Maarja dat mag natuurlijk officieel ook niet haha, als je je echt aan alle regels houdt komen alleen de mensen uit je eigen huishouden dichterbij dan 1,5 meter. Ik denk dat in de praktijk niemand met een relatie dat doet maar de regels zijn allemaal wel gebaseerd op het idee dat iedereen perfect afstand houdt.
Hahahah waar ben ik beland!! ik moet eerst door honderden berichten scrollen met allemaal vleesjes en die knakmobiel van @macaron
Ik vind een vriendin of je partner ook nogal een verschil.
Omg weer dat eeuwige gezeur over dubbele namen. Ze kunnen er toch niks aan doen dat dat hun naam is. Moet Denise dan Denise gloss doen? Let it gooo
Juich jij nooit om kruidnoten in bad?
Stiekem wel : $ : $
Ik ben toch wel blij dat ik geen vlogger ben en dat ik gewoon chocolade pepernoten in bad kan eten zonder dat moeilijk-moeilijk te moeten vastleggen .
Ja idd, ziet er niet als een super relaxte pose uit zo (allesvoordeviews)
Het zou pas echt leuk zijn als ze in een bad vol kruidnoten lag
Ik dacht dat ze een kruidnoot tussen haar tenen had
Omg cant unsee now hahahhaa wat goor
Hahahahahaha iel
Mensen nou niet over een paar weken hierop terugkomen en zeggen dat het zo goor was dat Bonnie zichzelf met kruidnoten tussen haar tenen fotografeerde in bad.
HET IS NIET ECHT ZO
Dat dacht ik dus ook.
Hahah terwijl ze de andere helft van haar kaassoufle zat te eten
Ik had laatst ook die chocoladepepernoten in bad maar vond dat echt kut want ze smelten als een malle door dat hete en natte, sowieso eten in bad vind ik niet zo fris/lekker ofzo? Je ligt toch een soort van soep te trekken van jezelf😂
Niemand had dit beter kunnen verwoorden
Hahaha same!
Je mag toch 1 seksbuddy of knuffelmaatje of hoe noemen ze het.