Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Omg de halve video bestaat alleen al uit Monica die haar bestelling plaatst bij de McDrive


Mood wel hoor

48 likes

Volgens mij zou het hele punt nu niet moeten zijn; oh wat kut en lekker voor je dat je daar nu zit haha!! Maar eerder: wat fucking egoĆÆstisch dat jij als toerist mogelijk bijdraagt aan de besmettingen daar. Of al hebt bijgedragen.

8 likes

Moest echt hardop lachen.

Vond het wel treffend hoe Monica erop reageerde. ā€˜Als ik een halfuur over product x praat weet iedereen toch dat het een samenwerking isā€™.
Nou, zo werkt dat dus niet. En ā€˜samenwerkingā€™ klinkt ook wat minder reclame dan ā€˜gesponsordā€™, maar dat woord gebruikte ze niet.
Voelt toch alsof ze heel goed weet dat ze de kantjes er vanaf loopt.

Tldr: ik vind Max zuur, maar hij heeft een punt.

7 likes

Ik vind het ook altijd stom als influencers (in dit geval Monica, maar heel veel doen dit) zeggen dat iets geen samenwerking op Instagram is hoor. Dan hebben ze spon met een merk voor YouTube, maar dan showen ze 't ook nog even op Instagram, maar dat is dan geen spon hoor!! Ze is gewoon blij met 't product

Ik snap dat die scheidingslijn er is en dat 't officieel geen spon is, maar ze heeft dus wel al betaald gekregen voor 't product

7 likes

Het stukje dat ze gemaakt hadden voor hun vraag in De slimste mens ter wereld vond ik ook wel grappig :laughing:

Jammer dat Roosmarijn in haar vlog zegt dat ze vindt dat borstvoeding hoort. Prima dat je dat denkt en vindt maar houd dat voor je. Het is zo contraproductief.

28 likes

Hij dronk sowieso de cocktail en bier, maar ik vind alles teveel eigenlijk. Bonnie heeft inderdaad niet gevlogd, maar ze doet sowieso niet elke dag.


2 masters op zak en bezig met een PhD maar niet weten dat je niet onder invloed achter een stuur moet gaan zitten :thinking: typisch weer

142 likes

Ja is wel verboden maar je rijbewijs kan niet afgepakt worden (goh logisch ook)
Dus denk gewoon een boete, maar 't is gewoon mega gevaarlijk, alleen daarom zou je het al niet moeten doen

3 likes

Hoezo weet je niet dat je met drank op niet op een scooter mag rijdenā€¦

17 likes

Een gemotoriseerd voertuig snap ik en weet iedereen (dacht ik). Maar op de fiets vind ik het wel ietsje overdreven. Hoe kom je dan thuis na een feestje of vanuit de kroeg. Dan mag je je dus sowieso je niet eens op straat bevinden ofzo?

1 like

Alwin zegt in zijn video dat hij commentaar krijgt over zijn manier van eten en laat expliciet zien dat hij niet dubbeldipt met met zā€™n komkommer in de zuivelspread.
Nu vraag ik mij af: wie kan het in hemelsnaam schelen wat een individu doet met zijn/haar eten? Alsof hij buiten t filmen om ook echt denkt: ohja, ik moet niet met hetzelfde stukje komkommer 2 keer in mijn bakkie zuivelspread dippen.
Ik vind mensen die op dat soort dingen commentaar hebben raar, maar het is aan hem wat hij ermee doet en ik zou gewoon zeggen, jongens bemoei je lekker met jezelf.
Door dit soort dingen vind ik hem, ondanks zijn goeie intenties, fake overkomen.

5 likes

Ik vind dit dus best een naĆÆeve opmerking van Bonnie ook. Ik zou echt denken: Heb je voor een fiets een rijbewijs nodig? Nee. Voor een scooter? Ja. Dus 2 hele andere dingenā€¦

15 likes

Ze heeft opzich gelijk dat hetzelfde geldt voor als op de fiets. Alleen weet ze schijnbaar ook niet dat dat niet mag volgens de wet. Maar ik vind het echt best wel dom dat je denkt dat je met drank op op een scooter mag.

11 likes

Ze is af en toe zo ignorant. Heel dubbel want ik vind haar op veel vlakken wereldwijs maar op de meest random onderwerpen is t net of ze ergens van n andere planeet komt.

9 likes

Oke ik ben misschien super naief maar ik dacht dat 1-2 drankje(s) gewoon mocht op de scooter/fiets/in de auto? (Donā€™t worry ik drink zelf sowieso niet dus ik zit ook niet met alcohol achter het stuur)

2 likes

ā€œMagā€ ook.
Vind het persoonlijk gewoon stom als je ook maar een druppel drinkt als je gaat rijden want stel er gebeurt iets zit er wel alcohol in je bloed. Maja, denk dat velen hier losser mee omgaan hoorā€¦dat je ergens bent en tis gezellig en je neemt toch ff een drankje, tjaā€¦

8 likes

Lotte, stop trying to make YFood happen

2 likes


Zag net ook deze story hahaha moest zo hard lachen :joy:

35 likes

https://www.instagram.com/p/CHfjZ8sjcxT/?igshid=acautu797v5r

Ik vind sophie ousri best leuk maar deze foto post ze toch alleen maar omdat ze er zelf fab uitziet :joy:

10 likes