Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Nou Joann ziet er anders ook niet verkeerd uit vind ik!

Ja Joan is erg knap vooral op de laatste foto
Maar die eerste 2 zijn niet erg charmant haha maar ja zo real he schrijft sophie ook, dat dan weer wel

1 like

Ze ziet er geweldig uit, vond haar altijd al knap.

Die Max is niet zomaar een kijker, maar een journalist die dus onderzoek doet naar influencers en spon :joy:

3 likes

Mehh die moekevlogs van Roosmarijn Koster interesseren me echt helemaal niks.

7 likes

Ik weet niet of het de bedoeling is dat je die schaamlippen ziet op de 2e foto? op de eerste ligt er een sok voor namelijk?

Hardop gelachen, om die vlog en deze storie.

Nou dan moet je wel HEEL erg goed zitten staren en inzoomen hoor als je daar schaamlippen ziet.

12 likes

Nou dat was niet nodig ik zag duidelijk een spleet lopen, is ook gewoon doorschijnende stof? Maakt mij verder niet uit hoor, maar dacht wel van hmm weet niet of dat de bedoeling is. Anders ook zo sneu voor dat meisje.

Ik weet echt niet waar je het over hebt?

3 likes

Dee heeft nog steeds niets op insta geplaatst over dat ze op curaƧao is, denk dat ze daar echt heel veel kritiek op heeft gekregen dan?

1 like

Wat is dit leuk om te zien zeg! En wat een lef, ook.

3 likes

Ben benieuwd of ze dan wel een vlog upload of dat er een smoes aan komt.

Ben ook benieuwd wat TUI er van vindt dat er 0 reclame is nu.

2 likes

Stiekem is dit de Max in kwestie
afbeelding
Ik stel me dan ook voor dat hij met dit verontwaardigde hoofd naar Moā€™s vlogs kijkt

17 likes

hahaha ja inderdaad zal niet de afspraak zijn geweest volgens mij

1 like

Ik vind dit echt een verwarrende comment. Zou ze dan echt niet weten dat je officieel gezien ook niet onder invloed mag fietsen? Er wordt natuurlijk weinig op gecontroleerd, maar come onā€¦

Overigens stap ik zelf ook weleens dronken op de fiets en met 1 drankje op achter het autostuur.

Het verbaast me wel hoeveel mensen hier zo erg tegen zijn op rijden na 1 drankje. Misschien heb ik een hoge tolerantie maar van 1 biertje merk ik echt niks.

3 likes

fout gepost, edit.

Sorry als dit kinderachtig materiaal is maar ik kan hier dus om gieren.

Nouja iets merken zegt vaak niks over het promillage in je bloed, dus ik neem die gok niet als beginnend bestuurder.

25 likes

Misschien omdat je naast jezelf ook anderen in gevaar brengt? Alcohol beĆÆnvloedt je reactievermogen en -snelheid ook zonder dat je daar zelf iets van ā€˜merktā€™.

31 likes