat er mee te maken heeft) gezien.

32 likes

Dat is zeker die Chahid van die tegels. Ik zag laatst een video van hem waarin hij trots vertelde dat zijn jongste zoon VAN TWEE JAAR OUD 123K volgers heeft op insta. Sorry wat doe ff normaal???

6 likes