Ja in België wel, in Nederland zijn ze toch maar weer heel snel op dat idee teruggekomen haha
Ohh ik dacht dat dat nog mocht!
Ja volgens mij doet wel ongeveer iedereen dat ook gewoon, maar het staat niet meer in de regels (al staat er wel bij het gezond leven loket nog een ding over seksuele gezondheid en dat je goeie afspraken moet maken met je sekspartner dat jullie niet teveel contacten hebben en dat je anders moet masturberen op afstand )
Hier werd laatst de opmerking gemaakt dat Bonnie altijd accepteert als ze iets koopt of bestelt wat dan stuk is of nét niet en dan gaat ze het oplossen (of niet) maar stuurt het nooit terug. Nou met die horror side table in haar vlog ergerde ik me toch kapot. Slechte kwaliteit, lades die niet werken, zij heel de vlog aan het zeiken erover. Maar nee, ze gaat het niet terugsturen “want de maat is perfect”. Waarom in vredesnaam stuurt ze het niet terug omdat het niet werkt en laat ze dat bedrijf een nieuw exemplaar sturen? I cannot unsee dat ze nu weer iets houdt wat gewoon kut en kapot is.
Haha dat bloedserieuze gezicht dat hij er ook bij trekt
Ik lees dit terwijl ik kaas eet in bad en ben het er niet mee eens
Tsja je kan ook gewoon een nieuwe vragen en kijken of die kwalitatief beter is? Wellicht was dit gewoon een maandagochtendmodelletje
Ik zou me de rest can m’n leven irriteren aan die laatjes😂
Volgens mij kan ze 'm niet eens meer terugsturen want ze heeft 'm gemold
Mila is gewoon een kopie van Gregor hier
Ik heb ook het idee dat ze gewoon niet durft te klagen. Ik bedoel legio voorbeelden: dat gare vinyl in dr wc wat iemand gelegd had wat ze jaren maar gewoon laat liggen, lampje bij de action die ze zelf fixt, Nick die ze op pad stuurt om terug te gaan voor dr vegaburger met bacon. Volgens mij laat ze het liever zo dan dat ze op haar strepen gaat staan. Maar zeker bij zo’n meubel kan je toch ook een mailtje aan wagen door gewoon aan te geven dat die laatjes niet werken en of hier een oplossing voor is. Ook als je liever niet de telefoon pakt om te klagen, dan kan je toch nog vragen joh ik ben niet tevreden is er misschien iets wat jullie voor me kunnen betekenen.
Black friday is al twee weken bezig op sommige plekken, belachelijk Amerikaans concept dat we hier overnemen
Op heel veel plekken begint vandaag of morgen al blackfriday week. Waar ik werk beginnen we ook morgen tot en met volgende week zaterdag.
Wat is dit ook voor een gore foto
Zag ‘m gisteren nog op haar stories, in de werkkamer
In dit geval klaagt ze wel, maar niet tegen het bedrijf
Ik denk dat het deels ook te maken heeft met dat dingen goedkoop zijn, hier geeft ze ook aan dat ze had kunnen verwachten dat de kwaliteit niet goed is omdat het zo goedkoop was. En had ze ook niet zelf een stuk kapot gemaakt?
Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik snap haar eigenlijk wel, al horen spullen natuurlijk niet kapot te zijn.
Ja dat bedoel ik ook eigenlijk: ze klaagt heel veel op camera maar ik denk vaak “je kunt het toch oplossen door even contact op te nemen met dat bedrijf/de persoon”.
Ja heb je zeker gelijk in hoor!
Goedkoop (segment Jysk, bepaalde websites zoals LaVida?) mag toch wel minimaal 1 dag meegaan.
Ik heb bij goedkoop zelf meer zoiets van, op de lange termijn/100x openen/dicht gaat dat goed?
Nee zo’n dressoir is misschien alleen voor de mooi niet voor 10x openen en tegen stootjes kunnen in de hal. Ik zou daar zelf zo gek van worden joh na een tijd
Of mag je bij een tafeltje van 80 euro al niet verwachten dat die laatjes er normaal in gaan? Meer gericht op wat Bonnie zegt hoor niet jouw reactie